11) SEO optimalizace e-shopu a jak zlepšit pozice ve vyhledávači?

11) SEO optimalizace e-shopu a jak zlepšit pozice ve vyhledávači?

Kde na vás zákazník nejčastěji narazí? Ve vyhledávačích. Pro e-shop je životně důležité, aby se ve výsledcích vyhledávání umisťoval na dobrých pozicích a na mnoho klíčových slov. Jak toho dosáhnout probereme v následující části článku.

Marketing e-shopu - SEO faktory

Marketing e-shopu - SEO faktory

Význam SEO faktorů, které ovlivňují pozici stránky vašeho e-shopu ve vyhledávání, se pořád mění. Faktorů je přes 100, ale některé z nich řeší vyhledávače více. Agentura MOZ dává více než deset let dohromady názory světových specialistů na SEO. Výslednou tabulku důležitosti faktorů najdete zde. Otázkou je, jestli se při založení e-shopu zaměřit na lidi nebo na vyhledávače. Pojďte s námi zjistit, které faktory jsou pro vás důležité a jak je pojmout. 

Jak získat zpětné odkazy pro váš e-shop

Jak získat zpětné odkazy pro váš e-shop

Jedním z nejdůležitějších faktorů, který rozhoduje o umístění stránky ve výsledcích vyhledávání, jsou i v roce 2020 stále zpětné odkazy. Zpětné odkazy jsou hypertextové linky, které vedou z cizích webů na web váš. Jak se s nimi co nejlépe popasovat a zamakat na SEO vašeho e-shopu se dozvíte v článku.

Přilákejte nové zákazníky na váš e-shop

Přilákejte nové zákazníky na váš e-shop

Získat návštěvníky je jednou z hlavních motivací, která pohání majitele e-shopů. Představit vaši nabídku co nejširšímu publiku je v současném digitálním věku neuvěřitelně důležité, ale samo o sobě to však nestačí. V případě e-shopu totiž nezáleží na kvantitě, ale spíše na kvalitě návštěvníků. Díky tomuto článku se dozvíte, jak na váš e-shop přilákat přesně ty návštěvníky, kteří se později promění v loajální zákazníky.

4 způsoby jak efektivně zviditelnit nový eshop

4 způsoby jak efektivně zviditelnit nový eshop

Nově založený eshop je často prázdný, bez návštěvníků. Zákazníci ještě nevědí, o vašem eshopu. Ukážeme vám pár způsobů jak efektivně zviditelnit svůj nový eshop.

Google: Čemu věnovat pozornost v Google Search Console?

Google: Čemu věnovat pozornost v Google Search Console?

Používáte pro váš e-shop Google Search Console (konzoli pro vyhledávání Google)? Pokud tomu tak není, nyní je čas ověřit vaši doménu, abyste mohli využít obrovského množství užitečných dat, která jsou vám k dispozici prostřednictvím přehledů v tomto nadmíru užitečném nástroji. Vzhledem k tomu, že Google Search Console nabízí poměrně velké množství různých údajů, však může být pro začátečníky obtížné zjistit, kde začít.

 
Indexace ve vyhledávačích

Indexace ve vyhledávačích

Co vše je potřeba dělat pro správnou indexaci ve vyhledávačích a zlepšování pozic ve výsledcích organického vyhledávání (SERP)?

SEO kroky pro affiliate

SEO kroky pro affiliate

Jak maximalizovat zisky z affiliate marketingu? Spustili jste affiliate web a nyní uvažujete o tom, jak to udělat, aby začal konečně vydělávat? V následujících řádcích vám poradíme, jak na to.