Průvodce přechodem z Oxyshopu

Už od svého e-shopového řešení necítíte dostatečnou podporu? Nezoufejte. Situaci byste měli spíše vnímat jako unikátní příležitost přenést své podnikání na novou úroveň a ještě nejspíše i něco ušetřit. Přesvědčte se sami.

Krátce o Upgates

Upgates není na e-shopovém trhu žádným nováčkem. Naopak. Naše řešení vyvíjíme a zdokonalujeme už 13 let. Naším cílem je poskytnou českým a slovenským podnikatelům špičkovou e-commerce platformu, která jejich podnikání nebude omezovat v růstu. Našim klientům naopak nabízíme nejvyspělejší platformu na trhu

Přehledné tarify bez poznámek pod čarou

Chápeme, že jedním z hlavních faktorů, které o výběru nejvhodnějšího řešení nakonec rozhodují, je také cena. Tušíme ovšem, že ceník od Upgates vám udělá radost. Najdete u nás čtyři tarify s cenami od 340 korun až po 3 250 korun. Tím hlavním faktorem, který cenu jednotlivých tarifů odlišuje, je především maximální povolený počet produktů. 

Od tarifu Silver získáte také podporu více jazyků a tím také přístup k jedinečné multijazyčnosti. A tedy možnost získat nové zákazníky v zahraničí. 

Možná v ceníku Upgates už automaticky hledáte také částky za případné dodatečné funkce. To jste ale na špatné adrese. Upgates totiž dává v rámci všech tarifů k dispozici všechny funkce. Příplatků je absolutní minimum. Žádné příplatky za základní e-shopové funkce typu opuštěný košík, hodnocení produktů, nebo třeba platební brány, v našem ceníku nenajdete. 

Příplatkové služby

Stále platí, že všechny funkce a maximum doplňků u nás můžete využívat zdarma. Existuje ale několik výjimek, které jsou podmíněny příplatkem. Není jich však moc a jsou poměrně specifické, takže se rozhodně nemusíte ničeho obávat. 

Pravidelný import od 350 korun měsíčně: chcete pravidelně přijímat data od dodavatelů nebo z účetního softwaru? V tom případě pro vás bude mnohem pohodlnější importovat taková data do svého e-shopu automaticky. K tomu slouží pravidelný import, který kvůli vytěžování našich serverů zpoplatňujeme částkou 350 korun měsíčně. V případě, že potřebujete napojit 6 a více feedů, stoupá poplatek na 1 000 korun měsíčně. 

Jazyková mutace na vlastní doméně: počet jazykových mutací, které ve svém e-shopu můžete založit, určitě především zvolený tarif. Pak si však můžete vybrat, zda budete jazykové mutace provozovat bez dalšího příplatku pod jednou hlavní doménou, nebo na samostatné doméně. Vysvětlíme si to na příkladu. Pokud budete zahraniční mutaci svého webu provozovat na adrese mujeshop.cz/sk, nemusíte si připlácet nic. Když však chcete zahraniční verzi provozovat na adrese mujeshop.sk, budete si za každou takovou doménu připlácet 750 korun měsíčně

Rozšířený emailing: přímo ze systému Upgates můžete svým zákazníkům reklamní emaily. Tato možnost je součástí e-shopového systému Upgates vždy. Součástí základního a bezplatného balíčku máte 10 tisíc zpráv měsíčně. Jde o objem, který dostačuje naprosté většině e-shoperů. V případě, že byste rádi měsíčně posílali ještě více emailů, bude každý e-mail nad limit zpoplatněn částkou 0,05 korun.

SMS zprávy: své zákazníky můžete o stavu objednávky informovat také prostřednictvím SMS. Textové zprávy jsou zpoplatněny částkou 1 Kč za zprávu. Tato taxa platí pro zprávy na česká a slovenská čísla. Cena zprávy do ostatních zemí je 2 koruny.

Jak to funguje s doplňky? 

Už jsme si řekli, že v e-shop u Upgates si můžete propojit s dalšími nástroji. Můstky na některé z nich jsou hotové. Jiné je potřeba si objednat a případně přizpůsobit na míru. Podrobně se fungování doplňků věnuje náš starší článek

Podpora

Zákaznická a technická podpora je nedílnou součástí hladkého provozu e-shopu. Rozumíme tomu, že čas od času je potřeba nás kontaktovat. Technická podpora však u Upgates funguje trochu jinak, než jste byli dosud zvyklí u Fastcentriku. Fungujeme totiž výhradně na bázi ticketů, na které se snažíme odpovědět v co nejkratší době. Obvykle dostanete odpověď do 24 hodin.

Rozhodně ale neuděláte chybu, když v administraci e-shopu zanecháte své telefonní číslo. Díky tomu vám pak v případě potřeby můžeme kontaktovat a domluvit si postup či předat informace ke složitějším problémům. Prvním impulsem k vyřešení případných potíží ke však u nás vždy založení nového dotazu pro technickou podporu (ticketu). 

Proč technické dotazy řešíme jen prostřednictvím ticketů? 

Víme o tom, že doposud jste u Fastcentriku byli zvyklí na telefonickou podporu. V Upgates se však snažíme uchovávat vaše podněty a dotazy písemně, abychom se k nim mohli pohodlně vrátit a vytáhnout si z nich potřebné informace. Proto si stojíme za tím, že je pro kvalitu naší technické podpoře přínosné udržovat i v písemné podobě.