Tento článek byl vytvořen před více jak 2 roky a může obsahovat zastaralé informace.

Věrnostní program slouží k ocenění stálých zákazníků. Právě pravidelní nakupující skrze něj získávají body, které lze poté následně využít při placení a o které se celková cena objednávky poníží. Zákazník má možnost získat tyto věrnostní body jako odměnu za:

  • nákup v určité hodnotě,
  • hodnocení produktu,
  • napsání recenze.

Pro věrnostní program v první fázi definujete hodnotu jednoho bodu (v používané měně, např. 1 bod = sleva 100 Kč) a poté definujete kolik bodů dostane zákazník za jak velkou objednávku (více zde). Počet věrnostních bodů, které zákazníci mají můžete zobrazit v detailu zákazníka nebo v samostatně aktivovaném sloupci (více zde). 

Věrnostní body se automaticky přičtou, po označení objednávky jako "zaplacená" (více zde). A to z toho důvodu, aby nedocházelo k zneužívání věrnostního systému.

Zobrazení na e-shopu

V účtu zákazníka

Při placení v košíku

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna