Počet bodů, které získává zákazník za nákup, může být stupňován podle velikosti nákupu. Např. za větší nákupy může zákazník získat více bodů než za menší. Tím ho ještě více motivujete k větším nákupům. V oddíle Získání bodů za objednávku definujete intervaly od jaké hodnoty dostane zákazník kolik bodů. Tyto intervaly se logicky vytvoří automaticky na základě zadání spodní hranice. 

Postup v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci Marketing / Věrnostní program.
  2. Klikněte na tlačítko "Nový".
  3. Vyplňte požadované pole.
    • Hodnota 1 bodu (s DPH) - za nákup v hodnotě spodní hranice objemu nákupu dostanete zákazník 1 bod.  
    • Spodní hranice objemu nákupu (s DPH) - určuje minimální hodnotu objednávky, kterou musí zákazník mít, aby se modul pro věrnostní body aktivoval a body se mu příčítaly. 
  4. Uložte.

Příklad výpočtu získaných bodů v košíku

Výpočet probíhá podle stanovených intervalů. Máme nastavený jeden interval:
1000 a více CZK = 1 bod za každých 100 CZK

Zákazník nakoupil za 1600 CZK.
1600 / 100 = 16 bodů (body se vypočítávají podle intervalu 1000 a více CZK a zaokrouhlují se matematicky).

Celkový počet získaných bodů je 16.

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna