Věrnostní systém

Zákazník má možnost získat věrnostní body jako odměnu za realizaci nákupu, hodnocení produktu nebo napsání recenze. Ty pak může využít v příští objednávce jako slevu z nákupu.

Nastavení se provádí v  Marketing / Věrnostní systém.

Získání bodů za objednávku

Počet bodů, které získává zákazník za nákup, může být stupňován podle velikosti nákupu. Např. za větší nákupy může zákazník získat více bodů než za menší. Tím ho ještě více motivujete k větším nákupům.

Příklad výpočtu získaných bodů v košíku

Výpočet probíhá podle stanovených intervalů. Máme nastavený jeden interval:
1000 a více CZK = 1 bod za každých 100 CZK

Zákazník nakoupil za 1600 CZK.
1600 / 100 = 16 bodů (body se vypočítávají podle intervalu 1000 a více CZK a zaokrouhlují se matematicky).

Celkový počet získaných bodů je 16.

Uplatnění bodů

Získané body se uplatňují v košíku a snižují zákazníkovi jeho konečnou cenu objednávky. Více o způsobu uplatnění bodů v objednávkovém procesu najdete zde >

Omezení uplatnění bodů

Zákazníka můžete omezit:

  • maximálně uplatnit (např. může v jednom nákupu uplatnit body jen v hodnotě, která nepřesáhne 50 % celkového nákupu),
  • platností bodu (např. body je nutné otratit do 365 dnů).

Počet získaných bodů

V zákaznickém účtu na e-shopu se zákazníkovi zobrazí počet jeho věrnostních bodů. Tuto sumu má možnost administrátor v případě potřeby ručně upravit v detailu zákazníka v oddílu Osobní údaje.

Deaktivace věrnostního systému v ceníku

Nechcete, aby zákazníci, kteří mají nějaký speciální ceník, ve kterém už jsou uplatněny slevy, získávali navíc body do věrnostního systému? 

Příklad

Věrnostní systém nechcete používat pro zákazníky s velkoobchodním ceníkem. Běžný zákazník však body získávat může.

Jak to funguje?

V Nastavení / Produkty / Ceníky vyberete konkrétní ceník. Otevře se okno s detailem ceníku. V oddílu Slevy v tomto ceníku odškrtnete pole Věrnostní systém.

Diskuse