Tento článek byl vytvořen před více jak 2 roky a může obsahovat zastaralé informace.
Jak fungují zprávy?

Všechny události, které probíhají na e-shopu (mimo objednávek, ty mají svůj vlastní modul), jsou chronologicky zobrazeny v modulu Zprávy. Zde máte možnost na tyto události reagovat. Např. můžete odepsat na příspěvek do diskuze, odpovědět na poptávku z poptávkového formuláře, nastavit zákazníkovi v profilu ceník poté, co se registroval atp. V podstatě jde o zprávy z formulářů vytvořených v sekci Obsah / Formuláře. 

Administrace zpráv

Zprávy, které mají před jménem odesílatele plnou ikonku, jsou od zákazníků. Ti jsou registrovaní a mají vytvořený Zákaznický účet. Neregistrovaní zákazníci mají naopak ikonu prázdnou (více zde). Tímto způsobem můžete udržovat přehled v aktivních a ukončených komunikacích se zákazníky.

Řešení zpráv

Tmavá ikonka vlajky znamená, že je zpráva vyřešená. Nastavit ji můžete v detailu zprávy nebo pomocí hromadných úprav.

Diskuse
Často se ptáte

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna