Systém umožňuje

  • API propojení na systém Incomaker

Více i Incomaker

Plně automatické mailové a SMS kampaně. Ušetřete až 70% času

Většina firem pohoří s emailovým marketingem, protože nemá kapacity věnovat se obsahu. Incomaker sbírá data o zákaznících a s využitím umělé inteligence pro ně umí sám automaticky vytvořit emaily. Každý zákazník tak dostane svůj originální mail, jako byste mu psali osobně, a přitom tím nestrávíte žádný čas. Incomaker umí samozřejmě ale i běžné mailové kampaně.

Opuštěné košíky a desítky dalších retenčních scénářů zvýší návratnost z investic do PPC reklamy

Incomaker pro vás má řadu retenčních strategií jako jsou opuštěné košíky, kuponové akce, seznamy přání, sdílení zkušeností s nákupem na sociálních sítích, přání k svátkům a narozeninám a desítky dalších. Tím výrazně zvýšíte ROI vašich kampaní, což znamená, že z každé koruny vložené do reklamy získáte mnohem větší tržby a stanete se na PPC reklamě méně závislí.

Online widgety zvýší prodeje přímo na stránkách e-shopu

Vložte si jednoduše přímo do e-shopu inteligentní widgety, které nabízejí zákazníkům relevantní produkty. Cross-selling, upselling, navštívené produkty… Prokazatelně zvyšují čas strávený zákazníkem na e-shopu, tržby a počet konverzí. Nepotřebujete programátora ani zasahovat do kódu e-shopu!

Popupy a landing page pomohou z náhodných návštěvníků udělat stálé zákazníky

Vyskakovací okno (pop-up) může být nesmírně efektivním nástrojem pro sběr kontaktů (a souhlasů). Umíme dosáhnout až 15% sebraných kontaktů ze zákazníků webu. Nebo můžete vložit online formulář přímo do vaší stránky, aniž byste museli upravovat její kód. Případně vyrobit vstupní stránku (landing page) a vložit do vašeho e-shopu.

Kdo jiný vám garantuje pozitivní ROI?

Incomaker umí sledovat konverze daleko přesněji než Google Analytics, protože má přístup i k datům z e-shopu. Díky přesnějším datům umí také řídit kampaně tak dobře, jako autopilot letadlo, takže si můžeme dovolit garantovat, že se vám investice do Incomakeru vrátí. Incomaker vám vydělá víc, než kolik za něj zaplatíte. Ruku na to!