ChatGo
- Navazuje přímou komunikaci s návštěvníkem e-shopu.
- Oslovíte zákazníka přes Messenger, kde s ním udržjete kontakt.
- Odpovídáte zákazníkům napřímo i pomocí automatických zpráv.
- Zahájení konverzaci s návštěvníky i bez registrace nebo bez účtu na Facebooku.
- Napojení na službu třetích stran dle nápovědy.
Cena
Za propojení:
0 Kč
Za službu:
Dle ceníku služby
Podpora
- Poskytovatel Upgates
- Formulář technické podpory
ChatGo usnadňuje integraci Messenger zákaznického chatu od Facebooku do vašeho e-shopu. Díky tomu můžete s návštěvníky svého e-shopu navázat komunikaci a ideálně je proměnit ve své zákazníky. Pomocí zpráv snadno zjistíte, co přesně hledají a s čím potřebují poradit. Na základě toho pro vás bude sdělit informace a dát tipy na správné produkty už hračka.
Proč ChatGo?
- Umožní navázat přímou komunikaci s návštěvníkem e-shopu
- Umí oslovit zákazníka jménem a zůstat s ním v kontaktu přes Messenger
- Budete moci klientovi odpovídat napřímo i pomocí automatických zpráv
- Můžete přizpůsobit automatické odpovědi pomocí tlačítek a obrázků nebo pro různé sekce obchodu
- Přináší jednoduchý grafický editor pro tvorbu automatických odpovědí.
Instalace
- Nejprve si zdarma vytvoříte účet v ChatGo aplikaci.
- Připojíte vaši firemní facebookovou stránku, přes kterou budete dostávat zprávy ze zákaznického chatu.
- Dalším krokem je zobrazení chatu ve vašem e-shopu. V administraci ChatGo v sekci Přidat na web povolíte doménu vašeho eshopu a zkopírujete kód chatovacího okna.
- V administraci UPgates přejdete do sekce Propojení > Vlastní konverzní kódy > Kódy umístěné na všech stránkách a kód vložte do textového pole Kód je umístěn mezi tagy <head> a </head>.
- Podrobný návod instalace naleznete zde.