V modulu zprávy najdete chronologicky seřazené zprávy a události přijaté z webové části vašeho e-shopu. Modře podbarvené řádky znamenají nepřečtené položky.

Komunikace a zprávy v e-shopu

Zprávy, které mají před jménem odesílatele tmavší ikonku, jsou od zákazníků. Ti jsou registrovaní a mají vytvořený Zákaznický účet. Neregistrovaní zákazníci mají naopak ikonu prázdnou. Více o typech kontaktů najdete zde.

Kliknutím na jméno odesílatele se dostanete do profilu kontaktu (Komunikace / Kontakty), kde najdete detailní informace o dané osobě.

Tmavá ikonka vlajky znamená, že je zpráva vyřešená. Nastavit ji můžete v detailu zprávy (okno zprávy otevřete pomocí ikony tužky) nebo pomocí hromadných úprav (pod tabulkou se nachází možnosti).

Detail zprávy

V detailu zprávy můžete reagovat na přijaté zprávy a události. V oddílu Zpráva vyplníte odpověď.

Komunikace a zprávy v e-shopu

Zobrazení zdroje zprávy.

Označit jako vyřešeno.

Odstranit zprávu.

Zasílání zpráv do emailového klienta

Pokud raději komunikujete ze svého emailového klienta (Outlook, Gmail atd.), nastavte u jednotlivých formulář Obsah / Formuláře do pole Kopie zprávy na email svou emailovou adresu a vše co dorazí do modulu Zprávy bude odesláno na váš email.

Diskuse