Vylepšili jsme naše doplňky. Jak mezi nimi hledat?

Zobrazení doplňků v Upgates prošlo výraznou proměnou, abyste si ty pravé nástroje pro růst svého podnikání mohli vybrat přehledněji. 

Nejprve ale bude potřeba vysvětlit si pojmy, které se v tomto článku objeví. Zobrazení doplňků jsme se snažili ponechat co nejjednodušší. Zároveň ale platí, že Upgates je maximálně otevřený systém, který můžete propojit s širokým portfoliem různých služeb, doplňků a integrátorů. Každá z těchto položek má přitom svá specifika. Naším cílem bylo jednotlivé typy propojení rozdělit tak, abyste vždy věděli, s jakým typem pracujete, ale aby celý proces zároveň zůstal co nejvíce přímočarý. 

Doplněk versus služba:

Doplněk: technické propojení, které vašemu e-shopu umožní přístup k požadované službě.

Služba: nástroj, který máte prostřednictvím doplňku propojený s e-shopem. 

S čím se u nás dále setkáte:

Integrátor: speciální nástroj, který vás prostřednictvím svého doplňku dokáže propojit na větší množství nejrůznějších služeb. Typickým příkladem je BaseLinker, který zprostředkovává propojení se stovkami dalších nástrojů. 

Nabídka externí agentury: některá propojení vyžadují individuální přizpůsobení. Těm říkáme “nabídka externí agentury” typicky jde totiž o propojení na službu prostřednictvím doplňku, jehož konečná podoba vznikne na základě konkrétních požadavků e-shopera. 

Ověřený doplněk: jedná se o doplněk, který byl vyvinutý v úzké spolupráci s námi, a to s důrazem na efektivitu a funkčnost. Ověřené doplňky fungují v jiném API režimu, který není součástí plánovaného zpoplatnění API

S orientací v novém marketplace vám pomůže především nový filtr, kde snadno získáte přehled o tom, které doplňky vám napojí požadované služby.

Trocha praxe 

Chcete svůj e-shop propojit s účetním systémem POHODA. V sekci informační systémy najdete filtr pro systém Pohoda. Následně se Vám zobrazí všechny dostupné doplňky na tuto službu.

Nebo Vás třeba zajímá nástroj Digital Creator pro tvorbu digitálních produktů. Ten si buď najdete přímo v seznamu všech marketingových doplňků, nebo opět pomocí filtru.

V profilu doplňku byste se měli dozvědět dvě základní věci. Jaké služby díky němu získáte a jak přesně doplněk funguje. Mělo by jít především o informaci, co všechno doplněk zvládne přenášet. Dozvědět se zde můžete třeba to, že doplněk dokáže aktualizovat produkty, ale už ne zakládat nové. Získáte tedy lepší představu o tom, jak bude propojení reálně vypadat a co za vás vyřeši.

Ve spodní části pak najdete odkazy na konkrétní služby, které díky doplňků můžete získat. 

V profilu služby se pak dozvíte všechny její výhody společně s argumenty, proč byste si ji měli aktivovat. 

Další článek
Lokalizujte a získejte kredit 12 000 Kč na expanzi s Expandeco