Email majitele doporučujeme nastavit pouze takový, který je pod výhradní správou majitele e-shopu. Tento email nesmí zaniknout po dobu provozu e-shopu. Není tedy možné nastavit žádnou prozatimní emailovou adresu.

Změna emailu majitele

Změnu emailu majitele je nutné potvrdit v původním emailu majitele, ze kterého se mění na nový. Provádí se následujícím postupem.

  1. V menu administrace zvolte sekci Můj účet / Peněženka a finalizace.
  2. Do pole Email majitele vepište nový email.
  3. Pod formulářem změnu potvrďte kliknutím na tlačítko Uložit.
  4. Na starý email majitele bude odeslána žádost o potvrzení změny - převodu e-shopu pod nový email majitele.
  5. V doručeném emailu klikněte na aktivační odkaz.
  6. Pro další přihlášení do administrace již použijte nově zvolený email.
  7. Změnou emailu dochází k resetu hesla. Pro první přihlášení pod novou adresou užívejte heslo, které Vám bylo doručeno na nově nastavený email.

Při každé změně důležitých údajů v administraci vám přijde email s potvrzením změn. Změny je třeba potvrdit kliknutím na aktivační odkaz v emailu. Tímto způsobem máte jistotu, že nikdo nezmění jakékoliv údaje majitele e-shopu bez vašeho vědomí.

Diskuse
Často se ptáte

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna