MessageOK

MessageOK

UPgates příplatek Zdarma
Cena za propojení Zdarma
Cena za službu Dle ceníku služby

Propojení pomocí API - aktivaci provedete dle nápovědy.

Více o MessageOK

S MessageOk mohou zákazníci sami provést storno objednávky, změnit způsob platby, vytvořit štítek pro Zásilkovnu, objednat vratku kurýrem a další požadavky u kterých není nutný chat nebo dopisování.

Již se nebude stávat, že dotazy od zákazníků dorazí z kontaktního formuláře nesrozumitelné nebo neúplné. Zpráva od zákazníků dorazí vždy perfektně připravena na vyřešení. Méně zbytečného dopisování a více času na skutečné řešení požadavků.

Jak zákaznická samoobsluha zvyšuje zákaznickou spokojenost?

Jednoduše: ve skutečnosti zákazníci moc dobře vědí, co potřebují. Pokud je možné se dostat k tomu, co potřebují aniž by museli přeskakovat ze stránky na stránku, příliš tápat nebo hledat, jejich pocit z toho, že si mohou pomoci sami, výrazně zlepší celkovou zákaznickou zkušenost.

MessageOk není klasický chat. Je to webová samoobsluha pro vaše zákazníky, která zefektivní práci vaší zákaznické podpoře a urychlí vyřizování příchozích požadavků. Pro dotazy, které se opakují, stačí vytvořit tzv. zákaznický scénář. Díky těmto scénářům každý zákazník projde procesem zadání svého požadavku krok po kroku. Výsledkem je naprosto jasný a přehledný požadavek s validními údaji, který vaši operátoři zvládnou vyřešit v průměru o 60 % rychleji, než zprávy zaslané přes chat, e-mail nebo telefon. 

Podrobné statistiky vám ukáží, nejčastější důvody kontaktu a budete tak vědět, na které oblasti byste se měli zaměřit.

Jak na to?

V jednoduchém editoru poskládáte jednotlivé kroky za sebe. Přidáte box na získání čísla objednávky, zeptáte se na zákazníka zda chce vrátit peníze apod. Postupně tak vznikne kompletní zákaznický scénář. Zákaznickým scénářem může být například vrácení zboží, zjištění stavu objednávky nebo reklamace zásilky.

Službu můžete používat s jakýmkoliv nástrojem na příjem ticketů, online chatem nebo nástrojem na správu vaší firemní e-mailové schránky.