Nejčastější chyby, které snižují efektivitu PPC reklamy

Nejčastější chyby, které snižují efektivitu PPC reklamy

PPC reklama může být jedním z nejefektivnějších způsobů, jak propagovat váš byznys a přivést na vaše stránky více zákazníků. Bohužel se však mnoho majitelů stránek, kteří PPC reklamu používají, dopouští stále stejných chyb, které jejich úsilí poškozují. Je to škoda, protože většinou jde o chyby, které mohou velmi snadno a jednoduše napravit a dosáhnout tím mnohem větší efektivity jejich PPC kampaní. Jaké jsou nejčastější chyby, které zbytečně brání vašim PPC reklamám dosáhnout kýžené efektivity?

PPC: Pro e-shopy

PPC: Pro e-shopy

Většina e-shopů kontroluje pravidelně své týdenní nebo měsíční přehledy, které jim pomáhají si uvědomit, jak jejich kampaně fungují v průběhu času a jak se na jejich efektivitě projevují změny, které v kampaních provádějí. Jedním z hlavních důvodů neúspěchu v PPC reklamě je totiž nedostatek strategie, plánování a proaktivního myšlení. Výkon placené reklamy je totiž ovlivňován mnoha dalšími faktory, které se samotnou PPC reklamou zdánlivě nesouvisí, přesto však na její výkon mají velký vliv.

PPC: Je pro úspěch důležitější cena za proklik, nebo výše rozpočtu?

PPC: Je pro úspěch důležitější cena za proklik, nebo výše rozpočtu?

Jaký je rozdíl mezi rozpočty a nabídkami v PPC reklamě? Mnoho lidí se domnívá, že k tomu aby byli úspěšní v PPC reklamě, stačí mít dostatečně vysoký rozpočet. Přesto že se může zdát, že s větším rozpočtem byste měli být konkurenceschopnější, častěji vyhrávat v reklamní aukci a tím pádem dosahovat vyšších hodnot KPI, než když máte pouze menší rozpočet, není tomu tak vždy.

Jak na PPC reklamu e-shopu na Google a Seznam

Jak na PPC reklamu e-shopu na Google a Seznam

Co je to PPC, jak ho řešit u e-shopu a má smysl se do toho vůbec pouštět? To si povíme v článku od našeho partnera Besteto. Agentura se specializuje na online marketing, PPC, vyhledávače zboží, SEO a obsah. 

PPC: 5 nejčastějších chyb. Děláte je i vy?

PPC: 5 nejčastějších chyb. Děláte je i vy?

Chybovat je lidské. A protože většina PPC marketérů jsou zatím ještě stále lidé, chybám se nikdo z nás nevyhne. Ty nejběžnější chyby v PPC kampaních lze naštěstí snadno odstranit. Důkladnou revizí svých kampaní můžete odhalit existující slabá místa a jejich vylepšením je možné dosáhnout mnohem více konverzí vašeho e-shopu a vyšší míru návratnosti prostředků investovaných do tvorby e-shopu.

Google: Na kolik vás přijdou kampaně

Google: Na kolik vás přijdou kampaně

Ve spolupráci se serverem Fondik.cz vám přinášíme přehledné informace ohledně kampaní na Google Ads, možnosti volby jejich cílů a také finanční náročnosti. Placená reklama totiž může být v určité fázi e-shopu velmi užitečný nástroj pro další růst, zvýšení návštěv stránek e-shopu a hlavně navýšení konverzí. 

Google: Automatické nabídky a nejčastější chyby

Google: Automatické nabídky a nejčastější chyby

V přístupu k nabízení ceny za proklik u PPC reklamy lze v poslední době sledovat určitý posun. Zatímco ještě nedávno většina inzerentů spoléhala na ruční nabízení cen za proklik, založené na analýzách výkonu, návštěvnosti a podobně, v posledním roce se stále více z nich obrací k automatickým nabídkám ceny za proklik.

Google: Reklamy v Nákupech - využijte naplno jejich potenciál

Google: Reklamy v Nákupech - využijte naplno jejich potenciál

Úspěšná kampaň v Nákupech Google není žádná věda, pokud využijete několik základních pravidel a vyvarujete se nejběžnějších chyb. Pokud provádíte audit svého PPC účtu, většinou narážíte na ty stejné problémy nebo příležitosti ke zlepšení. V tomto článku se dozvíte, jak vyřešit některé z těchto běžných problémů a využít potenciál vašich reklamních kampaní v Nákupech Google na maximum.

Vyvarujte se nejčastějším chybám v PPC

Vyvarujte se nejčastějším chybám v PPC

PPC reklama je jedním z nejefektivnějších nástrojů, jak přivést na váš web relevantní uživatele. Je také v porovnání s jiným nástroji velice levná. Pokud ale v jejím nastavení, nebo optimalizaci uděláte chybu, pak se může stát černou dírou na vaše peníze. Důkladnou kontrolou vašich kampaní můžete odhalit jaké mají slabiny a jejich vylepšením můžete poměrně snadno dosáhnout mnohem více konverzí vašeho e-shopu. Jsou chyby, které mohou být chybou pouze pro jeden konkrétní účet, ale jsou i takové, které se dají zobecnit pro všechny.

Google: Ušetřete za inzerci v Nákupech díky CSS

Google: Ušetřete za inzerci v Nákupech díky CSS

Předběhněte konkurenci díky nižším cenám za proklik. Díky členství v Google CSS programu můžete začít čerpat výhody a inzerovat v Google Nákupech se slevou až 20 %. Přečtěte si, jak na to.