Omnicado

  • Integrátor zajišťující propojení s nejrošířenějšími marketplaces v ČR a SR.
  • Dostaneme vaše produkty k 300 milionům zákazníků z celé Evropy.
  • V rámci spolupráce zůstanou váš systémy a procesy nezměněny.
  • Správa všech marketplace z jednoho místa.

Doplněk Omnicado Vám usnadní spolupráci s marketplaces a nabízí automatizaci celého procesu prodeje tak, abyste maximálně ušetřili čas na operativě. Služba se postará o zalistování vašich produktů a správné zařazení do kategorií. Synchronizuje produktová a objednávková data s vašimi systémy tak, aby docházelo k přesunu objednávek a zároveň sleduje expedici a skladovou zásobu.

Umožňuje rozšíření prodeje do dalších zemí s možností překladu do 27 jazyků. Postará se např. o import MALL Self-Billingových faktur do vašich účetních programů.

Vy tak budete mít přehled o zalistovaných produktech, stavu a expedici objednávek na jednom místě v aplikaci Omnicado 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Marketplace jako prodejní model tak umožňuje v rámci e-shopu prodávat zboží i tzv. merchantům - tedy třetím stranám a rozšířit tak svou nabídku o zboží, které nechtějí držet skladem. Nejznámějším příklad úspěšného přechodu na marketplace model je samozřejmě ten celosvětově největší online prodejce - Amazon. V ČR je významným hráčem MALL - tedy e-shop s více než 22 letou historií, který marketplace také spustil - vaše produkty tak můžete dostat k jeho zákazníkům a peníze které byste investovali do reklamy ušetřit.

Jelikož je marketplace prodejním modelem, je dobré zmínit, že e-shopy a provozovatelé marketplace nenabízí merchantům možnost prodávat zboží jen tak, ale berou si za zprostředkování objednávky provizi. Ta se liší dle kategorie, do které je prodaný produkt zařazen (stejně jako se liší vaše marže napříč kategoriemi).

Můžete se setkat i s dalšími poplatky - ať už formou měsíčních plateb za prodejní účet nebo odměny spojené s počtem objednávek.

Proč využít doplněk?

  • Služba se postará o zalistování vašich produktů a správné zařazení do kategorií.
  • Synchronizuje produktová a objednávková data s vašimi systémy tak, aby docházelo k přesunu objednávek a zároveň sleduje expedici a skladovou zásobu.
  • Umožňuje rozšíření prodeje do dalších zemí s možností překladu do 27 jazyků.
  • Postará se např. o import MALL Self-Billingových faktur do vašich účetních programů

Vy tak budete mít přehled o zalistovaných produktech, stavu a expedici objednávek na jednom místě v aplikaci Omnicado 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Aktivace a nastavení je intuitivní a o zbytek se postará náš tým.

Pro koho je určený?

Pro všechny výrobce, prodejce a e-shopaře kteří snadno chtějí prodávat na zahraničních trzích

Doplněk Omnicado přináší:

Napojení na marketplaces

  • Amazon,
  • MALL,
  • Alza,
  • Kaufland.de,
  • Allegro,
  • eMag
  • a mnoho dalších

Omnicado zajišťuje

  • Synchronizaci skladových zásob v reálném čase
  • Okamžité statistiky prodeje, vždy aktuální AOV Sledování cashflow
  • Reporting ziskovosti produktů
  • Exporty pro vaše účetní a jejich systémy
  • Signifikantní zefektivnění prodejní strategie
  • Možnost expandovat na zahraniční trhy
  • Agenturní služby
  • Překlady produktů do dalších jazyků
  • Profesionální fotografie produktů

I vy se můžete jednoduše stát součástí rodiny e-shopů Upgates.