Může se stát, že vám zákazník zboží objedná s platbou na dobírku a poté si zboží nepřevezme nebo na adrese vůbec nebydlí. Pokud se to děje opakovaně, je možné tomu předejít. V systému si můžete zobrazit IP adresu zákazníka, který tyto nepřevzaté objednávky vytvořil. Pokud se bude shodovat s další podezřelou objednávkou, můžete zákazníka zablokova dle návodu zde.

Postup v administraci 

  1. V menu administrace zvolte sekci Zákazníci / Seznam zákazníků.
  2. Vyberte konkrétního zákazníka.
  3. Zvolte záložku Přehledy.
  4. Přejděte do oddílu Statistiky.

Upozornění

Jednu IP adresu může mít více zákazníků. Může ji sdílet celá budova, ulice nebo v dnešní době klidně celá městská část nebo vesnice. Proto identifikace zákazníka podle IP adresy rozhodně není 100%. Může sloužit pouze jako vodítko.

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna