Doplňky

Česká pošta - Balík do Balíkovny

  • Zákazník si může vybrat ze široké sítě Balíkoven, které zákazníci najdou na poštách i na externích výdejních místech.
  • Přehledné vyhledávání výdejních míst s možností filtrování.
  • Zásilky můžete sledovat vy i zákazník na webu nebo v mobilní aplikaci.
  • Zákazník nemusí být doma, aby zásilku převzal. Dojde si pro ni, kdy se mu to hodí. 
  • Zásilky bývají běžně na cílové poště už následující den po jejich podání.

Tento doplněk poskytují:

Doporučujeme
Chameleoon
Chameleoon
Vyvinuto Upgates
Balikobot
Balikobot

Více o službě

Jak to funguje?

Zákazník si u vás v internetovém obchodě vybere doručení na adresu Balíkovny. Tato výdejní místa vidí nakupující na mapě a pomocí filtrování dle adresy, PSČ si snadno vybere to výdejní místo, které je mu nejblíže. Po podání balíku jen sledujete jeho cestu k adrese, kterou zákazník zvolil. Po celou tuto dobu může Česká pošta informovat zákazníka e-mailem nebo SMS zprávou. Kromě běžného způsobu sledování zásilky na webu je to možné také skrz mobilní aplikaci Pošta Online.

V den, kdy má být zásilka doručena zašle Česká pošta adresátovi kód pro vyzvednutí.  Balík si pak může vyzvednout prakticky kdokoliv, kdo zná kód, a to i bez nutnosti předkládat jakýkoliv průkaz totožnosti. Tak může balík vyzvednout někdo z rodiny nebo i třetí osoba.

Jak balík poslat?

Na webu Balíkovny si může založit účet pro zvýhodněné ceny nebo poslat balík bez přihlášení. Na webu nebo v aplikaci zadáte podací a doručovací adresu. Na základě těch se vám vytiskne štítek. Ten nalepíte na balík nebo ho jen spolu s ručně napsaným podacím kódem přinesete do Balíkovny.

I vy se můžete jednoduše stát součástí rodiny e-shopů Upgates.