Zprávy

Všechny události, které probíhají na e-shopu (mimo objednávek, ty mají svůj vlastní modul), jsou chronologicky zobrazeny v modulu Zprávy. Zde máte možnost na tyto události reagovat. Např. můžete odepsat na příspěvek do diskuze, odpovědět na poptávku z poptávkového formuláře, nastavit zákazníkovi v profilu ceník poté, co se registroval atp. V podstatě jde o zprávy z formulářů vytvořených v modulu Obsah / Formuláře. Více zde >

Administrace zpráv

Odesílatel

Zprávy, které mají před jménem odesílatele plnou ikonku, jsou od zákazníků. Ti jsou registrovaní a mají vytvořený Zákaznický účet. Neregistrovaní zákazníci mají naopak ikonu prázdnou. Více o typech kontaktů najdete zde.

Kliknutím na jméno odesílatele se dostanete do detailu zákazníka (Zákazníci / Seznam zákazníků), kde najdete jeho profil.

Řešení

Tmavá ikonka vlajky znamená, že je zpráva vyřešená. Nastavit ji můžete v detailu zprávy (pomocí ikony tužky se prokliknete na detail) nebo pomocí hromadných úprav (pod tabulkou se nachází možnosti).

Filtrovat podle zdroje

Každá zpráva, která dorazí z e-shopu do administrace má svůj zdroj. Tzn. typ formuláře, ze kterého byla zpráva odeslána. V tabulce si podle zdroje můžete vyfiltrovat jen zprávy např. z formuláře Poptávka.

Detail zprávy

V detailu zprávy můžete reagovat na přijaté zprávy a události. Odpověď se automaticky odešle na email odesílatele zprávy. V poli Zpráva vyplníte odpověď.

Komunikace a zprávy v e-shopu

Odkaz na emailovou adresu odesílatele. Proklik do emailového klienta ve vašem počítači.

Zobrazení zdroje zprávy. Proklik na stránku, ze které byla zpráva odeslána.

Označit jako vyřešeno.

Odstranit zprávu.

Emailový podpis

Automaticky se přidá na konec textového pole do všech odeslaných zpráv z administrace. Každý uživatel si jej může nastavit ve svém uživatelském účtu.

Diskuse