Hlasová samoobsluha

  • Po instalaci vám rovnou přidělíme telefonní číslo už s přednastavenou základní hláškou. Číslo tak můžete začít ihned používat.
  • Volající zákazníky rozpoznáme podle telefonního čísla, přečteme jim, v jakém stavu je jejich objednávka, nebo jim pošleme SMS či e-mail s dalšími informacemi.
  • Všechny hlášky i celou strukturu si můžete velmi snadno přizpůsobit, například podle vaší pracovní doby a nechat tak třeba hlasovou smoobsluhu funkční jen když vy odpočíváte.
  • Vybrat si můžete z několika různých hlasů, které znějí tak přirozeně, jako byste mluvili s některým ze svých kolegů.

Chytrou hlasovou samoobsluhu si jednoduše nastavíte tak, že ji zákazníci budou využívat rádi, skutečně jim totiž pomůže a vám ušetří práci. 

Proč si vybrat právě tento doplněk?

  • Ušetříte čas a práci zákaznické podpoře – Hlasová samoobsluha zákazníkům odpoví na nejčastější dotazy, kvůli kterým volají.
  • Budete mít spokojenější zákazníky – Na své dotazy totiž vždy dostanou rychle odpověď, nikdy nebudou muset čekat dlouho na lince a pomůžete jim i mimo vaší pracovní dobu.
  • V případě nestandardní situace, dokážete zákazníky rychle informovat a předejdete dalším problémům – úvodní hlášku si snadno změníte během pár minut.

Základní vlastnosti doplňku

Rozpoznání zákazníka a načtení stavu objednávky

Hlasová samoobsluha pozná zákazníka podle telefonního čísla a hned v první větě mu řekne odpověď na otázku, kvůli které nejpravděpodobněji volá – stav jeho objednávky a nabídne související kroky.

Zasílání SMS a e-mailů 

Pokud zákazník chce více informací, hlasová samoobsluha mu je zašle SMS zprávou, nebo e-mailem – může jít například o platební údaje k objednávce, instrukce k vrácení či reklamaci, odkaz na reklamační formulář, číslo balíčku, odkaz pro sledování stavu doručení u přepravce, nebo cokoliv dalšího.

Přepojení na konkrétního zaměstnance

Když zákazník potřebuje vyřešit něco složitějšího, na co je automat krátký, přepojí ho podle typu dotazu přímo na konkrétního zaměstnance, který s ním vše dořeší. Snadno si tak rozdělíte příchozí hovory s kolegy.

Snadné přizpůsobení struktury i hlášek

Logiku, nabízené volby i všechny hlášky si na pár kliků sami přizpůsobíte. Také si můžete nastavit, že se bude automat chovat jinak v pracovní době a mimo ní, nebo že má být v některých hodinách či dnech úplně vypnutý.

Přehledné statistiky

V administraci uvidíte přehledně na jednom místě celkový počet hovorů, jak dlouho trvaly, nejčastější hlášky, které automat zákazníkům přehrál i jaké volby si obvykle vybírají. Díky tomu si snadno změříte, kolik vám automat šetří času. A podle dat ze statistik můžete logiku i hlášky dál vylepšovat.

I vy se můžete jednoduše stát součástí rodiny e-shopů Upgates.