2) Jak si jednoduše a levně založit vlastní e-shop?

2) Jak si jednoduše a levně založit vlastní e-shop?

Co všechno byste měli vyřídit a zvážit před založením vlastního internetového obchodu? Podívejte se na návod, který vás provede celým procesem od založení společnosti po spuštění online prodeje.

1. miesto v kategórii Prenájom e-shopov 2019!

1. miesto v kategórii Prenájom e-shopov 2019!

Server 5naj.sk otestoval a zrovnal desiatky platforiem na tvorbu e-shopu. Ako je už z názvu webu zrejmé, vybrala redakcia a porota 5 najlepších riešení, ktoré sa umiestnili v kategórii Najlepší prenájom e-shopov 2019. V tejto kategórii prenajímané e-shopovej riešenie UPgates získalo 1. miesto, a to s hodnotením 9/10.

Věrnostní program a maximální využití jeho výhod

Věrnostní program a maximální využití jeho výhod

Věrnostní program buduje váš vztah se stávajícími zákazníky e-shopu. A bez těch se určitě neobejdete. Na jejich spokojenosti stavíte značku a její jméno. Právě spokojený a pravidelně se vracející zákazník vás totiž nejčastěji doporučí dále. Získáváte tímpádem i novou klientelu. Ta je určitě také potřeba.

Máte internetový obchod dobře připravený na Vánoce?

Máte internetový obchod dobře připravený na Vánoce?

Vánoce. Všichni máme pocit, že jsou ještě daleko. Zároveň na nás ale v obchodech vyskakuje z regálů vánoční zboží. V televizi čím dál tím častěji slyšíme uřvaného mimozemšťana, který nám doporučuje neodkládat nákupy dárků. Je to tak. Vánoční šílenství pomalu začíná. Pro většinu internetových obchodů jde o nejdůležitější období v roce. Zároveň ale i nejnáročnější. Jak se na to všechno nachystat, co nejvíce vydělat a zároveň nezešílet? 

Jak vidí budoucnost internetových obchodů PayPal?

Jak vidí budoucnost internetových obchodů PayPal?

PayPal v článku na computerworld.cz reflektuje rychle se měnící prostřední online obchodu. Reagovat na změny budou muset hlavně samotné internetové obchody. Ty se budou muset čím dál tím více profilovat podle jejich zákazníků. Co všechno se stává podstatným a do budoucna bude nabývat na důležitosti?  

Jak na úspěšnou expanzi e-shopu?

Jak na úspěšnou expanzi e-shopu?

Rádi byste rozšířili svůj český internetový obchod na nové e-commerce trhy, ale přesně nevíte kam zamířit? Jak konkurovat nejlepším zahraničním e-shopům a kde to bude nejjednodušší? Na to se snažil najít odpověď Tomáš Braverman z Heureka.cz. 

Nová recenze e-shop platformy UPgates

Nová recenze e-shop platformy UPgates

Hodnocení řešení UPgates bylo nově přidáno do článku "Nejlepší e-shop platformy 2019" na serveru webhostingcentrum.cz zabývajícím se nejen e-shopy, ale také online podnikáním a tématy spojenými s e-commerce. 

Silnější ověřování plateb zákazníků internetových obchodů

Silnější ověřování plateb zákazníků internetových obchodů

Směrnice EU PSD2 aneb nový a přísnější způsob ověřování totožnosti zákazníků platících kartou. Její zavedení děsí nejednoho majitele internetového obchodu. Ve zkratce jde o zvýšení bezpečnosti online plateb v obchodech. To znamená vyšší stupeň ověření u platby kartou na e-shopu. Zároveň může nařízení zkomplikovat dokončení platby. Nově totiž bude zákazník muset při platbě projít dvoufaktorovým ověřením.

Aktualizace systému verze 19

Aktualizace systému verze 19

Aktualizace přináší nové funkce, novou verzi modulu Designer, nový košík, opravy stávajících funkcí systému, aktualizace funkcí a drobné opravy.

Český e-commerce trh a obliba internetových obchodů nadále roste

Český e-commerce trh a obliba internetových obchodů nadále roste

Dle článku ČTK v tuzemsku nadále roste obliba online nakupování. A to zejména mezi mladými, kteří se nejvíce podílí na růstu českého e-commerce trhu. Češi si také ve valné většině vybírají z tuzemských e-shopů, kterých je okolo 43 000. Díky nejvyššímu poměru e-shopů na počet obyvatel si mají čeští zákazníci z čeho vybírat.

Poptávky nově na Marketplace!

Poptávky nově na Marketplace!

Na nabídkový portál Marketplace byla nově přidána možnost vložení poptávky. Hledáte specifickou službu nebo máte vlastní požadavek na úpravu vašeho e-shopu? Pokud si mezi inzeráty na tržišti nevyberete, můžete nově vložit svou vlastní poptávku! Tyto poptávky jsou řazeny podle kategorií Marketplace. Po jejich vložení se pravidelně rozesílají našim dodavatelům, kteří vás mohou oslovit s nabídkou.

Automatické nabídky Google a nejčastější chyby

Automatické nabídky Google a nejčastější chyby

V přístupu k nabízení ceny za proklik u PPC reklamy lze v poslední době sledovat určitý posun. Zatímco ještě nedávno většina inzerentů spoléhala na ruční nabízení cen za proklik, založené na analýzách výkonu, návštěvnosti a podobně, v posledním roce se stále více z nich obrací k automatickým nabídkám ceny za proklik.

Nové tržiště se službami pro e-shopy!

Nové tržiště se službami pro e-shopy!

UPgates otevřel nový nabídkový portál! Naleznete v něm řadu možností, jak vylepšit e-shop a podpořit své podnikání. Zdarma zde můžete nabídnout své služby nebo produkty týkající se UPgates a oslovit tak stovky e-shoperů.

1. místo v kategorii Pronájem e-shopů 2019!

1. místo v kategorii Pronájem e-shopů 2019!

Server 5nej otestoval a srovnal desítky nástrojů na tvorbu e-shopu. Jak je už z názvu webu zřejmé, vybrala redakce a porota 5 nejlepších řešení, které se umístily v kategorii Pronájem e-shopů 2019. V této kategorii pronajímané e-shopové řešení UPgates získalo 1. místo, a to s hodnocením 9/10.

Jak (ne)mít e-shopový košík z pohledu práva?

Jak (ne)mít e-shopový košík z pohledu práva?

Naše specialistka na SEO, Petra Mikulášková, sepsala ve spolupráci s advokátní kanceláří KROPÁČEK Legal zajímavé právní postřehy pro e-shopery. V otázce práva na e-shopech se zdaleka nejedná pouze o obchodní podmínky. Více o konkrétních případech i s jejich vysvětlením se dočtete v článku.

Reklamy v Nákupech Google - využijte naplno jejich potenciál

Reklamy v Nákupech Google - využijte naplno jejich potenciál

Úspěšná kampaň v Nákupech Google není žádná věda, pokud využijete několik základních pravidel a vyvarujete se nejběžnějších chyb. Pokud provádíte audit svého PPC účtu, většinou narážíte na ty stejné problémy nebo příležitosti ke zlepšení. V tomto článku se dozvíte, jak vyřešit některé z těchto běžných problémů a využít potenciál vašich reklamních kampaní v Nákupech Google na maximum.

Podle JP Morgan jsou české e-shopy na špičce Evropy

Podle JP Morgan jsou české e-shopy na špičce Evropy

Zpravodajský server e15 zveřejnil článek poukazující na červnovou analýzu banky JP Morgan, Global Payments Trends Reports 2019. Česká republika dle analýzy vychází jako nejrychleji rostoucí v odvětví e-shop byznysu. Proč v Česku obraty e-shopů rostou a jakou to má souvislost s nevyšším poměrem e-shopů na obyvatele v Evropě se dočtete v článku.

PPC reklama e-shopu

PPC reklama e-shopu

Většina e-shopů kontroluje pravidelně své týdenní nebo měsíční přehledy, které jim pomáhají si uvědomit, jak jejich kampaně fungují v průběhu času a jak se na jejich efektivitě projevují změny, které v kampaních provádějí. Jedním z hlavních důvodů neúspěchu v PPC reklamě je totiž nedostatek strategie, plánování a proaktivního myšlení. Výkon placené reklamy je totiž ovlivňován mnoha dalšími faktory, které se samotnou PPC reklamou zdánlivě nesouvisí, přesto však na její výkon mají velký vliv.