Pokud budete potřebovat pomoc při práci s UPgates, neváhejte využít několika rychlých nápověd, ve kterých jsou vysvětleny všechny podstatné funkce systému.

Komunikace s technickou podporou se provádí skze dotazový systém.

S cílem co nejrychlejšího odbavení dotazů žádáme o pokud možno co nejpodrobnější popis daného problému. Do otázky můžete mimo jiné přiložit také obrázek související s danou záležtostí nebo jiný typ souboru.

V seznamu ticketů vidíte stav řešení problému. 

  • Otevřený - problém se řeší. Můžete do něj psát dodatečné zprávy. Očekávejte odpověď ohledně řešení. Osobě, která ticket založila bude vždy zasláno upozornění na email, že dorazila odpověď ze strany technické podpory. 
  • Uzavřený - problém je vyřešen a nelze do něj psát dodatečné zprávy. Pokud se v budoucnu vyskytne stejný problém, je třeba postupovat podle navrženého řešení v ticketu. Pokud již řešení nefunguje, napište nový ticket.

Upozorňujeme, že v rámci obchodních podmínek UPgates zajišťuje uživatelům technickou podporu k obsluze systému v rozsahu max. 10 požadavků/měsíc.