BaseLinker

  • Pomocí jednoho doplňku se napojíte na všechny marketplacy, cenové srovnávače, kurýry, fulfillment, fakturační a komunikační systémy.
  • Synchronizace vašeho skladu s různými prodejními kanály.
  • Rozesílání objednávek přepravcům a tisk štítků.
  • Úspora nákladů za individuální propojení.
  • Automatizační nástroje snižující náklady o tisíce.
  • Všechny služby za jednotnou cenu.

BaseLinker přináší klientům Upgates více než 500 nových doplňků, 75+ Marketplaců a kompletní správu objednávek ze všech prodejních kanálů.

BaseLinker, jedna z největších evropských integračních platforem, která pomáhá e-shopům již 15 let, přináší kompletní napojení na Upgates. Klienti Upgates se tak mohou připojit ke komunitě 20 000 e-shopů, kteří využívají více než 500 různých napojení na lokální a zahraniční cenové srovnávače, marketplacy, přepravce, ERP systémy a další užitečné služby, a to vše v jedné platformě bez omezení již od 199 Kč za měsíc.

Propojením BaseLinkeru s vaším Upgates e-shopem můžete:

  • Napojit se na 75+ marketplaces, 15+ cenových srovnávačů.
  • Mít všechny objednávky na jednom místě.
  • Synchronizovat všechny sklady a stavy zboží online.
  • Vyřídit všechny objednávky, včetně fakturace, zaúčtování a komunikace se zákazníky.
  • Spravovat celý proces přepravy z jednoho místa, tisknout etikety.
  • Automatizovat celý objednávkový proces dle svých potřeb.

Využít speciální nabídku


Jeden systém. Spousta výhod.

  Integrace, které potřebujete

Vyberte si z bohaté nabídky integrací a použijte ty, které vyhovují vašemu podnikání. Jeden systém a jedno předplatné vám umožní přístup k oblíbeným platformám tržišť, obchodům, dopravcům a účetním systémům. Upgates je tímto způsobem možné propojit s následujícími systémy:

  Správa objednávek

Zapomeňte na samostatné přihlašování na různé platformy. Spravujte své vícekanálové objednávky v jednom systému a použijte jej také k vystavování faktur, tisku štítků a odesílání balíků.

  • Všechny prodejní kanály na jednom místě
    Ať už zpracováváte objednávky z tržiště, internetového obchodu, telefonické nebo osobní, můžete je všechny stáhnout do jednoho uživatelsky přívětivého panelu. Správa online prodeje nebyla nikdy tak snadná!

  • Plňte objednávky rychleji než kdy předtím
    BaseLinker za vás zvládne řadu úkolů: bude automaticky odesílat zprávy zákazníkům, měnit stavy objednávek, vystavovat faktury, vytvářet zásilky a tisknout potřebné dokumenty!

  • Překvapte pozitivně zákazníka
    S podporou Pick&Pack Assistant můžete zásilku nejen správně zabalit, ale také vyfotit! BaseLinker Caller vám ukáže objednávky zákazníka na obrazovce vašeho telefonu, když vám zákazník zavolá.

  Sklad produktů

Synchronizace vašeho skladu s různými prodejními kanály vám umožní zapomenout na nesrovnalosti v množství a ceně a automaticky uzavřít nabídky při nulových zásobách.

  • Pohodlná produktová základna
    Pokud nevlastníte obchod, můžete svůj výběr produktů spravovat přímo z BaseLinker. Virtuální sklad je k vašim službám a nabízí vám možnost správy produktových dat. Pokud máte obchod, můžete katalogizovat položky mimo nabídku obchodu.

  • Rychlý import produktů
    Přidejte produkty do skladu BaseLinker jakýmkoli způsobem, který vám vyhovuje: ručně, pomocí souboru nebo importem nabídek s možností vytváření produktů ve skladu.

  • Seznam produktů na trhu přímo ze skladu
    Sklad BaseLinker je zdrojem produktů, které jsou okamžitě viditelné ve formuláři vystavení. Systém automaticky přiřadí ceníky, šablony i kategorie a doplní parametry. Můžete z něj vystavit stovky nabídek pouhými několika kliknutími!

  Správce Marketplace

  • Rychlé vystavení z libovolného skladu
    Připojte obchod, velkoobchod, ERP systém nebo využijte sklad BaseLinker. Věnujte chvíli nastavení pravidel výpisu, abyste proces urychlili.

  • Správa online prodeje z jednoho panelu
    Ať už prodáváte na jakémkoli tržišti (např. Amazon nebo eBay), můžete všechny nabídky ovládat z jednoho systému. Můžete kontrolovat stavy nabídek a hromadně je upravovat.

  • Již žádné další rozdíly skladu a cen!
    BaseLinker zajišťuje automatickou synchronizaci akcií a cen na více platformách trhu současně. Může vám také uzavřít nabídky, pokud akcie nebo cena dosáhne nuly.

  Správa přepravy

  • Proces odeslání je soustředěn na jednom místě
    V systému jsme shromáždili více doručovacích operátorů, takže můžete odesílat zásilky z jednoho panelu namísto přihlašování ke každému účtu dopravce. Zásilky můžete vytvářet jednu po druhé, hromadně nebo nastavit systém tak, aby je vytvářel automaticky!

  • Udržujte zákazníka v kontaktu se zásilkou
    Již si nemusíte pamatovat zasílání upozornění – systém odešle automatickou zprávu při každé změně stavu zásilky. Zákazník si také může ověřit stav na stránce s informacemi o objednávce.

  • Užijte si automatizaci
    BaseLinker vám pomůže s předáním přepravního čísla na tržiště a do obchodu. Kromě toho vytiskne přepravní štítky, např. když označíte objednávku jako „zabaleno“.

 Automatizace procesů

Automatické akce umožňují systému odesílat e-maily zákazníkům, vytvářet balíčky, tisknout štítky nebo vystavovat faktury, takže se můžete soustředit na rozšíření svého podnikání.

  • Automatické změny statusů
    Vytvořte si vlastní stavy, které vám pomohou uspořádat seznam objednávek. Modul automatické akce přesune objednávky mezi nimi, když nastane zadaná událost.

  • Zkraťte dobu zpracování objednávky!
    Použijte Pick&Pack Assistant a automatické akce k výraznému zkrácení doby zpracování každého balíku. Systém používá čtečku čárových kódů, aby se minimalizovala manuální zátěž.

  • Odpočiňte si od opakujících se činností
    Namísto posílání zpráv zákazníkům, vystavování faktur, vytváření zásilek nebo tisku štítků se zaměřte na rozšiřování svého podnikání a nabídky produktů, zatímco systém bude provádět opakované úkoly za vás.

I vy se můžete jednoduše stát součástí rodiny e-shopů Upgates.