Silnější ověřování plateb zákazníků internetových obchodů

Silnější ověřování plateb zákazníků internetových obchodů

Směrnice EU PSD2 aneb nový a přísnější způsob ověřování totožnosti zákazníků platících kartou. Její zavedení děsí nejednoho majitele internetového obchodu. Ve zkratce jde o zvýšení bezpečnosti online plateb v obchodech. To znamená vyšší stupeň ověření u platby kartou na e-shopu. Zároveň může nařízení zkomplikovat dokončení platby. Nově totiž bude zákazník muset při platbě projít dvoufaktorovým ověřením.

Aktualizace systému verze 19

Aktualizace systému verze 19

Aktualizace přináší nové funkce, novou verzi modulu Designer, nový košík, opravy stávajících funkcí systému, aktualizace funkcí a drobné opravy.

Český e-commerce trh nadále roste

Český e-commerce trh nadále roste

Dle článku ČTK v tuzemsku nadále roste obliba online nakupování. A to zejména mezi mladými, kteří se nejvíce podílí na růstu českého e-commerce trhu. Češi si také ve valné většině vybírají z tuzemských e-shopů, kterých je okolo 43 000. Díky nejvyššímu poměru e-shopů na počet obyvatel si mají čeští zákazníci z čeho vybírat.

Poptávky nově na Marketplace!

Poptávky nově na Marketplace!

Na nabídkový portál Marketplace byla nově přidána možnost vložení poptávky. Hledáte specifickou službu nebo máte vlastní požadavek na úpravu vašeho e-shopu? Pokud si mezi inzeráty na tržišti nevyberete, můžete nově vložit svou vlastní poptávku! Tyto poptávky jsou řazeny podle kategorií Marketplace. Po jejich vložení se pravidelně rozesílají našim dodavatelům, kteří vás mohou oslovit s nabídkou.

Automatické nabídky Google a nejčastější chyby

Automatické nabídky Google a nejčastější chyby

V přístupu k nabízení ceny za proklik u PPC reklamy lze v poslední době sledovat určitý posun. Zatímco ještě nedávno většina inzerentů spoléhala na ruční nabízení cen za proklik, založené na analýzách výkonu, návštěvnosti a podobně, v posledním roce se stále více z nich obrací k automatickým nabídkám ceny za proklik.

Nové tržiště se službami pro e-shopy!

Nové tržiště se službami pro e-shopy!

UPgates otevřel nový nabídkový portál! Naleznete v něm řadu možností, jak vylepšit e-shop a podpořit své podnikání. Zdarma zde můžete nabídnout své služby nebo produkty týkající se UPgates a oslovit tak stovky e-shoperů.

1. místo v kategorii Pronájem e-shopů 2019!

1. místo v kategorii Pronájem e-shopů 2019!

Server 5nej otestoval a srovnal desítky nástrojů na tvorbu e-shopu. Jak je už z názvu webu zřejmé, vybrala redakce a porota 5 nejlepších řešení, které se umístily v kategorii Pronájem e-shopů 2019. V této kategorii pronajímané e-shopové řešení UPgates získalo 1. místo, a to s hodnocením 9/10.

Jak (ne)mít e-shopový košík z pohledu práva?

Jak (ne)mít e-shopový košík z pohledu práva?

Naše specialistka na SEO, Petra Mikulášková, sepsala ve spolupráci s advokátní kanceláří KROPÁČEK Legal zajímavé právní postřehy pro e-shopery. V otázce práva na e-shopech se zdaleka nejedná pouze o obchodní podmínky. Více o konkrétních případech i s jejich vysvětlením se dočtete v článku.

Reklamy v Nákupech Google - využijte naplno jejich potenciál

Reklamy v Nákupech Google - využijte naplno jejich potenciál

Úspěšná kampaň v Nákupech Google není žádná věda, pokud využijete několik základních pravidel a vyvarujete se nejběžnějších chyb. Pokud provádíte audit svého PPC účtu, většinou narážíte na ty stejné problémy nebo příležitosti ke zlepšení. V tomto článku se dozvíte, jak vyřešit některé z těchto běžných problémů a využít potenciál vašich reklamních kampaní v Nákupech Google na maximum.

Podle JP Morgan jsou české e-shopy na špičce Evropy

Podle JP Morgan jsou české e-shopy na špičce Evropy

Zpravodajský server e15 zveřejnil článek poukazující na červnovou analýzu banky JP Morgan, Global Payments Trends Reports 2019. Česká republika dle analýzy vychází jako nejrychleji rostoucí v odvětví e-shop byznysu. Proč v Česku obraty e-shopů rostou a jakou to má souvislost s nevyšším poměrem e-shopů na obyvatele v Evropě se dočtete v článku.

Co ještě ovlivňuje vaši PPC reklamu?

Co ještě ovlivňuje vaši PPC reklamu?

Většina e-shopů kontroluje pravidelně své týdenní nebo měsíční přehledy, které jim pomáhají si uvědomit, jak jejich kampaně fungují v průběhu času a jak se na jejich efektivitě projevují změny, které v kampaních provádějí. Jedním z hlavních důvodů neúspěchu v PPC reklamě je totiž nedostatek strategie, plánování a proaktivního myšlení. Výkon placené reklamy je totiž ovlivňován mnoha dalšími faktory, které se samotnou PPC reklamou zdánlivě nesouvisí, přesto však na její výkon mají velký vliv.

Čemu věnovat pozornost v Google Search Console?

Čemu věnovat pozornost v Google Search Console?

Používáte pro váš e-shop Google Search Console (konzoli pro vyhledávání Google)? Pokud tomu tak není, nyní je čas ověřit vaši doménu, abyste mohli využít obrovského množství užitečných dat, která jsou vám k dispozici prostřednictvím přehledů v tomto nadmíru užitečném nástroji. Vzhledem k tomu, že Google Search Console nabízí poměrně velké množství různých údajů, však může být pro začátečníky obtížné zjistit, kde začít.


Redakční systém a jeho přínosy pro e-shop

Redakční systém a jeho přínosy pro e-shop

Redakčním systémem se v našem případě rozumí blog. Ten můžete na UPgates utvářet a budovat pomocí článků umísťovaných do kategorie blogu nebo zpravodaje. Jedná se o webový záznamník, který může plnit funkci deníčku. Zároveň z něj může být profi marketingový nástroj. Výběr tématu musí odpovídat zaměření e-shopu. Pokud prodáváte šperky, asi nebude vaše zákazníky zajímat článek o zahradničení. Také nemusí jít jen o psanou formu. Čím dál tím rozšířenější jsou vlogy. Pomocí videa můžete zákazníkům e-shopu sdělit potřebné informace zajímavější formou.

3 kroky při budování "podobných okruhů uživatelů e-shopu" na Facebooku

3 kroky při budování "podobných okruhů uživatelů e-shopu" na Facebooku

Je dobře známým faktem, že Facebook může být skvělým způsobem jak oslovit potenciální zákazníky vašeho e-shopu, kteří jej v minulosti navštivili, projevili zájem o vaše produkty nebo u vás dokonce nakoupili. Kromě oslovení předchozích návštěvníků však můžete udělat ještě více.

Je pro úspěch PPC kampaně důležitější cena za proklik, nebo výše rozpočtu?

Je pro úspěch PPC kampaně důležitější cena za proklik, nebo výše rozpočtu?

Jaký je rozdíl mezi rozpočty a nabídkami v PPC reklamě? Mnoho lidí se domnívá, že k tomu aby byli úspěšní v PPC reklamě, stačí mít dostatečně vysoký rozpočet. Přesto že se může zdát, že s větším rozpočtem byste měli být konkurenceschopnější, častěji vyhrávat v reklamní aukci a tím pádem dosahovat vyšších hodnot KPI, než když máte pouze menší rozpočet, není tomu tak vždy.

Jak zmáknout grafiku e-shopu

Jak zmáknout grafiku e-shopu

Na tom, že svižná, moderní a vzdušná grafika e-shopu prodává, se bezpochyby shodneme. Ale jak to udělat? Jak pořídit svému e-shopu elegantní a zároveň praktický, funkční kabát? Možnosti tu jsou. Seznamte se, prosím.

Aktualizace systému verze 18

Aktualizace systému verze 18

Aktualizace přináší nové funkce, opravy stávajících funkcí systému, aktualizace funkcí a drobné opravy.

5 nejčastějších chyb PPC kampaní. Děláte je i vy?

5 nejčastějších chyb PPC kampaní. Děláte je i vy?

Chybovat je lidské. A protože většina PPC marketérů jsou zatím ještě stále lidé, chybám se nikdo z nás nevyhne. Ty nejběžnější chyby v PPC kampaních lze naštěstí snadno odstranit. Důkladnou revizí svých kampaní můžete odhalit existující slabá místa a jejich vylepšením je možné dosáhnout mnohem více konverzí vašeho e-shopu a vyšší míru návratnosti prostředků investovaných do tvorby e-shopu.

Převod e-shopu na jiný systém, aneb, jak se postavit k migraci e-shopu

Převod e-shopu na jiný systém, aneb, jak se postavit k migraci e-shopu

Potřeba migrovat e-shop na jiný systém je zcela běžná záležitost. Mnoho e-shopů je postaveno na různých řešeních. Některé na jiných krabicových, jiné na Open Source systémech jako na např. PrestaShop.Velkou skupinu e-shopů však jedno spojuje: omezení ze strany systému, na kterém je e-shop postaven. Dostat se do takové situace je velice snadné a denně se s ní potýká tisíce provozovatelů.

Článek pro vás připravil e-shop konzultant a specialista Kamil Kopecký.