Platba dobírkou: Pro e-shopy často nechtěná nutnost

Platba dobírkou: Pro e-shopy často nechtěná nutnost

Platba dobírkou je pro e-shopy často spíše neoblíbená, zákazníci ji ale relativně často využívají. Jak se s dobírkou poprat, jak počty objednávek na dobírku pokud možnos snížit a nastavit správnou cenu za dobírku? To vše si povíme v článku.

Srovnání platebních bran pro rok 2021

Srovnání platebních bran pro rok 2021

Zakládáte vlastní e-shop a přišel na řadu výběr platební brány, nebo snad přemýšlíte, jestli by vám jiný poskytovatel nenabídl lepší podmínky? Právě pro vás jsme připravili srovnání nejznámějších platebních bran na českém trhu. Ve srovnání jsou zahrnuty platební brány ComGate, PayU, GoPay, ThePay, Pays.cz, Global Payments a Stripe. 

Obory, které díky koronaviru nestíhají odbavovat objednávky

Obory, které díky koronaviru nestíhají odbavovat objednávky

Doba koronavirová byla pro některé podnikatele zničující. Jak jsme psali už mnohokrát, kdo nebyl online, mohlo to být pro něj likvidační. Třeba takový cestovní ruch a hotelnictví, tomu ale nemuselo pomoct ani to. I přes z tohoto těžkého období vzešlo několik vítězů. Ti naopak na krizi vydělali. O jaké obory jde a o které konkrétní zástupce se jedná, to si řekneme v našem článku.

Vlastní sklad a logistika eshopu, nebo outsourcing?

Vlastní sklad a logistika eshopu, nebo outsourcing?

Jste středně velký e-shop se stovkami až tisíci objednávkami denně a přemýšlíte, jak řešit jejich odbavení? Pokud už logistiku svého e-shopu nezvládáte interně, máte dvě možnosti. Jaké možnosti to jsou a jejich srovnání najdete v článku našeho partnera a specialisty na outsorcing logistických služeb, ComGate.

Platební brána ComGate nově umožňuje opakovat neúspěšnou platbu

Platební brána ComGate nově umožňuje opakovat neúspěšnou platbu

Každý provozovatel e-shopu to jistě zná. Významné procento objednávek končí ve stavu “Nezaplacená”. Důvodem může být třeba nesprávně zadané číslo karty, nepotvrzení platby v internetovém bankovnictví nebo nedostatečný zůstatek na zvoleném účtu plátce. Díky nové funkci platební brány “Restart platby” má zákazník možnost platbu zadat znovu.

Jak vidí budoucnost internetových obchodů PayPal?

Jak vidí budoucnost internetových obchodů PayPal?

PayPal v článku na computerworld.cz reflektuje rychle se měnící prostřední online obchodu. Reagovat na změny budou muset hlavně samotné internetové obchody. Ty se budou muset čím dál tím více profilovat podle jejich zákazníků. Co všechno se stává podstatným a do budoucna bude nabývat na důležitosti?  

Silnější ověřování plateb zákazníků internetových obchodů

Silnější ověřování plateb zákazníků internetových obchodů

Směrnice EU PSD2 aneb nový a přísnější způsob ověřování totožnosti zákazníků platících kartou. Její zavedení děsí nejednoho majitele internetového obchodu. Ve zkratce jde o zvýšení bezpečnosti online plateb v obchodech. To znamená vyšší stupeň ověření u platby kartou na e-shopu. Zároveň může nařízení zkomplikovat dokončení platby. Nově totiž bude zákazník muset při platbě projít dvoufaktorovým ověřením.