BaseLinker

BaseLinker přináší klientům Upgates více než 500 nových doplňků, 75+ Marketplaců a kompletní správu objednávek ze všech prodejních kanálů.

BaseLinker, jedna z největších evropských integračních platforem, která pomáhá e-shopům již 15 let, přináší kompletní napojení na Upgates. Klienti Upgates se tak mohou připojit ke komunitě 20 000 e-shopů, kteří využívají více než 500 různých napojení na lokální a zahraniční cenové srovnávače, marketplacy, přepravce, ERP systémy a další užitečné služby, a to vše v jedné platformě bez omezení již od 199 Kč za měsíc.

Propojením BaseLinkeru s vaším Upgates e-shopem můžete:

  • Napojit se na 75+ marketplaces, 15+ cenových srovnávačů.
  • Mít všechny objednávky na jednom místě.
  • Synchronizovat všechny sklady a stavy zboží online.
  • Vyřídit všechny objednávky, včetně fakturace, zaúčtování a komunikace se zákazníky.
  • Spravovat celý proces přepravy z jednoho místa, tisknout etikety.
  • Automatizovat celý objednávkový proces dle svých potřeb.

Zaregistrujte se do BaseLinkeru a dostanete 30 denní plný přístup zdarma! Stačí kliknout na tlačítko níže, nebo při registraci zadat do pole "Doporučující uživatel" kód "Upgates22".

Využít speciální nabídku



Pozvánka na webinář

Eshopům, kteří chtějí růst na dalších prodejních kanálech a zároveň šetřit náklady a čas nebo automatizovat všechny své online prodejní kanály do jednoho místa nebo se chtějí o napojení přes platformu BaseLinker dozvědět více, jsme připravili webinář.

Přihlásit se na webinář




Jeden systém. Spousta výhod.

  Integrace, které potřebujete

Vyberte si z bohaté nabídky integrací a použijte ty, které vyhovují vašemu podnikání. Jeden systém a jedno předplatné vám umožní přístup k oblíbeným platformám tržišť (např. Allegro, eBay, Amazon), obchodům, dopravcům a účetním systémům.

  Správa objednávek

Zapomeňte na samostatné přihlašování na různé platformy. Spravujte své vícekanálové objednávky v jednom systému a použijte jej také k vystavování faktur, tisku štítků a odesílání balíků.

  • Všechny prodejní kanály na jednom místě
    Ať už zpracováváte objednávky z tržiště, internetového obchodu, telefonické nebo osobní, můžete je všechny stáhnout do jednoho uživatelsky přívětivého panelu. Správa online prodeje nebyla nikdy tak snadná!

  • Plňte objednávky rychleji než kdy předtím
    BaseLinker za vás zvládne řadu úkolů: bude automaticky odesílat zprávy zákazníkům, měnit stavy objednávek, vystavovat faktury, vytvářet zásilky a tisknout potřebné dokumenty!

  • Překvapte pozitivně zákazníka
    S podporou Pick&Pack Assistant můžete zásilku nejen správně zabalit, ale také vyfotit! BaseLinker Caller vám ukáže objednávky zákazníka na obrazovce vašeho telefonu, když vám zákazník zavolá.

  Sklad produktů

Synchronizace vašeho skladu s různými prodejními kanály vám umožní zapomenout na nesrovnalosti v množství a ceně a automaticky uzavřít nabídky při nulových zásobách.

  • Pohodlná produktová základna
    Pokud nevlastníte obchod, můžete svůj výběr produktů spravovat přímo z BaseLinker. Virtuální sklad je k vašim službám a nabízí vám možnost správy produktových dat. Pokud máte obchod, můžete katalogizovat položky mimo nabídku obchodu.

  • Rychlý import produktů
    Přidejte produkty do skladu BaseLinker jakýmkoli způsobem, který vám vyhovuje: ručně, pomocí souboru nebo importem nabídek s možností vytváření produktů ve skladu.

  • Seznam produktů na trhu přímo ze skladu
    Sklad BaseLinker je zdrojem produktů, které jsou okamžitě viditelné ve formuláři vystavení. Systém automaticky přiřadí ceníky, šablony i kategorie a doplní parametry. Můžete z něj vystavit stovky nabídek pouhými několika kliknutími!

  Správce Marketplace

  • Rychlé vystavení z libovolného skladu
    Připojte obchod, velkoobchod, ERP systém nebo využijte sklad BaseLinker. Věnujte chvíli nastavení pravidel výpisu, abyste proces urychlili.

  • Správa online prodeje z jednoho panelu
    Ať už prodáváte na jakémkoli tržišti (např. Amazon nebo eBay), můžete všechny nabídky ovládat z jednoho systému. Můžete kontrolovat stavy nabídek a hromadně je upravovat.

  • Již žádné další rozdíly skladu a cen!
    BaseLinker zajišťuje automatickou synchronizaci akcií a cen na více platformách trhu současně. Může vám také uzavřít nabídky, pokud akcie nebo cena dosáhne nuly.

  Správa přepravy

  • Proces odeslání je soustředěn na jednom místě
    V systému jsme shromáždili více doručovacích operátorů, takže můžete odesílat zásilky z jednoho panelu namísto přihlašování ke každému účtu dopravce. Zásilky můžete vytvářet jednu po druhé, hromadně nebo nastavit systém tak, aby je vytvářel automaticky!

  • Udržujte zákazníka v kontaktu se zásilkou
    Již si nemusíte pamatovat zasílání upozornění – systém odešle automatickou zprávu při každé změně stavu zásilky. Zákazník si také může ověřit stav na stránce s informacemi o objednávce.

  • Užijte si automatizaci
    BaseLinker vám pomůže s předáním přepravního čísla na tržiště a do obchodu. Kromě toho vytiskne přepravní štítky, např. když označíte objednávku jako „zabaleno“.

 Automatizace procesů

Automatické akce umožňují systému odesílat e-maily zákazníkům, vytvářet balíčky, tisknout štítky nebo vystavovat faktury, takže se můžete soustředit na rozšíření svého podnikání.

  • Automatické změny statusů
    Vytvořte si vlastní stavy, které vám pomohou uspořádat seznam objednávek. Modul automatické akce přesune objednávky mezi nimi, když nastane zadaná událost.

  • Zkraťte dobu zpracování objednávky!
    Použijte Pick&Pack Assistant a automatické akce k výraznému zkrácení doby zpracování každého balíku. Systém používá čtečku čárových kódů, aby se minimalizovala manuální zátěž.

  • Odpočiňte si od opakujících se činností
    Namísto posílání zpráv zákazníkům, vystavování faktur, vytváření zásilek nebo tisku štítků se zaměřte na rozšiřování svého podnikání a nabídky produktů, zatímco systém bude provádět opakované úkoly za vás.

I vy se můžete jednoduše stát součástí rodiny e-shopů Upgates.