Průvodce přechodem z Eshop-rychle

Krátce o Upgates

Upgates není na e-shopovém trhu žádným nováčkem. Naopak. Naše řešení vyvíjíme a zdokonalujeme už 13 let. Naším cílem je poskytnout českým a slovenským podnikatelům špičkovou e-commerce platformu, která jejich podnikání nebude omezovat v růstu. Našim klientům totiž nabízíme nejvyspělejší platformu na trhu

Funkce Upgates Eshop-rychle
Dostupné dokumenty objednávka, faktura, dopropis, účtenka faktura, účtenka
Množstevní slevy 2+1 ano ne
Cena od.. ne ano
Odpočet dopravy zdarma ano ano
Hmotnost u produktu v gramech v gramech, nebo kilogramech
Vlastní stavy objednávek ano ano
Automatický kurz dle ČNB ano ne
Hodnocení produktu ano ve vyšším tarifu, nebo za příplatek
Opuštěný košík ano ve vyšším tarifu, nebo za příplatek
Tisk štítků z administrace ano, přes doplněk ano, přes doplněk
Naposledy navštívené ano ve vyšším tarifu, nebo za příplatek
Automatická akce při změně stavu zásob ano ano
Pozice produktu na skladě ano ano
Doplňky k nákupu ano ne
Automatické generování faktur ano ano
Historie zpracování objednávky ano ne
Export pro skladníky ano ano
Konfigurace produktu ano ne
Věrnostní systém ano ano
Cenové vzorce ano ne
Obsah
Formuláře ano ano
Diskuze ano ano
Ankety ano ano, ve starších šablonách
Překlady ano ano
Výhody obchodu ano ne
Headlines ano ano
Grafika
Designer ano ne
Responzivita administrace ano částečně
Editor kódu ano ne
Bannery pokročilé základní
Testovací verze e-shopu ano ne
Tabulkové zobrazení produktů ano ne
FTP ano ve vyšším tarifu, nebo za příplatek
Velkoobchod
Nákup bez DPH pro plátce ano ne
Systém
API napojení na Google Analytics ne ano
Mobilní aplikace v přípavě ne
Hromadné úpravy pokročilé základní
Vlastní konverzní kódy ano ano
Cookies lišta 3 typy 2 typy
Multishop ano ne
Kontrola domén automaticky ne
Vlastní pole ano ne
Exporty pro jednotlivé dopravce ano
Přesměrování ano ano
Jazyk administrace CZ,SK,EN CZ, SK
Oddělené feedy podle jazyka ano
Multishop ano ne
Možnost úpravy vzhledu dokumentu ano ne
OSS ano ne
Pokladna ano ve vyšším tarifu, nebo za příplatek
Emailing ano ve vyšším tarifu, nebo za příplatek

Náklady na e-shop

Dosud jste byli zvyklí na ceník od Eshop-rychle. Ten ale je na první pohled velmi jednoduchý a cenově dostupný. To nepopíráme. Je ale potřeba srovnat si, co za tyto částky od své e-shopové platformy dostanete. 

Eshop-rychle vám nabídne cenově dostupné řešení, které může být vhodné pro start vašeho internetového podnikání. Záhy ale můžete začít narážet na jeho limity. Jde především o možnosti při vlastní tvorbě grafiky, či napojení na externí systémy. Navíc, jak si záhy ukážeme, především v případě, kdy na e-shop nepotřebujete vystavit velké množství produktů, nemusí být Eshop-rychle nejvýhodnější. 

E-shop rychle nabízí i v základním tarifu neomezený počet produktů. Produkty ovšem nejsou všechno. Velmi důležitá je také obecná podpora prodeje, kterou vám e-shopové řešení nabízí. A ta je v případě Eshop-rychle častokrát omezená, nebo za příplatek. Například generování XML feedů, které jsou velmi důležité především pro zbožové srovnávače, probíhá v případě tarifu Startup pouze jednou za 14 dní. U Upgates je to i v případě nejlevnějšího tarifu Bronze 4x denně. 

Dále jste u levnějšího tarifu byli nejspíše zvyklí připlácet si za některé funkce. Jde třeba o Opuštěné košíky, pokladní systém, hodnocení produktů, nebo emailing. To vše u Upgates dostane automaticky jako součást byť i nejlevnějšího tarifu. U Eshop-rychle musíte pro přístup k těmto a dalším funkcím přejít na vyšší tarif Business za 990 korun měsíčně. K tomu je potřeba připočíst možnosti vlastního designu e-shopu, veřejné API pro napojení vlastních nástrojů, či plnohodnotnou multijazyčnost pro vlastní prodej. 

Příplatkové služby

Stále platí, že všechny funkce a maximum doplňků u nás můžete využívat zdarma. Existuje ale několik výjimek, které jsou podmíněny příplatkem. Není jich však moc a jsou poměrně specifické, takže se rozhodně nemusíte ničeho obávat. U Upgates po vás zkrátka nikdo nebude chtít poplatek za umožnění hodnocení produktů zákazníky, funkci opuštěných košíků, nebo za propojení na platební bránu. 

Pravidelný import od 350 korun měsíčně: chcete pravidelně přijímat data od dodavatelů nebo z účetního softwaru? V tom případě pro vás bude mnohem pohodlnější importovat taková data do svého e-shopu automaticky. K tomu slouží pravidelný import, který kvůli vytěžování našich serverů zpoplatňujeme částkou 350 korun měsíčně. V případě, že potřebujete napojit 6 a více feedů, stoupá poplatek na 1 000 korun měsíčně. 

Jazyková mutace na vlastní doméně: počet jazykových mutací, které ve svém e-shopu můžete založit, určuje především zvolený tarif. Pak si však můžete vybrat, zda budete jazykové mutace provozovat bez dalšího příplatku pod jednou hlavní doménou, nebo na samostatné doméně. Vysvětlíme si to na příkladu. Pokud budete zahraniční mutaci svého webu provozovat na adrese mujeshop.cz/sk, nemusíte si připlácet nic. Když však chcete zahraniční verzi provozovat na adrese mujeshop.sk, budete si za každou takovou doménu připlácet 750 korun měsíčně

Rozšířený emailing: Součástí základního a bezplatného balíčku je 10 tisíc zpráv měsíčně. Jde o objem, který dostačuje naprosté většině e-shoperů. V případě, že byste rádi posílali ještě více emailů, bude každý e-mail nad limit zpoplatněn částkou 0,05 korun.

SMS zprávy: své zákazníky můžete o stavu objednávky informovat také prostřednictvím SMS. Textové zprávy jsou zpoplatněny částkou 1 Kč za zprávu. Tato taxa platí pro zprávy na česká a slovenská čísla. Cena zprávy do ostatních zemí je 2 koruny. 

Jak to funguje s doplňky? 

Už jsme si řekli, že v e-shop u Upgates si můžete propojit s dalšími nástroji. Můstky na některé z nich jsou hotové. Jiné je potřeba si objednat a případně přizpůsobit na míru. Podrobně se fungování doplňků věnuje náš starší článek

Technická podpora

Zákaznická a technická podpora je nedílnou součástí hladkého provozu e-shopu. Rozumíme tomu, že čas od času je potřeba nás kontaktovat. Technická podpora u Upgates funguje prostřednictvím ticketů na které se snažíme odpovědět v co nejkratší době. Obvykle dostanete odpověď do 24 hodin.

Proč fungujeme jen na bázi ticketů? 

Možná si říkáte, že nejsnadnější cestou k vyřešení technického problému je telefonický hovor. Naše zkušenosti však ukazují, že v případě technických potíží je vždy lepší psaná forma, která umožňuje rychlou výměnu dalších materiálů jako jsou soubory, importy, či snímky obrazovky. Potíže jsou zde sepsány jednoznačně a naši technici se k nim vždy mohou vrátit a vše si pozorně pročíst. Skrze tickety takto dokážeme řešit i urgentní případy. Věřte ale, že jich u Upgates nebude moc. 

Rozhodně ale neuděláte chybu, když v administraci e-shopu zanecháte své telefonní číslo. Díky tomu vám pak v případě potřeby můžeme kontaktovat a domluvit si postup či předat informace ke složitějším problémům. Prvním impulsem k vyřešení případných potíží ke však u nás vždy založení nového dotazu pro technickou podporu (ticketu).