Ankety

Ankety jsou marketingovým nástrojem pro získávání zpětné vazby od zákazníků.

Systém umožňuje nastavit fiktivní počet hlasů k jednotlivým odpovědím v anketě. K nim se přičtou hlasy reálných zákazníků a výsledek se zobrazí na e-shopu. Máte tak možnost ovlivnit hlasování.

Zobrazení na e-shopu

Anketa se zobrazí ve spodní části stránky pod hlavním popisem.

Vytvoření ankety

Nejdříve je potřeba anketu nastavit a následně ji přidat do libovolného počtu stránek.

  1. V menu administrace zvolte sekci Obsah / Ankety.
  2. Klikněte na tlačítko + Nová.
  3. Vyplňte požadovanové údaje.
  4. Přidejte nebo uberte anketní odpovědi kliknutím na tlačítko + nebo - pod posledním polem.
  5. Uložte.

Přidání ankety do stránky

Po vytvoření ankety je třeba nastavit, na jaké stránce se bude zobrazovat.

Postup v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci:
    1. Kategorie / Seznam kategorií (více zde)
    2. Kategorie / Hlavní stránka (více zde)
    3. Obsah / Články (více zde)
    4. Obsah / Aktuality (více zde)
    5. Obsah / Rádce (více zde)
  2. Vyberte položku, do které chcete anketu vložit.
  3. Přejděte do oddílu Rozšířené.
  4. Rozklikněte pole Anketa.
  5. Ve vyskakovacím okně vyberte jednu z vytvořených anket.
  6. Uložte.

Omezení hlasování v anketě

Ve výchozím nastavení může zákazník hlasovat pouze jednou. Po opakovaném hlasování se mu objeví upozornění, že již hlasoval. Tuto možnost není možné vypnout.

Upozornění! Přihlášený zákazník se identifikuje dle přihlašovacích údajů a tak je možné zajistit 100%, že bude v jedné anketě hlasovat pouze jednou. Nepřihlášený zákazník se identifikuje podle veřejné IP adresy. Ta je v systému uložena po dobu 7 dní, kdy z dané IP adresy je možné pouze jednou hlasovat. 

Na této stránce

Další zdroje informací

Facebook poradna

Výměna zkušeností, rady a tipy mezi provozovateli e-shopů na systému UPgates.

Přejít do poradny

Akademie

Získejte znalosti od našich specialistů na marketing, obchod, právo a podnikání.

Přejít do akademie

Novinky z Blogu

Co nového jsme pro vás připravili nebo chystáme najdete na blogu.

Přejít do blogu

Nepodařilo se Vám najít tu správnou odpověď?

Kontaktujte naši technickou podporu, která je tu pro vás od pondělí do pátku 8:00 až 16:00 hod.

Zákaznická podpora