Tento článek byl vytvořen před více jak 2 roky a může obsahovat zastaralé informace.
Co jsou to systémové emaily?

Emailové zprávy zasílané zákazníkovi ze systému administrace. Jsou většinou reakcí na událost provedenou zákazníkem nebo administrátorem e-shopu. Např. zákazník provede objednávku, registraci, zeptá se na něco v kontaktním formuláři, nechá si vygenerovat zapomenuté heslo, změní se stav objednávky atd. 

Nastavení v administraci

  • Pro zobrazení systémových emailů přejděte do Nastavení / Emaily / Systémové emaily.
  • Zobrazí se seznam přednastavených emailů, do kterých si můžete přidat vlastní.
  • Po najetí myší na ikonku se zobrazí tip s rychlou nápovědou, co daný systémový email znamená a kdy se automaticky odešle.

Automatické zasílání zpráv ze systému

Výchozí (přednastavené) systémové emaily se odešlou automaticky ze systému, kdykoli vznikne nějaká konkrétní událost. Např. zákazník objedná, registruje se, požádá o změnu hesla atd.

Rovněž je možné automaticky odeslat systémový email při změně stavu objednávky. Více zde.

Manuální zasílání zpráv uživatelem

Systémové emaily lze použít také jako šablony pro manuální zasílání zpráv zákazníkovi z administrace e-shopu (např. z detailu objednávky, zprávy nebo zákazníka). Pokud tedy posíláte opakující se emailové zprávy, vytvořením systémové šablony si zefektivníte práci.

Diskuse
Často se ptáte

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna