Správně nastavený e-shop je klíčem k úspěchu. Pomůžeme vám s tím

Pokud u nás provozujete e-shop, nejspíše už jste také zjistili, že Upgates je velmi komplexní systém s obrovským množstvím nejrůznějších funkcí a nastavení. Je nám jasné, že žádní Upgates specialisté z nebe nepadají. Zvládnutí našeho systému včetně všech jeho zákoutí je zkrátka vyžaduje čas. Tím nechceme říct, že by snad základní nastavení Upgates bylo nějak složité. To rozhodně ne. S Upgates naopak můžete začít prodávat velmi rychle. 

Prvotní nastavení e-shopu se vám totiž snažíme co nejvíce ulehčit. Někoho však může potrápit následná pokročilejší nastavení a optimalizace e-shopu, která je pro efektivní chod internetového obchodu velmi důležitá. A právě s tímto vám od nynějška budeme pomáhat. 

Právě dobře a efektivně nastavený e-shop je klíčem k úspěchu v konkurencí nabitém e-commerce odvětví. Váš úspěch je naším cílem a proto vám k němu chceme maximálně dopomoci.

Jsem Andrea ze zákaznické podpory a pro každého z vás mám 15 minut, ve kterých vám budu pomáhat s optimalizací Upgates e-shopů. Samozřejmě zcela zdarma. V rámci revize nastavení vašeho e-shopu si společně projdeme stěžejní sekce administrace Upgates a já vám poradím, jak chod vašeho projektu vylepšit pro lepší prodeje. Vždy je co zlepšovat, proto slibuji, že vám za každých okolností několik tipů sdělím.

Jak revizi nastavení e-shopu získat? Výzva vám dorazí emailem, a to po 2 měsících od přechodu na placenou verzi, kdy už budete mít základní zpětnou vazbu od zákazníků. V kalendáři si pak stačí vybrat nejvhodnější termín. Obratem vám dorazí pozvánka se všemi potřebnými údaji. K dispozici budete mít termíny každý pracovní den mezi 13 a 15 hodinou. Délka konzultace je 15 minut a proběhne přes službu Google Meet. Tuto čtvrthodinu budeme z kapacitních důvodů důsledně dodržovat. Na konzultaci není možné přihlásit se jiným způsobem než emailovou výzvou zaslanou od podpory Upgates.

Další článek
Webinář s Modio: Jak využít módní inspirátory a vytěžit z nich maximum