iSklad

Zajišťujeme fulfillment do celého světa za neuvěřitelné ceny! Po přesměrování dodávek zboží na náš sklad se o vše ostatní postaráme my. Zboží převezmeme, naskenujeme EAN kód, zvážíme, změříme a nakonec nafotíme. Následně zboží uložíme na bezpečné místo ve skladu a systém EGON Vás upozorní na novou příjemku nebo nově zaevidované zboží, které ještě na skladě nebylo.

Po nastavení vhodného způsobu balení zboží (lze i automaticky) se mohou Vaše objednávky začít kompletovat. V rámci evidence můžeme sledovat i data expirace nebo sériová čísla produktů. Jakmile váš internetový obchod obdrží od zákazníka novou objednávku a EGON vyhodnotí, že je zboží skladem, začínáme kompletovat. Balení probíhá na základě čárových kódů, hmotnosti, objemu a vizuální kontroly.

Na výběr je několik kvalitních obalových a výplňových materiálů. Do balíku můžeme přidat cokoliv (faktura, dodací list, návod k použití, reklamní materiály a jiné). Na horní stranu zásilky můžeme přidat personalizovanou celobarevnou nálepku (např. vaše logo), kterou můžete v rámci EGONu kdykoli upravit. Poskytujeme velký výběr možností dopravy po celém světě, které můžete použít v nákupním košíku vašeho internetového obchodu. Možnosti platby na dobírku jsou dostupné v mnoha zemích a mnoha měnách. Průběžně přidáváme další možnosti a vyjednáváme lepší podmínky. Kromě doručování objednávek vašim zákazníkům také řešíme vrácení a reklamace od vašich zákazníků.

Co doplněk umožňuje?

Synchronizace skladových zásob, produktových položek a objednávek (a jejich stavu) mezi e-shopem a iSkladem. Jedná se o externí službu API, která automaticky provádí obousměrnou synchronizaci. Služba je navržena jako automatické odesílání na základě předem definovaných pravidel. Služba je provozována na našich serverech a poplatek za hostování a aktualizaci doplňku je 250 Kč/měsíc.

Váš eshop propojíme s iSkladem do 24 hodin během pracovních dnů. 

I vy se můžete jednoduše stát součástí rodiny e-shopů Upgates.