11) SEO optimalizace e-shopu a jak zlepšit pozice ve vyhledávači?

11) SEO optimalizace e-shopu a jak zlepšit pozice ve vyhledávači?

Kde na vás zákazník nejčastěji narazí? Ve vyhledávačích. Pro e-shop je životně důležité, aby se ve výsledcích vyhledávání umisťoval na dobrých pozicích a na mnoho klíčových slov. Jak toho dosáhnout probereme v následující části článku.

Jak získat zpětné odkazy pro váš e-shop

Jak získat zpětné odkazy pro váš e-shop

Jedním z nejdůležitějších faktorů, který rozhoduje o umístění stránky ve výsledcích vyhledávání, jsou i v roce 2020 stále zpětné odkazy. Zpětné odkazy jsou hypertextové linky, které vedou z cizích webů na web váš. Jak se s nimi co nejlépe popasovat a zamakat na SEO vašeho e-shopu se dozvíte v článku.

Přilákejte nové zákazníky na váš e-shop

Přilákejte nové zákazníky na váš e-shop

Získat návštěvníky je jednou z hlavních motivací, která pohání majitele e-shopů. Představit vaši nabídku co nejširšímu publiku je v současném digitálním věku neuvěřitelně důležité, ale samo o sobě to však nestačí. V případě e-shopu totiž nezáleží na kvantitě, ale spíše na kvalitě návštěvníků. Díky tomuto článku se dozvíte, jak na váš e-shop přilákat přesně ty návštěvníky, kteří se později promění v loajální zákazníky.

Marketing e-shopu - SEO faktory

Marketing e-shopu - SEO faktory

Význam SEO faktorů, které ovlivňují pozici stránky vašeho e-shopu ve vyhledávání, se pořád mění. Faktorů je přes 100, ale některé z nich řeší vyhledávače více. Agentura MOZ dává více než deset let dohromady názory světových specialistů na SEO. Výslednou tabulku důležitosti faktorů najdete zde. Otázkou je, jestli se při založení e-shopu zaměřit na lidi nebo na vyhledávače. Pojďte s námi zjistit, které faktory jsou pro vás důležité a jak je pojmout. 

PPC: Pro e-shopy

PPC: Pro e-shopy

Většina e-shopů kontroluje pravidelně své týdenní nebo měsíční přehledy, které jim pomáhají si uvědomit, jak jejich kampaně fungují v průběhu času a jak se na jejich efektivitě projevují změny, které v kampaních provádějí. Jedním z hlavních důvodů neúspěchu v PPC reklamě je totiž nedostatek strategie, plánování a proaktivního myšlení. Výkon placené reklamy je totiž ovlivňován mnoha dalšími faktory, které se samotnou PPC reklamou zdánlivě nesouvisí, přesto však na její výkon mají velký vliv.

PPC: 5 nejčastějších chyb. Děláte je i vy?

PPC: 5 nejčastějších chyb. Děláte je i vy?

Chybovat je lidské. A protože většina PPC marketérů jsou zatím ještě stále lidé, chybám se nikdo z nás nevyhne. Ty nejběžnější chyby v PPC kampaních lze naštěstí snadno odstranit. Důkladnou revizí svých kampaní můžete odhalit existující slabá místa a jejich vylepšením je možné dosáhnout mnohem více konverzí vašeho e-shopu a vyšší míru návratnosti prostředků investovaných do tvorby e-shopu.

PPC: Je pro úspěch kampaně důležitější cena za proklik, nebo výše rozpočtu?

PPC: Je pro úspěch kampaně důležitější cena za proklik, nebo výše rozpočtu?

Jaký je rozdíl mezi rozpočty a nabídkami v PPC reklamě? Mnoho lidí se domnívá, že k tomu aby byli úspěšní v PPC reklamě, stačí mít dostatečně vysoký rozpočet. Přesto že se může zdát, že s větším rozpočtem byste měli být konkurenceschopnější, častěji vyhrávat v reklamní aukci a tím pádem dosahovat vyšších hodnot KPI, než když máte pouze menší rozpočet, není tomu tak vždy.

Google: Automatické nabídky a nejčastější chyby

Google: Automatické nabídky a nejčastější chyby

V přístupu k nabízení ceny za proklik u PPC reklamy lze v poslední době sledovat určitý posun. Zatímco ještě nedávno většina inzerentů spoléhala na ruční nabízení cen za proklik, založené na analýzách výkonu, návštěvnosti a podobně, v posledním roce se stále více z nich obrací k automatickým nabídkám ceny za proklik.

Google: Reklamy v Nákupech - využijte naplno jejich potenciál

Google: Reklamy v Nákupech - využijte naplno jejich potenciál

Úspěšná kampaň v Nákupech Google není žádná věda, pokud využijete několik základních pravidel a vyvarujete se nejběžnějších chyb. Pokud provádíte audit svého PPC účtu, většinou narážíte na ty stejné problémy nebo příležitosti ke zlepšení. V tomto článku se dozvíte, jak vyřešit některé z těchto běžných problémů a využít potenciál vašich reklamních kampaní v Nákupech Google na maximum.

Google: Čemu věnovat pozornost v Google Search Console?

Google: Čemu věnovat pozornost v Google Search Console?

Používáte pro váš e-shop Google Search Console (konzoli pro vyhledávání Google)? Pokud tomu tak není, nyní je čas ověřit vaši doménu, abyste mohli využít obrovského množství užitečných dat, která jsou vám k dispozici prostřednictvím přehledů v tomto nadmíru užitečném nástroji. Vzhledem k tomu, že Google Search Console nabízí poměrně velké množství různých údajů, však může být pro začátečníky obtížné zjistit, kde začít.

 
Ušetřete za inzerci v Google Nákupech díky CSS

Ušetřete za inzerci v Google Nákupech díky CSS

Předběhněte konkurenci díky nižším cenám za proklik. Díky členství v Google CSS programu můžete začít čerpat výhody a inzerovat v Google Nákupech se slevou až 20 %. Přečtěte si, jak na to.

Facebook: Před spuštěním reklamy si zkontrolujte nastavení

Facebook: Před spuštěním reklamy si zkontrolujte nastavení

Nejste si jistí v nastavování vašich reklam na Facebooku? V článku se dozvíte užitečné rady jak správně vybrat marketingový účel, umístění nebo okruh uživatelů pro PPC kampaň. Žádná reklama nemůže být efektivní bez zpětné kontroly. Poradíme vám, jak využít facebook pixel ke sledování úspěchů vaší kampaně. 
Článek pro vás připravila digitální agentura SEO Consult. 

Facebook: Marketingové tipy, které vám pomohou vydělat peníze na Facebooku

Facebook: Marketingové tipy, které vám pomohou vydělat peníze na Facebooku

Vytvořili jste e-shop, vyhráli jste si s texty, s výzvami k akci a s nastavením cenové politiky? Tím však vaše cesta k úspěšnému online byznysu teprve začíná. Poté co jste spustili nový web, nastává čas pro další krok, kterým je přivedení návštěvníků a jejich přeměna v platící zákazníky. Jedním z nejlepších zdrojů platících zákazníků v současném online světě je Facebook. Propagace stránky na Facebooku může být pomyslným jazýčkem na vahách, který rozhodne o vašem úspěchu či porážce, pokud vše uděláte správně.

Facebook: 3 kroky při budování "podobných okruhů uživatelů e-shopu"

Facebook: 3 kroky při budování "podobných okruhů uživatelů e-shopu"

Je dobře známým faktem, že Facebook může být skvělým způsobem jak oslovit potenciální zákazníky vašeho e-shopu, kteří jej v minulosti navštivili, projevili zájem o vaše produkty nebo u vás dokonce nakoupili. Kromě oslovení předchozích návštěvníků však můžete udělat ještě více.

Facebook: Jak propagovat lokální firmu

Facebook: Jak propagovat lokální firmu

Máte krom internetového obchodu také kamennou prodejnu a rádi byste využili vzájemné synergie? Pak můžete využít síly sociálních sítí a zacílit na lokální zákazníky, kteří mohou potencionálně mít zájem o návštěvu vaší lokální prodejny nebo pobočky. Jak na to si povíme v tomto článku.

Věrnostní program a maximální využití jeho výhod

Věrnostní program a maximální využití jeho výhod

Věrnostní program buduje váš vztah se stávajícími zákazníky e-shopu. A bez těch se určitě neobejdete. Na jejich spokojenosti stavíte značku a její jméno. Právě spokojený a pravidelně se vracející zákazník vás totiž nejčastěji doporučí dále. Získáváte tímpádem i novou klientelu. Ta je určitě také potřeba.

Heureka: Ověřeno zákazníky

Heureka: Ověřeno zákazníky

Heureka je snad nejznámější a největší srovnávač zboží v České republice. Se správným přístupem a snahou bude Heureka.cz tvořit váš hlavní prodejní proud.

Nakupujeme na smartphonu

Nakupujeme na smartphonu

Díky okamžitému přístupu k neomezenému počtu inspirací a informací se nakupování na smartphonu dere rychlým tempem do popředí online nakupování.

Indexace ve vyhledávačích

Indexace ve vyhledávačích

Co vše je potřeba dělat pro správnou indexaci ve vyhledávačích a zlepšování pozic ve výsledcích organického vyhledávání (SERP)?