14) E-mail marketing e-shopu a hlavní výhody newsletteru

14) E-mail marketing e-shopu a hlavní výhody newsletteru

Následující část našeho poradce pro online podnikatele bude zaměřená na email marketing eshopu a newsletter kampaně. Na tento kanál často zapomínají malé a střední internetové obchody, pro které je právě pronájem e-shopu ve většině případě tou nejlepší možnou volbou.

Jak na kvalitní newsletter

Jak na kvalitní newsletter

Email a s ním spojené newslettery jsou stále nejefektivnějším marketingovým nástrojem. Dobře naformátovaný a oku lahodící newsletter může být motor pro vaše konverze.

Věrnostní program a maximální využití jeho výhod

Věrnostní program a maximální využití jeho výhod

Věrnostní program buduje váš vztah se stávajícími zákazníky e-shopu. A bez těch se určitě neobejdete. Na jejich spokojenosti stavíte značku a její jméno. Právě spokojený a pravidelně se vracející zákazník vás totiž nejčastěji doporučí dále. Získáváte tímpádem i novou klientelu. Ta je určitě také potřeba.

Proč je blog jedním z pilířů úspěšného e-shopu?

Proč je blog jedním z pilířů úspěšného e-shopu?

Redakčním systémem se v našem případě rozumí blog. Ten můžete na UPgates utvářet a budovat pomocí článků umísťovaných do kategorie blogu nebo zpravodaje. Jedná se o webový záznamník, který může plnit funkci deníčku. Zároveň z něj může být profi marketingový nástroj. Výběr tématu musí odpovídat zaměření e-shopu. Pokud prodáváte šperky, asi nebude vaše zákazníky zajímat článek o zahradničení. Také nemusí jít jen o psanou formu. Čím dál tím rozšířenější jsou vlogy. Pomocí videa můžete zákazníkům e-shopu sdělit potřebné informace zajímavější formou.