Takto by měla vypadat ideální platforma pro váš B2B eshop

Hledáte řešení, na kterém byste si mohli postavit plnohodnotný B2B e-shop? Prozkoumejte Upgates. E-shopový systém, který se stane oporou vašeho velkoobchodního podnikání.

B2B tradičně probíhalo téměř výlučně na bázi osobních setkání nebo telefonických hovorů. Doba se ale rychle mění. Nyní už velkoobchodní prodej můžete naprosto hladce odbavovat také online. Prostřednictvím e-shopu. To pro obchodníky nabízí ideální příležitost k rozvoji svého byznysu a získání náskoku před konkurencí.

Čím se nejvíce liší B2B eshop od běžného internetového obchodu?

Toto všechno by plnohodnotné B2B eshop řešení mělo splňovat.

  • Odlišná produktová nabídka – přehlednější, často pouze v jednoduchém seznamu
  • Častější a pravidelně se opakující nákupy velkého množství produktů
  • Nákupy na základě kódu produktů nebo parametrů produktů
  • Různé cenové hladiny pro různé odběratele a B2B klienty
  • Prodej do zahraničí a odlišné řešení dopravy

Možnosti velkoobchodní e-shop portálu u Upgates?

B2B zákazníci od e-shopu očekávají odlišné fungování než B2C zákazníci. Níže je přehled všech důležitých modulů, které vám Upgates nabízí pro hladké fungování velkoobchodního e-shopu.

Přehledná velkoobchodní nabídka produktů – řádkové zobrazení / řádkový výpis produktů

Pro lepší přehled vaši B2B zákazníci uvítají jednoduchou nabídku produktů na vašem e-shopu. Ideální je pro tyto potřeby využít tabulkového zobrazení produktů a případně také  tabulkového zobrazení variant jednotlivých produktů. Mezi zobrazeními si může návštěvník e-shopu jednoduše přepínat. Proto můžete obsloužit jak B2B klienty, tak běžné B2C zákazníky. 

b2b eshop

Možnost uzamčení e-shopu pouze pro registrované

Na e-shopech Upgates máte možnost zpřístupnit obsah e-shopu pouze registrovaným a přihlášeným uživatelům. Dosáhnete toho díky funkci zamknout pro nepřihlášené. Můžete si také vybrat ze dvou variant:

Možnost uzamčení e-shopu pouze pro registrované

Na e-shopech Upgates máte možnost zpřístupnit obsah e-shopu pouze registrovaným a přihlášeným uživatelům. Dosáhnete toho díky funkci zamknout pro nepřihlášené. Můžete si také vybrat ze dvou variant:

Zvolit můžete také variantu skrytí tlačítka do košíku. V administraci e-shopu si jednoduše určíte, komu se bude a nebude zobrazovat tlačítko do košíku. Zobrazit můžete všem, pouze přihlášeným nebo nikomu. Pokud tlačítko do košíku nechcete zobrazovat vůbec, využít můžete cenu na dotaz s poptávkovým formulářem.

Ceny na míru 

S jednotlivými B2B partnery můžete mít smluvně nebo jinak určené ceny produktů. Pro tyto potřeby můžete využít ceníků a také si jednotlivé zákazníky rozdělit do skupin. Ceníky dokážete nastavit tak, aby se nastavovaly nově registrovaným uživatelům. Navíc můžete přidělovat ceníky podle obratu B2B klienta

Na svém internetovém obchodě určíte, zda ceny zobrazovat s nebo bez DPH, případně kterou z nich zvýraznit. Můžete také určit minimální výši hodnoty objednávky

Ověření plátce DPH a neplátce DPH v košíku

Před uzavřením objednávky máte možnost ověřit si, zda je zákazník plátce DPH či ne. Toto ověření probíhá přímo v košíku dle zadaných údajů zákazníka. Využit je Administrativní registr ekonomických subjektů (ARES). Pro B2B eshop pak uvítáte možnost omezit nákup pouze na firmy

Možnost výběru z různých dodacích adres přímo v košíku

Zákazníci si mohou v účtu nastavit více adres doručení. Mezi těmito si pak mohou jednoduše vybrat přímo v košíku při finalizaci objednávky. Viz. návod zde

Snadné obchodování na zahraničních trzích a obsluha zahraničních B2B klientů

B2B eshop na systému Upgates je ideální pro zahraniční trhy. Využít k tomu stačí naše jazykové mutace. Každý jazyk je provozován na aliasu, případně rovnou na vlastní samostatné doméně. Pro každou jazykovou mutaci můžete zvolit potřebnou měnu. Vše navíc spravujete jednoduše a přehledně v jedné administraci. 

Více se dočtete například v našem článku pro Poštu bez hranic na téma Jak a kde prodávat s e-shopem v zahraničí

Filtrace dle parametrů a vyhledávání podle kódů produktu

Produktům na e-shopu přiřadíte potřebné parametry, na základě kterých je možné je filtrovat v kategoriích. Urychlíte tak nalezení požadovaného zboží. Ještě více vhod přijde vašim B2B klientům možnost si produkty dohledat dle jejich kódů

Odkaz na přidání zboží do košíku

Odebírá váš B2B klient v pravidelném intervalu stejné zboží? Snadno mu vygenerujete URL odkaz do košíku, který již bude obsahovat jeho běžnou objednávku. 

Minimální a maximální množství produktů a násobky množství 

U jednotlivých produktů si určíte hranici minimálního a maximálního počtu kusů, které lze vložit do košíku. U produktů navíc máte volbu nabízet také násobky množství. Nechybí pravidlo pro nastavení minimální výše objednávky.

Porovnání produktů a související 

B2B zákazníkům na vašem e-shopu usnadní nakupování porovnání jednotlivých produktů nebo také tipy na související produkty. Ty pak motivují k dalším nákupům.

Množstevní a jiné slevy

K dispozici máte nejen množstevní slevy. Dále také procentuální a pevné slevy u produktů, slevy na výrobce, slevy na konkrétní kategorie produktů a také globální slevy. 

Věrnostní program

K ocenění stálých a pravidelně nakupujících B2B klientů se hodí modul věrnostního systému. Na zákazníky čekají body, u kterých si sami určíte jejich hodnotu. Motivujete tak své velkoobchodní partnery k větším odběrům. Veškeré výhody věrnostního systému najdete v našem článku zde

Doručení a platby

Čím více možností dopravy a platby na vašem e-shopu nabídnete, tím více velkoobchodním klientům vyhovíte. Na Upgates nabízíme velké množství doprav, způsobů plateb a integrací pro platební brány. Veškeré napojené najdete v sekci propojení

Napojení na účetní a CRM systémy

Jako velkoobchodník určitě potřebujete účetní nebo jiný informační systém. Poskytujeme napojení na Pohodu a Money S3. Další systémy si můžete nechat napojit za příplatek. Jejich seznam najdete zde. Díky naší vyspělé API, která je veřejně přístupná v dokumentaci, nepředstavuje integrace dalších nástrojů a služeb problém. Z CRM systémů můžete do Upgates jednoduše importovat ve formátu VCARD.

Dostupné dokumenty 

V zákaznickém účtu mají vaši klienti dostupné veškeré dokumenty související s objednávkami. Po přihlášení do uživatelského účtu si mohou najít a stáhnout objednávky, dobropisy, faktury apod. 

Více uživatelů v administraci e-shopu a možnost omezení jejich práv

Od tarifu Silver máte pro administraci e-shopu neomezený počet uživatelů. Každému z nich můžete vytvořit vlastní uživatelskou roli a určit tak omezení administračních práv. Nebudete proto mít problém s tím, že něco v systému potřebuje spravovat skladník, něco obchodní zástupce, něco vedoucí pobočky. 

 

Reklamace a vratky 

K reklamacím na B2B e-shopu vytvoříte přehledný formulář. Napojenou máme také službu Retino, která vše řeší automaticky za vás. 

Obsah šitý na míru B2B eshopu

  • Obsah pro potřeby B2B portálu
  • Emailing – upravitelné systémové emaily a možnost zasílat newslettery
  • SEO – meta tagy produktů, kategorií, filtrační stránek apod.

Uvedené funkce vám vyhovují a rádi byste, aby je váš velkoobchodní e-shop uměl?

Stačí si u nás jednoduše založit testovací verzi, kde veškerou funkčnost vyzkoušíte na 30 dní zdarma. E-shop si připravíte hravě sami a během chvilky. Pro velkoobchodní online prodej je Upgates prostě ideální volba. A to proto, že kombinuje výhody e-shopů postavených na zakázku a e-shopů na pronájem.

Při provozu e-shopu kromě těchto velkoobchodních funkcí oceníte také řadu dalších vychytávek, které vám pomohou v efektivnějším vyřizování objednávek, v hledání nových zákazníků, nebo při zahraniční expanzi. Upgates toho totiž nabízí mnohem více.

10 důvodů, proč zvolit Upgates

Další článek
10 způsobů, jak zaručeně naštvat zákazníky e-shopu