
Zákaznická podpora: klíč pro úspěšný e-shop v zahraničí
Expanze e-shopu do zahraničí je krokem, který přináší řadu příležitostí i výzev. Kvalitní zákaznická podpora je jedním z klíčových faktorů, který může zásadně ovlivnit úspěch vaší mezinárodní expanze. S pomocí NK Expand získávají e-shopy nové zákazníky po celé Evropě díky rychlým a spolehlivým odpovědím v jejich rodném jazyce. Pokud plánujete expandovat s vaším e-shopem na zahraniční trhy, přečtěte si důvody, proč je důležité zákaznickou podporu správně a efektivně nastavit, a jak vám s tím mohou v NK Expand pomoci.
CO DĚLÁ ZÁKAZNICKOU PODPORU OD NK EXPAND VÝJIMEČNOU?
NK Expand poskytuje komplexní službu cizojazyčné zákaznické podpory, která nejčastěji zahrnuje komunikaci operátora se zákazníky prostřednictvím e-mailu, telefonu, live chatu a sociálních sítí. Cílem zákaznické podpory je nejen odpovídat na dotazy, ale také poskytovat produktové poradenství a vést zákazníky k uskutečnění objednávky. Podpora je navíc pro zákazníky e-shopu dostupná na lokálním telefonním čísle, což zvyšuje důvěryhodnost e-shopu v očích zákazníků. Takto nastavená zákaznická podpora působí jako „prodloužená ruka“ obchodního týmu e-shopu a pozitivně ovlivňuje konverze e-shopu.
UKAŽTE, ŽE JSTE MÍSTNÍ
Operátoři zákaznické podpory NK Expand jsou vždy rodilí mluvčí z cílových zemí. To zaručuje, že komunikace se zákazníky e-shopu je přirozená a autentická. Každý operátor je důkladně zaškolený v administraci e-shopu a produktové nabídce. Díky tomu mohou být dotazy a požadavky efektivně řešeny v souladu s tone-of-voice značky e-shopu. Tato úroveň personalizace a odbornosti výrazně zvyšuje důvěryhodnost e-shopu i loajalitu zákazníků.
JAK CELÝ PROCES ZÁKAZNICKÉ PODPORY FUNGUJE?
Před spuštěním zákaznické podpory jsou operátoři důkladně zaškoleni na administraci e-shopu, produktovou nabídku, sezónnost, FAQs, nejčastější důvody pro vrácení zboží aj. Důkladné zaškolení zajišťuje schopnost operátorů samostatně řešit více než 90 % dotazů, což šetří čas i náklady e-shopu. Dotazy jsou zpracovávány okamžitě nebo v pravidelných intervalech, a tím je zaručena bezproblémová a rychlá reakce na potřeby zákazníků e-shopu.
JAKÉ JSOU HLAVNÍ VÝHODY ZÁKAZNICKÉ PODPORY?
- Profesionální operátoři rozumí technickým specifikacím prodávaných produktů i kulturním zvyklostem cílového trhu, což umožňuje hladkou a efektivní komunikaci se zákazníky.
- E-shopy, které nabízí komunikaci operátorů v jazyce cílové země a s dostupností na lokálním telefonním čísle, získávají větší důvěru v očích svých zákazníků.
- Rychlé reakce na dotazy zákazníků zlepšují jejich nákupní zkušenost a snižují riziko přechodu ke konkurenci.
- Vytvoření vlastního týmu zákaznické podpory v zahraničí může být nákladné a časově náročné. Outsourcing zákaznické podpory tak nabízí efektivnější a časově i finančně úspornější řešení.
- Výrazná úspora nákladů e-shopu na provoz zákaznické podpory je dosahována i stylem pay-as-you-go. E-shop tak platí za uskutečněné komunikace, jejichž počet v průběhu roku kolísá. To je výhodnější, než kdyby musel e-shop zaměstnávat svého operátora a platit jej bez ohledu na sezónnost.
PRONÁJEM ZAHRANIČNÍHO TELEFONNÍHO ČÍSLA
Pokud preferujete možnost provozovat zákaznickou podporu sami, ale chybí vám zahraniční telefonní číslo, NK Expand nabízí možnost pronájmu lokálního zahraničního telefonního čísla. Tento pronájem je snadný, rychlý a cenově dostupný. Můžete získat číslo pro téměř jakoukoli evropskou zemi bez nutnosti místní adresy nebo splnění dalších složitých podmínek. Pronajaté telefonní číslo si snadno napojíte do vašeho systému pro poskytování zákaznické podpory (SupportBox, Daktela, LiveAgent aj.). Díky zahraničnímu telefonnímu číslu od NK Expand se budou zákazníci vašeho e-shopu cítit, jako by volali do místní firmy, což zvýší jejich důvěru ve váš e-shop a pravděpodobnost nákupu.
„Zákaznická podpora od NK Expand nám pomohla řešit dotazy našich zahraničních zákazníků v jejich rodném jazyce. Díky tomu se nám podařilo zvýšit prodeje a udržet si přízeň u nových zákazníků.”
Majitel e-shopu se sportovními potřebami
Ať už potřebujete plnou podporu, nebo jen zahraniční telefonní číslo, ozvěte se specialistům v NK Expand. Pomůžou vám zajistit chytré, efektivní a funkční řešení zákaznické podpory téměř v jakékoliv evropské zemi. Obdobně pomohli uspět na mezinárodních e-commerce trzích už mnoha dalším e-shopům.
Zajímá vás více? Mrkněte na web NK Expand a obraťte se na jejich specialisty, kteří vám připraví službu na míru vašim potřebám. Nemusíte tak platit za něco, co zákazníci neocení!