Zprávy
Všechny události, které probíhají na e-shopu (mimo objednávek, ty mají svůj vlastní modul), jsou chronologicky zobrazeny v sekci Zákazníci / Zprávy.
Zde máte možnost na tyto události reagovat. Např. můžete odepsat na příspěvek do diskuze, odpovědět na poptávku z poptávkového formuláře, nastavit zákazníkovi v profilu ceník poté, co se registroval atp. Více zde.
Odpovědět na zprávu
Na doručené dotazy odpovídejte přímo z administrace. Zákazníkovi se následně odešle zpráva následujícím způsobem:
- Pokud nemá zákaznický účet - zašle se odpověď pouze na email zákazníka.
- Pokud má zákaznický účet - zašle se odpověď na email zákazníka a do zpráv v zákaznickém účtu.
- Pokud zákazník není v databázi, vytvoří se nový. Každá událost se pak bude zaznamenávat do tohoto detailu zákazníka.
Postup v administraci
- V menu administrace zvolte sekci Zákazníci / Zprávy.
- Klikněte na ikonku tužky u dané zprávy.
- Přejděte do části Přidat odpověď.
- Vyplňte požadované údaje. Případně použijte systémový email jako šablonu zprávy.
- Klikněte na Odeslat.
Nastavení podpisu
Podpis se automaticky přidává do všech odpovědí v sekci Zprávy. Více zde.
Zpráva vyřešena
Tmavá ikonka vlajky znamená, že je zpráva vyřešená. Nastavit ji můžete v seznamu nebo v detailu zprávy, případně pomocí hromadných úprav.