Zásilkovna

Profil doplňku

Nastavení dopravy Zásilkovna

Tento návod slouží pro aktivaci přepravní služby Zásilkovna.

Postup v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci Nastavení / Objednávky / Doprava.
  2. Najeďte na tlačítko + Nový.
  3. Ve vysouvacím menu klikněte na možnost Zásilkovna pro vytvoření nové dopravy.
  4. Budete přesměrováni na stránku s detailem nové dopravy.
  5. Zaškrtněte políčko Aktivní pro zobrazování dopravy zákazníkům.
  6. Ujistěte se, že je v menu Typ dopravy zvolena hodnota Zásilkovna.
  7. Zaškrtnutím polí v části Zobrazit v jazyku nastavíte, pro které jazykové mutace bude doprava dostupná.
  8. Vyplňte název dopravy.
  9. V oddílu Popis vložte do pole Zásilkovna klíč API váš klíč pro Zásilkovnu. Tento klíč vám poskytne Zásilkovna.
  10. Vyplňte dle potřeby další nastavení pro tuto dopravu.
  11. Uložte.

Nastavení dopravy Zásilkovna.sk

Postupujte dle obecného postupu pro přidání dopravy Zásilkovna. Více zde.

Dostupnost dopravy omezte na slovenský jazyk, případně další jazyky dle potřeby.

Nezobrazují se konkrétní pobočky

Z naší strany se jedná pouze o zobrazování obsahu, který se kompletně načte ze Zásilkovny. Není v našich silách vyřešit problémy se zobrazením poboček. Je třeba v této věci kontaktovat podporu Zásilkovny.

Omezení zobrazovaných poboček

V administraci e-shopu není k dispozici omezení pro zobrazování pouze vybraných typů poboček Zásilkovny. Tento způsob omezení si můžete nastavit ve svém uživatelském účtu na stránkách Zásilkovny v sekci Informace o uživateli / Nastavení povolených poboček.

Název odesílatele v CSV exportu Zásilkovny

V exportním CSV souboru pro Zásilkovnu se do pole odesílatel automaticky generuje doména e-shopu. Tento způsob nelze změnit v administraci e-shopu.

Odesílatele je potřeba si upravit ve svém uživatelském účtu v administraci Zásilkovny, sekce Odesílatelé. Odtud jej Zásilkovna může používat i pro jiné případy. Po importu do Zásilkovny pak bude tento odesílatel automaticky zvolen.

Na této stránce

Další zdroje informací

Facebook poradna

Výměna zkušeností, rady a tipy mezi provozovateli e-shopů na systému UPgates.

Přejít do poradny

Akademie

Získejte znalosti od našich specialistů na marketing, obchod, právo a podnikání.

Přejít do akademie

Novinky z Blogu

Co nového jsme pro vás připravili nebo chystáme najdete na blogu.

Přejít do blogu

Nepodařilo se Vám najít tu správnou odpověď?

Kontaktujte naši technickou podporu, která je tu pro vás od pondělí do pátku 8:00 až 16:00 hod.

Zákaznická podpora