Před dokončením objednávky je třeba, aby zákazník zaškrtnul pole "Souhlasím s Obchodními podmínkami". Tento aktivní souhlas je nařízen Českou obchodní inspekcí jako nutná podmínka před odesláním objednávky a nelze jej systémově vynechat. Pokud však chcete změnit jeho znění nebo potřebujete, aby odkaz směřoval na jinou adresu, můžete to udělat následovně.

Postup v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci Obsah / Překlady.
  2. Vyhledejte klíčové slovo z dané fráze, tedy "obchodními podmínkami".
  3. Klikněte na symbol tužky pro úpravu.
  4. Upravte stávající text, který se bude zákazníkům zobrazovat.
  5. Uložte.

Více informací, jak upravovat překlady najdete zde.

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna