Úvodní konzultace
Úvodní konzultace se provádí s každým novým doplňkem. Doplněk není možné editovat, nebo jinak na Upgates vyvíjet dokud úvodní konzultace neproběhne.
Proč se úvodní konzultace dělá?
Úvodní konzultaci máme jako podmínku z toho důvodu, abychom si na obou stranách ujasnili základní fungování doplňků a co od doplňku očekáváme.
Co si na úvodní konzultaci připravit?
Osnova konzultačního hovoru:
- Představení
-
- Stránky Pro vývojáře
- Ukážeme si společně stránku Pro vývojáře doplňků.
- Zmíníme důležitost držet se Povinností a BestPractices.
- Stránky Pro vývojáře
- Technická část
U hovoru bude k dispozici náš vývojář, který vám zodpoví všechny vaše otázky týkající se nejlepšího propojení vašeho doplňku s Upgates.- Probereme jakým způsobem plánujete řešit Přihlášení stávajícího klienta, a jak naopak Registraci nového.
- Zda-li váš aktivační proces vyžaduje iframe.
- Ukážeme si postupně jednotlivé sekce doplňku v Marketplace, ve kterých budete doplněk vytvářet a popisovat
-
- Nastíníte nám s jakými daty chcete pracovat
- Jaké data chcete získávat.
- Co naopak budete vracet do e-shopu.
- Kde všude plánujete nasadit Webhooky. Zda-li je náhodou zákazník nedokáže obejít.
- Zda-li existuje nějaká závislost vašeho fungování ještě na dalším doplňku, bez kterého vaše služba nebude fungovat.
- Do jaké míry počítáte s multijazyčností a multidoménovostí.
- Do jaké míry počítáte s tím, že Upgates klient může mít více e-shopů pod jedním email účtem.
- Zda-li již máte nějaké Upgates klienty.
- Pokud ano, musí jim být komunikováno, že spolu s aktivací doplňků by si měli i smazat původní API přístupy, aby nespadaly do placené uživatelské části API
- Nastíníte nám s jakými daty chcete pracovat
Nezapomeňte, že vždy v jakékoli fázi doplňku můžete vždy založit ticket (napsat na Discord) a zeptat se na cokoli co budete potřebovat, nebo čím si nebudete jisti. Vždy rádi zodpovíme jakýkoli dotaz, než abychom následně při finálním testování zjistili, že váš doplněk nevyhovuje standardům, které od něj očekáváme.