10 způsobů, jak zaručeně naštvat zákazníky e-shopu

10 způsobů, jak zaručeně naštvat zákazníky e-shopu

Tvorba e-shopu tak, aby vám zákazníci neutíkali mezi prsty. Tržby se nehýbou a vy nevíte, co může být špatně? Možná své potencionální zákazníky e-shopu prostě jen vytáčíte způsoby, které jsou jim proti srsti. Zkuste se podívat, jestli některé z nich nepoužíváta na svém e-shopu. 

Jak zmáknout design eshopu

Jak zmáknout design eshopu

Na tom, že svižná, moderní a vzdušná grafika e-shopu prodává, se bezpochyby shodneme. Ale jak to udělat? Jak pořídit svému e-shopu elegantní a zároveň praktický, funkční kabát? Možnosti tu jsou. Seznamte se, prosím.

Responzivní zobrazení

Responzivní zobrazení

Všude slyšíme, že v mobilní zařízení začínají přebírat vládu nad desktopy. Systém se tomuto trendu přizpůsobuje. Nyní vaše projekty můžete jednoduše optimalizovat pro chytré telefony, tablety, širokoúhlé obrazovky atd.

Nejčastější chyby v produktových obrázcích a jak na ně

Nejčastější chyby v produktových obrázcích a jak na ně

Náš partner Feed Image Editor pro vás připravil článek týkající se produktových obrázků, na jejich optimalizaci se specializuje. Mít obrázky stoprocentně správně se hodí nejen pro případy, kdy produkty posíláte do zbožových srovnávačů. V článku se dočtete, jak na to. 

Heureka: Ověřeno zákazníky

Heureka: Ověřeno zákazníky

Heureka je snad nejznámější a největší srovnávač zboží v České republice. Se správným přístupem a snahou bude Heureka.cz tvořit váš hlavní prodejní proud.

Jak (ne)mít e-shopový košík z pohledu práva?

Jak (ne)mít e-shopový košík z pohledu práva?

Naše specialistka na SEO, Petra Mikulášková, sepsala ve spolupráci s advokátní kanceláří KROPÁČEK Legal zajímavé právní postřehy pro e-shopery. V otázce práva na e-shopech se zdaleka nejedná pouze o obchodní podmínky. Více o konkrétních případech i s jejich vysvětlením se dočtete v článku.