Zprávy

Všechny události, které probíhají na e-shopu (mimo objednávek, ty mají svůj vlastní modul), jsou chronologicky zobrazeny v sekci Zákazníci / Zprávy.

Zde máte možnost na tyto události reagovat. Např. můžete odepsat na příspěvek do diskuze, odpovědět na poptávku z poptávkového formuláře, nastavit zákazníkovi v profilu ceník poté, co se registroval atp. Více zde

Odpovědět na zprávu

Na doručené dotazy odpovídejte přímo z administrace. Zákazníkovi se následně odešle zpráva následujícím způsobem:

  • Pokud nemá zákaznický účet - zašle se odpověď pouze na email zákazníka.
  • Pokud má zákaznický účet - zašle se odpověď na email zákazníka a do zpráv v zákaznickém účtu.
  • Pokud zákazník není v databázi, vytvoří se nový. Každá událost se pak bude zaznamenávat do tohoto detailu zákazníka.

Postup v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci Zákazníci / Zprávy.
  2. Klikněte na ikonku tužky u dané zprávy.
  3. Přejděte do části Přidat odpověď.
  4. Vyplňte požadované údaje. Případně použijte systémový email jako šablonu zprávy.
  5. Klikněte na Odeslat.

Nastavení podpisu

Podpis se automaticky přidává do všech odpovědí v sekci Zprávy. Více zde.

Zpráva vyřešena

Tmavá ikonka vlajky znamená, že je zpráva vyřešená. Nastavit ji můžete v seznamu nebo v detailu zprávy, případně pomocí hromadných úprav.

Na této stránce
Zpět

Další zdroje informací

Facebook poradna

Výměna zkušeností, rady a tipy mezi provozovateli e-shopů na systému UPgates.

Přejít do poradny

Akademie

Získejte znalosti od našich specialistů na marketing, obchod, právo a podnikání.

Přejít do akademie

Novinky z Blogu

Co nového jsme pro vás připravili nebo chystáme najdete na blogu.

Přejít do blogu

Nepodařilo se Vám najít tu správnou odpověď?

Kontaktujte naši technickou podporu, která je tu pro vás od pondělí do pátku 8:00 až 16:00 hod.

Zákaznická podpora