Během a po zpracování importu máte k dispozici detailní informace o stavu importu, tj. počty zpracovaných a nezpracovaných položek, chyby, upozornění atd.

Postup v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci:
    • Pro import objednávek Objednávky / Import.
    • Pro import produktů sekci Produkty / Import.
    • Pro import kategorií sekci Kategorie / Import.
    • Pro import zákazníků sekci Zákazníci / Import.
  2. Klikněte na ikonku "i" na řádku importu.
  3. Ve vyskakovacím okně klikněte opět na další "i".

Stavy importu:

  • -- - import čeká na zpracování
  • OK - import proběhl v pořádku a bez chyb
  • Varování - import proběhl, ale během importu došlo k problémovým událostem, např. došlo místo na disku, nestáhl se obrázek atd.
  • Beží - import se právě zpracovává
  • Chyba - import skončil chybou a pravděpodobně se vůbec neprovedl, nebo se provedl pouze částečně. V detailním přehledu najdete více informací, pokud došlo k neznámé chybě, kontaktujte technickou podporu.