V modulu zprávy najdete chronologicky seřazené zprávy a události přijaté z webové části vašeho e-shopu. Modře podbarvené řádky znamenají nepřečtené položky.

Komunikace a zprávy v e-shopu

Zprávy, které mají před jménem odesílatele plnou ikonku, jsou od zákazníků. Ti jsou registrovaní a mají vytvořený Zákaznický účet. Neregistrovaní zákazníci mají naopak ikonu prázdnou. Více o typech kontaktů najdete zde.

Kliknutím na jméno odesílatele se dostanete do detailu zákazníka (Zákazníci / Seznam zákazníků), kde najdete profil dané osoby.

Tmavá ikonka vlajky znamená, že je zpráva vyřešená. Nastavit ji můžete v detailu zprávy (okno zprávy otevřete pomocí ikony tužky) nebo pomocí hromadných úprav (pod tabulkou se nachází možnosti).

Detail zprávy

V detailu zprávy můžete reagovat na přijaté zprávy a události. Odpověď se automaticky odešle na email odesílatele zprávy. V poli Zpráva vyplníte odpověď.

Komunikace a zprávy v e-shopu

Odkaz na emailovou adresu odesílatele. Proklik do emailového klienta ve vašem počítači.

Zobrazení zdroje zprávy. Proklik na stránku, ze které byla zpráva odeslána.

Označit jako vyřešeno.

Odstranit zprávu.

Zasílání zpráv do emailového klienta

Pokud raději komunikujete ze svého emailového klienta (Outlook, Gmail atd.), nastavte u jednotlivých formulář Obsah / Formuláře do pole Kopie zprávy na email svou emailovou adresu a vše co dorazí do modulu Zprávy bude odesláno rovněž na váš email. Níže zobrazení formuláře Kontaktujte nás.

Diskuse