Úvodní konzultace

Úvodní konzultace se provádí s každým novým doplňkem. Doplněk není možné editovat, nebo jinak na Upgates vyvíjet dokud úvodní konzultace neproběhne.

Proč se úvodní konzultace dělá?

Úvodní konzultaci máme jako podmínku z toho důvodu, abychom si na obou stranách ujasnili základní fungování doplňků a co od doplňku očekáváme.

Co si na úvodní konzultaci připravit?

Osnova konzultačního hovoru:
  • Představení
    • Váš doplněk
      • Představíte nám svou společnost a doplněk, který zamýšlíte vytvářet a co přinese našim klientům.
    • Objasníme co je to ověřený doplněk
        • Nastíníte nám s jakými daty chcete pracovat
          • Jaké data chcete získávat.
          • Co naopak budete vracet do e-shopu.
          • Kde všude plánujete nasadit Webhooky. Zda-li je náhodou zákazník nedokáže obejít.
          • Zda-li existuje nějaká závislost vašeho fungování ještě na dalším doplňku, bez kterého vaše služba nebude fungovat.
          • Do jaké míry počítáte s multijazyčností a multidoménovostí.
          • Do jaké míry počítáte s tím, že Upgates klient může mít více e-shopů pod jedním email účtem.
          • Zda-li již máte nějaké Upgates klienty.
            • Pokud ano, musí jim být komunikováno, že spolu s aktivací doplňků by si měli i smazat původní API přístupy, aby nespadaly do placené uživatelské části API

      Nezapomeňte, že vždy v jakékoli fázi doplňku můžete vždy založit ticket (napsat na Discord) a zeptat se na cokoli co budete potřebovat, nebo čím si nebudete jisti. Vždy rádi zodpovíme jakýkoli dotaz, než abychom následně při finálním testování zjistili, že váš doplněk nevyhovuje standardům, které od něj očekáváme.

      Na této stránce

      Další zdroje informací

      Facebook Forum

      Výměna zkušeností, rady a tipy mezi provozovateli e-shopů na systému Upgates.

      Přejít do fóra

      Akademie

      Získejte znalosti od našich specialistů na marketing, obchod, právo a podnikání.

      Přejít do akademie

      Novinky z Blogu

      Co nového jsme pro vás připravili nebo chystáme najdete na blogu.

      Přejít do blogu

      Nepodařilo se Vám najít tu správnou odpověď?

      Kontaktujte naši technickou podporu, která je tu pro vás od pondělí do pátku 8:00 až 16:00 hod.

      Zákaznická podpora