Bidding[Manager]

  • Bidovací nástroj s administračním rozhraním pro snadnější bidding na srovnávačích zboží.
  • Statistiky na jednom místě, zjednodušené nastavení biddingu, auto-bidding.
  • Využití feedů Google Nákupy, Heureka a Zbozi.cz - nápověda.

BiddingManager je bidovací nástroj pro Heureku.cz/sk a Zboží.cz. Nástroj byl vyvinutý pro menší e-shopy tak, aby splňoval jejich potřebu automatického bidování na srovnávačích zboží a zároveň byl pro ně cenově dostupný.

Administračního rozhraní BiddingManageru poskytuje spoustu cenných dat, na základě kterých pak v BiddingManageru nastavujete bidovací strategie.

Na data z Heureky a Zboží.cz lze v BiddingManageru nahlížet z několika úhlů:

  • globální data za celý účet
  • data za konkrétní kategorie
  • data za konkrétní výrobce
  • data za konkrétní produkty

Samotný bidding pak lze nastavovat na všech těchto úrovních – čili od globálního nastavení biddingu pro celý účet, po individuální nastavení biddingu pro konkrétní produkty. V rozhraní můžete bidovat produkty manuálně i automaticky - v rámci kterého se vybrané produkty preceňují automaticky 12x denně.

BiddingManager si můžete spravovat sami nebo ho svěřit do rukou našich biddingových specialistů či certifikovaných partnerů, kteří se o nastavení účtu a pravidelnou optimalizaci vaší inzerce postarají za vás.

14 dní na vyzkoušení bidovacího nástroje BiddingManager ZDARMA.

Co Biddingmanager umí?

Data a statistiky na jednom místě

  • Nástroj hromadí a kategorizuje data ze všech srovnávačů.
  • Rozšiřuje rozhraní zbožových srovnávačů o nové funkce.
  • Vyhodnocuje prodejnost zboží dle nejrůznějších kritérií.
  • Umožňuje vytvářet libovolné segmenty pomocí filtrů.

Manuální bidování

  • Nastartovat manuální bidding vám pomůže průvodce prvním nastavením.
  • Díky třem základním modelům pro nastavení CPC je manuální bidování hračka.
  • Funkce “optimální CPC” automaticky přiřadí ke každému produktu ideální výši CPC.

Auto-bidding

  • Automatické bidování dostane klíčové produkty na přední pozice na zbožových srovnávačích a udrží je tam po maximum času.
  • Funkce hlídá cílové pozice, automaticky přeceňuje cenu za proklik, vypíná neefektivní produkty.

Vzdělávání

  • Možnost konzultací se specialisty.
  • Přehledné videotutoriály na Youtube kanále.
  • Škola bidování Bidding[Manager] School vám v simulovaném prostředí virtuálního e-shopu ukáže všechny výhody bidování s nástrojem BiddingManager.

I vy se můžete jednoduše stát součástí rodiny e-shopů Upgates.