Objednávka může nabývat tří stavů vyřízení u Balíkobotu.
V seznamu objednávek je nutné mít zobrazený sloupec Balíkobot - stav.
Přejděte do Propojení / Balíkobot, oddíl Rozšířené.
Stav objednávky lze automaticky změnit po následujících operacích v Balikobotu:
Stav objednávky se po objednání svozu v Balíkobotu nezmění ihned. Změna stavu se projeví v průběhu následujících 5 minut.
Poptáváte práci na e-shopu? Oslovte naše dodavatele a vytvořte si poptávku z administrace vašeho e-shopu v
Můj účet / Technická podpora / Kontaktní formulář
Máte zájem odebírat poptávky služeb od e-shopů UPgates? Získat je mohou pouze dodavatelé, kteří si již vytvořili nabídky v příslušných kategoriích Marketplace.
Vytvořte si i vy nabídky zdarma a bez závazků a my vám budeme poptávky pravidelně zasílat.