Tlačítko "Do košíku"

Funkce zobrazení / skrytí tlačítka "Do košíku" umožňuje nastavit, aby se zobrazovalo pouze některým uživatelům. Ostatní zákazníci nebudou mít tlačítko viditelné a nebudou tedy moci vložit do košíku žádné produkty či provést nákup.

Zákazník přidá produkt do košíku pomocí konverzního tlačítka s názvem "Do košíku".

Tlačítko "V košíku"

Po vložení do košíku se u produktu místo tlačítka "Do košíku" zobrazí zelené tlačítko"V košíku". Zákazník tak má přehled, co již není třeba do košíku vkládat.

Zobrazení tlačítka "Do košíku"

Globální nastavení

Ve výchozím stavu je tlačítko každému zákazníkovi zobrazeno. Nebo to lze nastavit i jinak.

  • Všem zákazníkům se tlačítko zobrazí. Produkt však musí mít zaškrtnuto Lze vložit do košíku (viz níže). 
  • Jen přihlášeným zákazníků se tlačítko zobrazí. Produkt však musí mít nastaveno Lze vložit do košíku (viz níže). Vytvoříte tak např. velkoobchodní prodej.
  • Nikomu se tlačítko "Do košíku" (případně jiná tlačítka jako "Poptávka") nezobrazí. Toto využijete v případě dovolené, kdy chcete zamknout možnost objednání na e-shop. Případně tak změníte e-shop na katalog produktů.

Postup v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci Nastavení / Produkty / Rozšířené
  2. V poli Tlačítko "Do košíku" zvolte požadovanou variantu.
  3. Provedené změny Uložte.

Nastavení u konkrétního produktu

Systém umožňuje nastavit zobrazení / skrytí tlačítka "Do košíku" u konkrétního produktu.

Možnosti nastavení pole

  • Zaškrtnuto - zobrazení tlačítka "Do košíku" u daného produktu se řídí dle globálního nastavení (viz. výše).
  • Odškrtnuto - u daného produktu se tlačítko "Do košíku" nezobrazí. Bez ohledu, jaké je globální nastavení (viz. výše).

Nezobrazení tlačítka zapříčiní, že produkt není možné vložit samostatně do košíku.
Zakoupení produktu je poté možné pouze přes:
Dárek, Sady, Doplňky

Popis v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci Produkty / Seznam produktů.
  2. Klikněte na požadovanou položku.
  3. Ujistěte se, zda máte vybranou záložku Popis.
  4. Najeďte níže do oddílu Rozšířené.
  5. Odškrtněte pole Lze vložit do košíku, ať je prázdné
  6. Pole Lze vložit do košíku zaškrtněte / odškrtněte.
  7. Uložte provedené změny.

Tlačítko "Poptávka"

V případě, že pole Lze vložit do košíku odškrtnete a zároveň vyplníte pole Formulář, tlačítko "Do košíku" se změní na "Poptávka". Více zde.

Pokud máte globálně nastaveno nezobrazovat tlačítko "Do košíku" (viz. výše), tlačítko "Poptávka" ani formulář poptávky se nezobrazí.

Přidání produktu do košíku tlačítkem

Jak dále tlačítko funguje v objednávkovém procesu se dozvíte v nápovědě zde.

Na této stránce

Další zdroje informací

Facebook poradna

Výměna zkušeností, rady a tipy mezi provozovateli e-shopů na systému UPgates.

Přejít do poradny

Akademie

Získejte znalosti od našich specialistů na marketing, obchod, právo a podnikání.

Přejít do akademie

Novinky z Blogu

Co nového jsme pro vás připravili nebo chystáme najdete na blogu.

Přejít do blogu

Nepodařilo se Vám najít tu správnou odpověď?

Kontaktujte naši technickou podporu, která je tu pro vás od pondělí do pátku 8:00 až 16:00 hod.

Zákaznická podpora