Systém UPgates umožňuje

  • API napojení na helpdesk nástroj SupportBox

Více u SupportBox

SupportBox je skvělý helpdeskový nástroj, do kterého snadno napojíte veškerou svou komunikaci se zákazníky napříč e-mailem, telefonem, live chatem. Vše budete mít přehledně na jednom místě. SupportBox je z české dílny a zakládá si na skvělé zákaznické péči.

Právě díky společné spolupráci UPgates a SupportBox vznikl užitečný plugin. Po jeho aktivaci uvidíte v SupportBoxu následující důležité info o daném zákazníkovi:

  • Jméno zákazníka
  • Telefon na zákazníka
  • Zákazníkovu adresu
  • Kolik u vás tento zákazník utratil celkem
  • Poslední objednávky, které u vás klient provedl:
    • Číslo objednávky
    • Výši objednávky
    • Datum vytvoření objednávky

Z nástroje se pak jednoduchým proklikem dostanete na detail konkrétní objednávky zákazníka nebo na jeho zákaznický profil. 

SupportBox slouží ke zjednodušení komunikace se zákazníky skrze e-mail. Jeho cílem a také firemní vizí je zlepšit zákaznickou péči u tisíců e-shopů v ČR.