Automatické nabídky Google a nejčastější chyby

Automatické nabídky Google a nejčastější chyby

V přístupu k nabízení ceny za proklik u PPC reklamy lze v poslední době sledovat určitý posun. Zatímco ještě nedávno většina inzerentů spoléhala na ruční nabízení cen za proklik, založené na analýzách výkonu, návštěvnosti a podobně, v posledním roce se stále více z nich obrací k automatickým nabídkám ceny za proklik.

Reklamy v Nákupech Google - využijte naplno jejich potenciál

Reklamy v Nákupech Google - využijte naplno jejich potenciál

Úspěšná kampaň v Nákupech Google není žádná věda, pokud využijete několik základních pravidel a vyvarujete se nejběžnějších chyb. Pokud provádíte audit svého PPC účtu, většinou narážíte na ty stejné problémy nebo příležitosti ke zlepšení. V tomto článku se dozvíte, jak vyřešit některé z těchto běžných problémů a využít potenciál vašich reklamních kampaní v Nákupech Google na maximum.

Co ještě ovlivňuje vaši PPC reklamu?

Co ještě ovlivňuje vaši PPC reklamu?

Většina e-shopů kontroluje pravidelně své týdenní nebo měsíční přehledy, které jim pomáhají si uvědomit, jak jejich kampaně fungují v průběhu času a jak se na jejich efektivitě projevují změny, které v kampaních provádějí. Jedním z hlavních důvodů neúspěchu v PPC reklamě je totiž nedostatek strategie, plánování a proaktivního myšlení. Výkon placené reklamy je totiž ovlivňován mnoha dalšími faktory, které se samotnou PPC reklamou zdánlivě nesouvisí, přesto však na její výkon mají velký vliv.

Čemu věnovat pozornost v Google Search Console?

Čemu věnovat pozornost v Google Search Console?

Používáte pro váš e-shop Google Search Console (konzoli pro vyhledávání Google)? Pokud tomu tak není, nyní je čas ověřit vaši doménu, abyste mohli využít obrovského množství užitečných dat, která jsou vám k dispozici prostřednictvím přehledů v tomto nadmíru užitečném nástroji. Vzhledem k tomu, že Google Search Console nabízí poměrně velké množství různých údajů, však může být pro začátečníky obtížné zjistit, kde začít.


Redakční systém a jeho přínosy pro e-shop

Redakční systém a jeho přínosy pro e-shop

Redakčním systémem se v našem případě rozumí blog. Ten můžete na UPgates utvářet a budovat pomocí článků umísťovaných do kategorie blogu nebo zpravodaje. Jedná se o webový záznamník, který může plnit funkci deníčku. Zároveň z něj může být profi marketingový nástroj. Výběr tématu musí odpovídat zaměření e-shopu. Pokud prodáváte šperky, asi nebude vaše zákazníky zajímat článek o zahradničení. Také nemusí jít jen o psanou formu. Čím dál tím rozšířenější jsou vlogy. Pomocí videa můžete zákazníkům e-shopu sdělit potřebné informace zajímavější formou.

3 kroky při budování "podobných okruhů uživatelů e-shopu" na Facebooku

3 kroky při budování "podobných okruhů uživatelů e-shopu" na Facebooku

Je dobře známým faktem, že Facebook může být skvělým způsobem jak oslovit potenciální zákazníky vašeho e-shopu, kteří jej v minulosti navštivili, projevili zájem o vaše produkty nebo u vás dokonce nakoupili. Kromě oslovení předchozích návštěvníků však můžete udělat ještě více.

Je pro úspěch PPC kampaně důležitější cena za proklik, nebo výše rozpočtu?

Je pro úspěch PPC kampaně důležitější cena za proklik, nebo výše rozpočtu?

Jaký je rozdíl mezi rozpočty a nabídkami v PPC reklamě? Mnoho lidí se domnívá, že k tomu aby byli úspěšní v PPC reklamě, stačí mít dostatečně vysoký rozpočet. Přesto že se může zdát, že s větším rozpočtem byste měli být konkurenceschopnější, častěji vyhrávat v reklamní aukci a tím pádem dosahovat vyšších hodnot KPI, než když máte pouze menší rozpočet, není tomu tak vždy.

5 nejčastějších chyb PPC kampaní. Děláte je i vy?

5 nejčastějších chyb PPC kampaní. Děláte je i vy?

Chybovat je lidské. A protože většina PPC marketérů jsou zatím ještě stále lidé, chybám se nikdo z nás nevyhne. Ty nejběžnější chyby v PPC kampaních lze naštěstí snadno odstranit. Důkladnou revizí svých kampaní můžete odhalit existující slabá místa a jejich vylepšením je možné dosáhnout mnohem více konverzí vašeho e-shopu a vyšší míru návratnosti prostředků investovaných do tvorby e-shopu.

Marketingové tipy, které vám pomohou vydělat peníze na Facebooku

Marketingové tipy, které vám pomohou vydělat peníze na Facebooku

Vytvořili jste e-shop, vyhráli jste si s texty, s výzvami k akci a s nastavením cenové politiky? Tím však vaše cesta k úspěšnému online byznysu teprve začíná. Poté co jste spustili nový web, nastává čas pro další krok, kterým je přivedení návštěvníků a jejich přeměna v platící zákazníky. Jedním z nejlepších zdrojů platících zákazníků v současném online světě je Facebook. Propagace stránky na Facebooku může být pomyslným jazýčkem na vahách, který rozhodne o vašem úspěchu či porážce, pokud vše uděláte správně.

Marketing e-shopu - SEO faktory

Marketing e-shopu - SEO faktory

Význam SEO faktorů, které ovlivňují pozici stránky vašeho e-shopu ve vyhledávání, se pořád mění. Faktorů je přes 100, ale některé z nich řeší vyhledávače více. Agentura MOZ dává více než deset let dohromady názory světových specialistů na SEO. Výslednou tabulku důležitosti faktorů najdete zde. Otázkou je, jestli se při založení e-shopu zaměřit na lidi nebo na vyhledávače. Pojďte s námi zjistit, které faktory jsou pro vás důležité a jak je pojmout. 

Jak vytvořit e-shop a kterou cestou se vydat?

Jak vytvořit e-shop a kterou cestou se vydat?

Při tvorbě e-shopu máte několik možností, jak svůj plán online prodeje produktu zrealizovat. Jsou jimi platformy poskytované zdarma, realizace e-shopu na míru nebo pronájem. U všech si ukážeme jejich plusy, ale i mínusy, které je doprovází. Nakonec se podíváme na námi poskytovaný alternativní způsob, jak efektivně a snadno vybudovat kvalitní e-shop, který dost možná předčí vaše očekávání.

Před spuštěním Facebook reklamy si zkontrolujte nastavení

Před spuštěním Facebook reklamy si zkontrolujte nastavení

Nejste si jistí v nastavování vašich reklam na Facebooku? V článku se dozvíte užitečné rady jak správně vybrat marketingový účel, umístění nebo okruh uživatelů pro PPC kampaň. Žádná reklama nemůže být efektivní bez zpětné kontroly. Poradíme vám, jak využít facebook pixel ke sledování úspěchů vaší kampaně. 
Článek pro vás připravila digitální agentura SEO Consult. 

SEO kroky pro affiliate

SEO kroky pro affiliate

Jak maximalizovat zisky z affiliate marketingu? Spustili jste affiliate web a nyní uvažujete o tom, jak to udělat, aby začal konečně vydělávat? V následujících řádcích vám poradíme, jak na to.

Věrnostní systém motivující k nákupu

Ideální motivací pro zákazníka k příštímu nákupu je, když mu na něj dáte slevu. Proto je bodový systém tak oblíbený. Body lze přidělovat za nákupu, ohodnocení produktu nebo napsání recenze.

Vlastní popis stránky výrobce

Stránku s výpisem produktů konkrétního výrobce si můžete nastavit dle vlastních potřeb jak z hlediska obsahového, tak optimalizace pro vyhledávače.

3 kroky k založení eshopu ještě dnes

Začít s vlastním internetovým obchodem se může někomu zdát jako složitý úkol, ale tak to není. Díky krabicovým řešením eshopů, kdy si "pronajmete" již hotový eshop je toto o krok jednodušší.