Zobrazujete zákazníkům co chtějí koupit?

Najít v e-shopu relevantní produkty nemusí být jednoduché. Luigi's Box e-shopům pomáhák tomu, aby to jednoduché bylo.

Luigi 's Box vám prozradí, v jakém stavu je vyhledávání vašeho e-shopu, zajistí jeho rychlejší a efektivnější fungování a doporučí zákazníkům další z vašich produktů. Pomáhá tak nakoupit správný produkt v nejkratším možném čase a přispívá nejen ke spokojenosti zákazníků, ale i zvyšování tržeb.

Mezi firmy, které využívají technologii Luigi 's Boxu patří například Dedoles, Košík, Benu, Astratex, Electro World, O2 nebo Muziker.

Stav vašeho vyhledávání Luigi 's Box zhodnotí pomocí tzv. ruky (graf v analytickém nástroji). Zjistíte, jaká část vašich zákazníků používá vyhledávání, kolik z hledání končí bez výsledků nebo kolik vyhledávání (ne)přináší konverze.

Dozvíte se také, jaké jsou nejhladane fráze na vašem webu, a které fráze nepřinášejí žádné výsledky. Proč je to důležité? Až třetina lidí po zobrazení zprávy "Nenalezeno" e-shop opustí. To platí i pro produkty, které ve skutečnosti máte, ale zákazník je hledal pod jiným názvem, než pod jakým se nacházejí ve vašem e-shopu. Luigi 's Box tyto situace eliminuje.

Důležité není jen najít relevantní produkty, ale také správně seřadit, na co Luigi 's Box používá umělou inteligenci. Učí se z chování zákazníků, sleduje kam klikají, co vyhledávají, jak upravují své zadání, co vkládají do košíku. Algoritmus toto chování vyhodnocuje a odhaduje, co je pro konkrétního zákazníka důležité a přizpůsobuje tomu další výsledky.

Luigi 's Box zároveň umožňuje mít nad vyhledáváním plnou kontrolu. Můžete si libovolně určit pořadí produktů ve výsledcích nebo zařadit na první místa produkty konkrétní značky. Vyhnete se tak tomu, že produkt, který chcete právě promovat se nebude nacházet na první straně ve výsledcích vyhledávání. Až 90% lidí si totiž prohlíží pouze první stranu.

Za zrychlení vyhledávání je zodpovědný tzv. našeptávač. Našeptávač již od prvního znaku zadaného do vyhledávacího políčka zobrazuje nejpravděpodobnější výsledky a pomáhá tak zákazníkovi rychleji najít produkt. Konverzní poměr našeptávače je napříč všemi segmenty oproti samotnému vyhledávání až dvojnásobný.

Doporučení produktů přispívá k zvyšování průměrné hodnoty objednávky. Inteligentní panely s doporučeními se dají umístit kdekoliv na webu, s přihlédnutím na kontext jejich umístění. Mohou sloužit jako přehled nejprodávanějších produktů na hlavní stránce nebo zkratka pro naposledy zobrazené produkty daného zákazníka. Na detailu produktu dokáže zobrazit alternativní produkty pro potenciální upsell. V košíku zobrazí produkty, které jsou ideálními doplňky pro zboží, které se v košíku nachází (cross sell).

Více o produktech Luigi 's Boxu se dozvíte na www.luigisbox.com/cs.

Další článek
Nová splátková platební brána Cofidis