BiddingManager
- Bidovací nástroj s administračním rozhraním pro snadnější bidding na srovnávačích zboží.
- Statistiky na jednom místě, zjednodušené nastavení biddingu, auto-bidding.
- Využití feedů Heureka a Zbozi.cz -nápověda.
- Poskytovatel BiddingManager
- Telefon +420 800 77 99 77
- Email info@biddingmanager.cz
BiddingManager je bidovací nástroj pro Heureku.cz/sk a Zboží.cz, který vám vydělá peníze a ušetří čas. Nástroj byl vyvinutý pro menší e-shopy tak, aby splňoval jejich potřebu automatického bidování na srovnávačích zboží a zároveň byl pro ně cenově dostupný.
Administrační rozhraní nástroje BiddingManager poskytuje spoustu cenných dat, na základě kterých pak v BiddingManageru nastavujete bidovací strategie.
Na data z Heureky a Zboží.cz lze v BiddingManageru nahlížet z několika úhlů:
- globální data za celý účet
- data za konkrétní kategorie
- data za konkrétní výrobce
- data za konkrétní produkty
Samotný bidding pak lze nastavovat na všech těchto úrovních – čili od globálního nastavení biddingu pro celý účet, po individuální nastavení biddingu pro konkrétní produkty. V rozhraní můžete bidovat produkty manuálně i automaticky - v rámci kterého se vybrané produkty preceňují automaticky 12x denně.
BiddingManager si můžete spravovat sami nebo ho svěřit do rukou našich biddingových specialistů či certifikovaných partnerů, kteří se o nastavení účtu a pravidelnou optimalizaci vaší inzerce postarají za vás.
14 dní na vyzkoušení bidovacího nástroje BiddingManager ZDARMA.
Co Biddingmanager umí?
Data a statistiky na jednom místě
- Nástroj hromadí a kategorizuje data ze všech srovnávačů.
- Rozšiřuje rozhraní zbožových srovnávačů o nové funkce.
- Vyhodnocuje prodejnost zboží dle nejrůznějších kritérií.
- Umožňuje vytvářet libovolné segmenty produktů pomocí filtrů.
Manuální bidování
- Nastartovat manuální bidding vám pomůže průvodce prvním nastavením.
- Díky třem základním modelům pro nastavení CPC je manuální bidování hračka.
- Funkce “optimální CPC” automaticky přiřadí ke každému produktu ideální výši CPC.
Auto-bidding
- Automatické bidování dostane klíčové produkty na přední pozice na zbožových srovnávačích a udrží je tam po maximum času.
- Funkce hlídá cílové pozice, automaticky přeceňuje cenu za proklik, vypíná neefektivní produkty.
Vzdělávání
- Možnost konzultací se specialisty.
- Přehledné videotutoriály na Youtube kanále.
- Škola bidování Bidding[Manager] School vám v simulovaném prostředí virtuálního e-shopu ukáže všechny výhody bidování s nástrojem BiddingManager.