ChatGo

  • Navazuje přímou komunikaci s návštěvníkem e-shopu.
  • Oslovíte zákazníka přes Messenger, kde s ním udržjete kontakt.
  • Odpovídáte zákazníkům napřímo i pomocí automatických zpráv.
  • Zahájení konverzaci s návštěvníky i bez registrace nebo bez účtu na Facebooku.
  • Napojení na službu třetích stran dle nápovědy.

ChatGo usnadňuje integraci Messenger zákaznického chatu od Facebooku do vašeho e-shopu. Díky tomu můžete s návštěvníky svého e-shopu navázat komunikaci a ideálně je proměnit ve své zákazníky. Pomocí zpráv snadno zjistíte, co přesně hledají a s čím potřebují poradit. Na základě toho pro vás bude sdělit informace a dát tipy na správné produkty už hračka.

Proč ChatGo?

  • Umožní navázat přímou komunikaci s návštěvníkem e-shopu
  • Umí oslovit zákazníka jménem a zůstat s ním v kontaktu přes Messenger
  • Budete moci klientovi odpovídat napřímo i pomocí automatických zpráv
  • Můžete přizpůsobit automatické odpovědi pomocí tlačítek a obrázků nebo pro různé sekce obchodu
  • Přináší jednoduchý grafický editor pro tvorbu automatických odpovědí.

Instalace

  • Nejprve si zdarma vytvoříte účet v ChatGo aplikaci.
  • Připojíte vaši firemní facebookovou stránku, přes kterou budete dostávat zprávy ze zákaznického chatu.
  • Dalším krokem je zobrazení chatu ve vašem e-shopu. V administraci ChatGo v sekci Přidat na web povolíte doménu vašeho eshopu a zkopírujete kód chatovacího okna.
  • V administraci UPgates přejdete do sekce Propojení > Vlastní konverzní kódy > Kódy umístěné na všech stránkách a kód vložte do textového pole Kód je umístěn mezi tagy <head> a </head>.
  • Podrobný návod instalace naleznete zde.

I vy se můžete jednoduše stát součástí rodiny e-shopů Upgates.