Využití Messenger zákaznického chatu naplno. Nová spolupráce Upgates a ChatGo

Díky naší nové spolupráci s ChatGo vám přinášímé nové propojení, které usnadňuje integraci Messenger zákaznického chatu od Facebooku do vašeho e-shopu. Díky tomu můžete s návštěvníky svého e-shopu navázat komunikaci a ideálně je proměnit ve své zákazníky. Pomocí zpráv snadno zjistíte, co přesně hledají a s čím potřebují poradit.

Součástí nového propojení ChatGo  je jednoduchý editor automatických zpráv, ve kterém můžete využít i akční tlačítka a obrázky. Pro každou sekci e-shopu si můžete nastavit jinak přizpůsobenou automatickou konverzaci. Nebo můžete omezit výběr, na jakých konkrétních stránkách webu se bude chat zobrazovat. Lze také například nastavit různé jazykové varianty chatu.

Velkou výhodou je automatizace. Své návštěvníky můžete oslovovat personalizovanými automatickými zprávami. Příklad: „Dobrý den, Petře, vidím, že by se Vám líbily nové kožené boty. Mohu Vám nějak poradit?“ ChatGo rozpozná kontext, ve kterém se zákazník zrovna nachází, a tak může automaticky doplnit například i právě prohlížený produkt.

Proč si vybrat toto propojení?

Nic neriskujete. Během zkušební doby aplikace (14 dní) si můžete ZDARMA vyzkoušet, jak Messenger zákaznický chat funguje, experimentovat s možnostmi automatických odpovědí a zjistit reakce svých zákazníků. Jak ChatGo propojení vyzkoušet naleznete v detailním návodu.

Další článek
Michal Kopřiva: Twisto Pay. Jednoduché platby na 1 kliknutí