Počet bodů, které získává zákazník za nákup, může být stupňován podle velikosti nákupu. Např. za větší nákupy může zákazník získat více bodů než za menší. Tím ho ještě více motivujete k větším nákupům. V oddíle Získání bodů za objednávku definujete intervaly od jaké hodnoty dostane zákazník kolik bodů. Tyto intervaly se logicky vytvoří automaticky na základě zadání spodní hranice. 

Body se zákazníkovi přičtou na jeho zákaznický účet až ve chvíli, kdy je objednávka označená jako zaplacená (více zde). 

Postup v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci Marketing / Věrnostní program.
  2. Klikněte na tlačítko "Nový".
  3. Vyplňte požadované pole.
    • Hodnota 1 bodu (s DPH) - za nákup v hodnotě spodní hranice objemu nákupu dostanete zákazník 1 bod.  
    • Spodní hranice objemu nákupu (s DPH) - určuje minimální hodnotu objednávky, kterou musí zákazník mít, aby se modul pro věrnostní body aktivoval a body se mu příčítaly. 
  4. Uložte.

Příklad výpočtu získaných bodů v košíku

Výpočet probíhá podle stanovených intervalů. Máme nastavený jeden interval:
1000 a více CZK = 1 bod za každých 100 CZK

Zákazník nakoupil za 1600 CZK.
1600 / 100 = 16 bodů (body se vypočítávají podle intervalu 1000 a více CZK a zaokrouhlují se matematicky).

Celkový počet získaných bodů je 16.

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna