10 způsobů, jak zaručeně naštvat zákazníky e-shopu

10 způsobů, jak zaručeně naštvat zákazníky e-shopu

Tvorba e-shopu tak, aby vám zákazníci neutíkali mezi prsty. Tržby se nehýbou a vy nevíte, co může být špatně? Možná své potencionální zákazníky e-shopu prostě jen vytáčíte způsoby, které jsou jim proti srsti. Zkuste se podívat, jestli některé z nich nepoužíváta na svém e-shopu. 

Jak zmáknout design e-shopu

Jak zmáknout design e-shopu

Na tom, že svižná, moderní a vzdušná grafika e-shopu prodává, se bezpochyby shodneme. Ale jak to udělat? Jak pořídit svému e-shopu elegantní a zároveň praktický, funkční kabát? Možnosti tu jsou. Seznamte se, prosím.

Responzivní zobrazení

Responzivní zobrazení

Všude slyšíme, že v mobilní zařízení začínají přebírat vládu nad desktopy. Systém se tomuto trendu přizpůsobuje. Nyní vaše projekty můžete jednoduše optimalizovat pro chytré telefony, tablety, širokoúhlé obrazovky atd.

Proč je blog jedním z pilířů úspěšného e-shopu?

Proč je blog jedním z pilířů úspěšného e-shopu?

Redakčním systémem se v našem případě rozumí blog. Ten můžete na UPgates utvářet a budovat pomocí článků umísťovaných do kategorie blogu nebo zpravodaje. Jedná se o webový záznamník, který může plnit funkci deníčku. Zároveň z něj může být profi marketingový nástroj. Výběr tématu musí odpovídat zaměření e-shopu. Pokud prodáváte šperky, asi nebude vaše zákazníky zajímat článek o zahradničení. Také nemusí jít jen o psanou formu. Čím dál tím rozšířenější jsou vlogy. Pomocí videa můžete zákazníkům e-shopu sdělit potřebné informace zajímavější formou.

Jak (ne)mít e-shopový košík z pohledu práva?

Jak (ne)mít e-shopový košík z pohledu práva?

Naše specialistka na SEO, Petra Mikulášková, sepsala ve spolupráci s advokátní kanceláří KROPÁČEK Legal zajímavé právní postřehy pro e-shopery. V otázce práva na e-shopech se zdaleka nejedná pouze o obchodní podmínky. Více o konkrétních případech i s jejich vysvětlením se dočtete v článku.