Tento článek byl vytvořen před více jak 2 roky a může obsahovat zastaralé informace.

Stavy objednávek slouží k tomu, abyste měli přehled o tom, v jaké fázi zaplacení, vyřízení a zpracování objednávka. Mohou být přednastavené nebo vlastní. Ve výchozím nastavení jsou pro vás přednastavené ty nejčastěji používané stavy pro mnoho e-shopů. Každý má však jiný proces zpracování, a proto si můžete vytvořit také vlastní, které budou nejlépe odpovídat vašim postupům zpracování objednávek.

U všech implementovaných platebních bran dochází k automatické změně stavu po zaplacení zákazníkem. (zákazník zaplatí, platební brána o tom pošle do e-shopu informaci a systém změní stav objednávky). U platby bankovním převodem není automatická změna stavu technicky možná. Při platbě převodem je třeba měnit stav objednávky ručně. 

Pro lepší orientaci v seznamu objednávek lze stavy odlišit barvou a měnit jejich pořadí. Změnu stavu objednávky je možné navázat automatické zaslání systémového emailu dle návodu zde. Stavy v sobě také mohou mít zadanou také informaci pro systém zda byla zaplacena, nebo jestli je již plně vyřízena (tato informace nesouvisí přímo s názvem, stav musí mít v sobě zaškrtnuté příslušné políčko dle návodu zde).

Zobrazení v administraci

Související články

Diskuse
Často se ptáte

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna