Retino

  • Správa vrácení zboží v e-shopu - perfektní proces vrácení.
  • Rychlé refundace, automatické sledování termínů a informování zákazníka.
  • Propojení pomocí API stačí jednoduše aktivovat.

Retino je samoobsluha pro vratky a reklamace, která zákazníka nenutí tisknout a zajistí moderní a efektivní zahájení zpětného procesu. Pomůžeme řešit vratky a reklamace rychleji než kdy dřív a to na jednom místě v přehledné administraci. V doplňku vidíte všechny aktuálně otevřené případy, objednané dopravy, termíny, historii zákazníků, statistiky vracení zboží a mnoho dalšího.

Propojení pronajímaných e-shopů Upgates s aplikací Retino umožní:

  • Ušetřit 75 % vašeho času stráveného řešením vratek a reklamací
  • Automatizovat komunikaci, vytváření protokolů nebo refundací
  • Zavést dokonalý pořádek evidencí stavů a hlídáním termínů
  • Vyřešit zpětnou dopravu v samoobsluze pro zákazníky
  • Přes API nebo webhooky automatizovat vytváření dobropisů
  • Kontrolovat statistiky vracení a zákaznickou spokojenost
  • Rychlé spuštění bez složité integrace! 
  • Získat nejlepší podporu pro vaše zpětné procesy ❤️

I vy se můžete jednoduše stát součástí rodiny e-shopů Upgates.