Diskuze

Diskuze jsou seznamy veřejně dostupných komentářů, které vytvořili návštěvníci e-shopu např. v detailu produktu nebo na jiných stránkách.

Ke komentáři může administrátor e-shopu přidat svou reakci. V administraci e-shopu k tomu slouží modul Zprávy, ve kterém si vyhledáte zprávy podle zdroje Diskuze. Více zde.

Pokud formulář diskuzního příspěvku vyplňuje přihlášený zákazník, automaticky se ve vybraných polích předvyplní jeho profilové údaje. Ty není možné změnit. Do pole Jméno se vyplní jeho přezdívka s ohledem na anonymitu zákazníka. Tu si může zákazník nastavit v profilu ve svém zákaznickém účtu. Pouze pokud zákazník přezdívku vyplněnou nemá, vyplní se jeho jméno a příjmení. 

Momentálně nelze nastavit diskuze tak, aby mohli přispívat pouze registrovaní zákazníci. Také nelze nastavit, aby se vložené příspěvky nezobrazovaly do jejich schválení správcem e-shopu.

Zobrazení na e-shopu

Přidání diskuze do stránky

U kategorií, článků, produktů a podobně můžete aktivovat / deaktivovat modul diskuze následujícím způsobem.

Postup v administraci

  1. V menu administrace zvolte požadovanou sekci:
    • pro produkty Produkty / Seznam produktů,
    • pro kategorie Kategorie / Seznam kategorií,
    • pro článek Obsah / Články,
    • pro aktuality Obsah / Aktuality,
    • pro rádce Obsah / Rádce.
  2. Vyberte konkrétní položku, u které chcete diskuzi aktivovat.
  3. Přejděte do oddílu Rozšířené.
  4. Zaškrtněte / odškrtněte pole Diskuze.
  5. Uložte.

Globální aktivace / deaktivace

Diskuze můžete aktivovat / deaktivovat také na celém e-shopu. Toto nastavení můžete provést pomocí následujícího postupu.

Postup v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci Nastavení / Základní / Nastavení obchodu.
  2. Přejděte do oddílu Komunikace.
  3. Zaškrtněte nebo odškrtněte pole Aktivovat diskuze.

  4. Uložte.

Hromadné úpravy diskuzí

V případě, že chcete změnit zobrazení diskuzí u více produktů najednou, není třeba to dělat ručně pro každý produkt zvlášť. Více zde. 

Import dat

Diskuze lze hromadně aktualizovat také pomocí importu. Více zde.

Na této stránce

Další zdroje informací

Facebook poradna

Výměna zkušeností, rady a tipy mezi provozovateli e-shopů na systému UPgates.

Přejít do poradny

Akademie

Získejte znalosti od našich specialistů na marketing, obchod, právo a podnikání.

Přejít do akademie

Novinky z Blogu

Co nového jsme pro vás připravili nebo chystáme najdete na blogu.

Přejít do blogu

Nepodařilo se Vám najít tu správnou odpověď?

Kontaktujte naši technickou podporu, která je tu pro vás od pondělí do pátku 8:00 až 16:00 hod.

Zákaznická podpora