Balíkuj

Balíkuj je webová platforma, kterou jsme vytvořili, aby pomáhala nejen e-shopařům, kteří chtějí zjednodušit a zrychlit proces vytváření zásilek, zpracování objednávek a expedice zásilek.
V Balíkuj se snažíme postupně implementovat všechny funkce a nástroje, které by mohly e-shopům ušetřit čas, peníze a hlavně starosti. 

Nejsme jen další služba zasílající zásilky, ale nabízíme nástroje k automatizaci a zefektivnění procesů.

Mezi naše základní funkce patří:

  • Nabízíme datové napojení na dopravce, kdy řešíme:
    • přidání zásilek, sledování zásilek, sledování stavů
    • tisk štítků v PDF, ZPL hromadně i pro jednotlivé dopravce
  • Přehledné UI rozhraní, ve kterém můžete vytvářet zásilky pro všechny dopravce bez nutnosti se kamkoliv přihlašovat - naprogramovali jsme do jedné administrace rozhraní všech dopravců, abyste se nikam již nemuseli přihlašovat
  • Stahování objednávek z eshopů, jejich správa, tisk štítků - vše na jedno kliknutí
  • Správa objednávek v přehledném rozhraní
  • Picking objednávek s podporou čteček čárových kódů pro minimalizaci omylů
  • Vlastní API rozhraní, přes které se můžete napojit a jednoduše vše nastavovat
  • Tisk štítků pomocí naší tiskové služby - tisk štítků pošlete rovnou na tiskárnu, nemusíte neustále otevírat PDF soubory
  • Tvorba pravidel pro objednávky a zásilky pro například:
    • Zaslání emailu, pokud je objednávka ve stavu X dnů
    • Změna stavu objednávky, pokud je zásilka ve zvoleném stavu
    • A mnoho dalšího
  • Vlastní emailové šablony pro zasílání děkovných dopisů apod.

 

Kdy službu využiju

  • Chci posílat zásilky přes nasmlouvané dopravce automatizovaně, bez starostí a překlepů
  • Chci sledovat stav zásilek nebo manuálně si vytvořit zásilku v jednom rozhraní bez nutnosti přihlašovat se kamkoliv jinam
  • Chci generovat štítky v PDF, ZPL
  • Chci zpracovávat objednávky z několika eshopů v jednom rozhraní
  • Chci provádět bezchybný picking zboží z objednávek s možností použití čtečky
  • Chci si vytvořit pravidla na objednávky nebo zásilky s akcí na změnu stavu, zaslání emailu, zaslání emailové šablony, zaslání POST requestu 
  • Chci tisknout štítky a objednávky rovnou z webové aplikace na tiskárně (např. ve skladu) bez nutnosti stahování, otevírání a tisknutí PDF souboru

Co mě to bude stát?

Aplikaci Balíkůj nabízíme v pilotním provozu zcela zdarma. Zdarma si Balíkuj můžete otestovat, posílat zásilky přes nasmlouvané dopravce, vytvářet pravidla, spravovat objednávky apod. Pokud se Vám nebude něco líbit, ač neradi, tak Vám účet na přání ukončíme.

Plánované novinky

Na vývoji Balíkuj neustále pracujeme dnem i nocí :-). V tuto chvíli máme ve vývoji řadu nástrojů, mezi které bude patřit:

  • Kompletní skladové hospodářství - příjemky, výdejky, FIFO, šarže
  • Fakturační systém pro vytváření, zasílání a tisk faktur
  • Správa objednávek pomocí datových terminálů (Zebra a jiné Android zařízení)
  • Napojení na Alza a Allegro marketplace
  • Napojení na účetní software (Pohoda, Abra Flexibee, atd.)

Kde najdu podporu

Snažíme se být lidem co nejvíce nápomocní a nabízíme proto hned několik druhů podpory:

  1. Telefonicky
  2. Emailem na info@balikuj.cz
  3. Diskusní fórum na https://app.balikuj.cz/help/main
  4. Naše dokumentace ke službě na https://docs.balikuj.cz 

Pomůžete nám vylepšit službu?

Snažíme se dělat službu hlavně pro Vás. Zákazník je pro nás vždy na prvním místě, a proto budeme rádi, pokud se s námi podělíte o své nápady, rady nebo připomínky. Vše se pokusíme co nejdříve zapracovat. Psát své připomínky nám můžete do diskusní fóra přímo v naší administraci na adrese https://app.balikuj.cz/help/main.

I vy se můžete jednoduše stát součástí rodiny e-shopů Upgates.