
Záznam Webináře Balíkuj: Řešení logistiky a automatizace objednávek na e-shopech Upgates
Máte e-shop na Upgates a hledáte způsob, jak zefektivnit expedici objednávek, sledování zásilek a vyřešit automatizaci opakujících se akcí? Zúčastněte se našeho webináře, kde představíme službu Balíkuj.cz, která vám pomůže s expedicí zásilek, sledováním zásilek a zjednodušením komunikace se zákazníky. Ukážeme si, jak díky Balíkuj zvládnete expedici zásilek, automatizace, fakturaci i sklady na jednom místě a ušetříte tak čas i náklady.
Co se na webináři dozvíte:
- Jak jednoduše vytvářet a sledovat zásilky
Uvidíte, jak Balíkuj propojí váš e-shop s dopravci jako Česká pošta, PPL, Zásilkovna a dalšími a umožní tisk štítků doslova na jedno kliknutí i přímo z administrace Upgates. Ukážeme vám, jak sledujeme každou zásilku, jak umíme informovat o průběhu doručování a zmíníme i naši připravovanou službu zprostředkování dopravy přes Balíkuj. - Jak expedovat objednávky rychle a bez chyb
Naučíte se využívat chytré kompletace objednávek v Balíkuj, díky nimž výrazně omezíte chybovost při balení. Ukážeme si, jak lze objednávku rozdělit na více zásilek a informovat zákazníka, co a kdy přesně obdrží. Po dokončení expedice odešle Balíkuj zákazníkovi automatický e-mail o odeslání a upraví stav objednávky ve vašem Upgates e-shopu. - Jak zlepšit komunikaci se zákazníky při doručování
Dozvíte se, jak udržet zákazníky perfektně informované. Balíkuj nabízí vašim zákazníkům přehlednou stránku pro sledování zásilky (Tracking Page), kde okamžitě uvidí aktuální stav své objednávky a zásilky, včetně detailů o doručení nebo výdejním místě. Dále si ukážeme nastavení automatických e-mailů – od potvrzení o expedici až po poděkování po doručení. - Jak vyřešit fakturaci, automatizaci a sklady
Ukážeme si, jak Balíkuj umí například po expedici vytvářet faktury, zálohové faktury, párovat automaticky platby z bankovních účtů, exportovat faktury do Pohody nebo do Fakturoidu. Současně se pokusíme ukázat námi připravované skladové řešení.