Money S3

Profil doplňku

Aktivace doplňku

V administraci e-shopu přejděte do sekce  Doplňky / Money S3 - oddíl Instalace. Zde jsou vypsány detaily potřebné pro napojení.

Pokud nemáte sekci Money S3 dostupnou,  je potřeba ji nejdříve aktivovat:

  1. V administraci e-shopu přejděte do sekce Doplňky / + Seznam doplňků.
  2. Vyhledejte doplněk Money.
  3. U doplňku Money S3 klikněte na tlačítko Aktivovat.

Poté se zpřístupní sekce Doplňky / Money S3. Zde si dle potřeby aktivujte import produktů a případně proveďte dodatečná nastavení. Další postup popisujeme v sekci Nastavení v Money S3.

Import produktů

Nastavení importu produktů odpovídá standardnímu nastavení dle nápovědy zde.

Import automaticky vytvoří a vyplní u produktů pole GUID (money_product_guid) a GUID skladu (money_stock_guid). Podle těchto údajů probíhá automatická synchronizace produktů mezi e-shopem a Money S3. Oboje GUID jsou uvedeny buď v detailu samotného produktu, nebo jeho variant. GUID u variant jsou viditelné v seznamu vlastních polí (ikona puzzle - více zde).

Pokud u některých produktů nejsou tato pole automaticky vyplněna, mohlo dojít k chybě během přenosu dat. V Money S3 je možnost si ručně přes E-shop konektor odeslat všechna data do e-shopu. Tímto způsobem se doplní chybějící údaje.

Ostatní ceníky produktů se párují podle názvu. V Money i v e-shopu tedy musí být použitý stejný název pro tyto ceníky, aby došlo k synchronizaci cen.

Kategorie produktu se přiřazují podle Kategorie v rámci Obchodování na internetu v Money S3.

Upgates propojením nelze přenášet obsah uživatelských polí produktů z Money S3 do administrace e-shopu.

Synchronizace produktů

Synchronizaci existujících produktů mezi Money S3 a e-shopem lze provést pouze na základě kódu produktu, které se musí shodovat v e-shopu i Money S3. Synchronizace podle jiných údajů (např. název produktu) není možná.

V případě rozdílných kódů pro stejný produkt by došlo k založení duplicitního produktu se stejným obsahem, pouze pod jiným kódem.

Import se stále odkládá

Znamená to, že import nemá dostupná data (z Money se neodesílají informace o produtech).

  1. Zkontrolujte, zda máte Money nastavený dle návodu na propojení a pokynů v sekci Propojení / Money S3.
  2. Následně v Money zvolte sekci Nastavení obchodování na internetu a klikněte na tlačítko Test spojení. Tím se ihned přenesou zkušební data a propojení se ověří, aniž byste museli čekat na další import.
  3. Pokud je propojení i v takovém případě stále nedostupné, kontaktujte naši technickou podporu.

Export objednávek

Export objednávek pro Money S3 probíhá pravidelně v 5-ti minutových intervalech.

Exportují se vždy objednávky od data a času nastaveného v poli Poslední export. Posunutím data a času si můžete znovu vyexportovat objednávky, které již v Money S3 máte.

Tlačítko Exportovat vše nastaví datum a čas tak, aby se exportovaly všechny objednávky.

Objednávky v režimu OSS

Jestliže objednávka spadá v e-shopu do režimu OSS, pak je do Money exportována s příznakem StatMOSS. Na jeho základě Money správně zpracuje danou objednávku v režimu OSS.

Nastavení v Money S3

  1. V nabídce Money / Možnosti a nastavení / Obchodování na internetu v záložce Obecné nastavte Typ obchodního domu na E-shop konektor.
  2. V záložce Soubory nastavte Používat složky FTP serveru.
  3. Vyplnit Nastavení připojení FTP serveru dle informací v administraci. Přejděte do Doplňky / Money S3 oddíl Instalace.
  4. Vyplňte Vzdálené adresáře na FTP:
    • Export (data): money-export
    • Export (obrázky): money-export/images
    • Import: money-import
  5. Zakliknout Použít pasivní režim FTP.
  6. Po nastavení můžete vyzkoušet tlačítko Test spojení. V případě správného nastavení se zobrazí hláška Testování spojení proběhlo úspěšně.

Pokud si nastavujete propojení s Money během testovacího období e-shopu, pak po přechodu e-shopu na placený provoz (více zde) dojde ke změně přihlašovacích údajů. Je potřeba si upravit napojení v Money dle změněných údajů.

Na této stránce

Další zdroje informací

Facebook poradna

Výměna zkušeností, rady a tipy mezi provozovateli e-shopů na systému UPgates.

Přejít do poradny

Akademie

Získejte znalosti od našich specialistů na marketing, obchod, právo a podnikání.

Přejít do akademie

Novinky z Blogu

Co nového jsme pro vás připravili nebo chystáme najdete na blogu.

Přejít do blogu

Nepodařilo se Vám najít tu správnou odpověď?

Kontaktujte naši technickou podporu, která je tu pro vás od pondělí do pátku 8:00 až 16:00 hod.

Zákaznická podpora