Spouštíme slovenskou administraci!

Spouštíme slovenskou administraci!

Připravili jsme slovenskou verzi administrace internetových obchodů UPgates. Slovensky mluvícím zákazníkům tak nabízíme komfortnější správu a ovládání svého e-shopu. Krom adminu máme také slovenské webové stránky - https://www.upgates.sk/. Vše o funkcích se dočtete již i ve slovenštině.

Redakční systém a jeho přínosy pro e-shop

Redakční systém a jeho přínosy pro e-shop

Redakčním systémem se v našem případě rozumí blog. Ten můžete na UPgates utvářet a budovat pomocí článků umísťovaných do kategorie blogu nebo zpravodaje. Jedná se o webový záznamník, který může plnit funkci deníčku. Zároveň z něj může být profi marketingový nástroj. Výběr tématu musí odpovídat zaměření e-shopu. Pokud prodáváte šperky, asi nebude vaše zákazníky zajímat článek o zahradničení. Také nemusí jít jen o psanou formu. Čím dál tím rozšířenější jsou vlogy. Pomocí videa můžete zákazníkům e-shopu sdělit potřebné informace zajímavější formou.

3 kroky při budování "podobných okruhů uživatelů e-shopu" na Facebooku

3 kroky při budování "podobných okruhů uživatelů e-shopu" na Facebooku

Je dobře známým faktem, že Facebook může být skvělým způsobem jak oslovit potenciální zákazníky vašeho e-shopu, kteří jej v minulosti navštivili, projevili zájem o vaše produkty nebo u vás dokonce nakoupili. Kromě oslovení předchozích návštěvníků však můžete udělat ještě více.

10 způsobů, jak zaručeně naštvat zákazníky e-shopu

10 způsobů, jak zaručeně naštvat zákazníky e-shopu

Tvorba e-shopu tak, aby vám zákazníci neutíkali mezi prsty. Tržby se nehýbou a vy nevíte, co může být špatně? Možná své potencionální zákazníky e-shopu prostě jen vytáčíte způsoby, které jsou jim proti srsti. Zkuste se podívat, jestli některé z nich nepoužíváta na svém e-shopu. 

Jak na kvalitní newsletter

Email a s ním spojené newslettery jsou stále nejefektivnějším marketingovým nástrojem. Dobře naformátovaný a oku lahodící newsletter může být motor pro vaše konverze.

Rekapitulace formuláře na email zákazníka

Po vyplnění formuláře na webu se zákazníkovi odešle email se šablonou, do které je možné vložit rekapitulaci vyplněných polí. Zákazník tak získá přehled o tom, co odeslal administrátorům.

Vyřazení kontaktu z newsletteru

Nechcete zbytečně zasílat newslettery někomu, kdo si je ani po 10 zaslání ani jednou nepřečetl? Nastavte si počet nepřečtených emailů a zákazník, který ho dosáhne se označí jako vyřazený

Podpis uživatele v administraci

Každý uživatel administraci si může nastavit vlastní podpis, který se automaticky předvyplní do odpovědi odesílané z administrace. Ušetříte tak čas opakovaným psaním stejného textu.