Štítky

Díky Štítkům upozorníte zákazníky na produkty, které jsou marketingově zajímavé. Lze je přidat k produktům samostatně (více zde) nebo hromadnou úpravou (více zde). Trvání jejich zobrazení může být buď na dobu neurčitou (napořád) nebo určitou (termíny od - do). Jiné než takto datem nastavené automatické zapínání / vypínání štítků není v systému možné. Kromě přednastavených si můžete vytvořit libovolný počet vlastních štítku.

Přidáním štítku se produkt automaticky zařadí:

  • Do top nabídky na hlavní stránce (více zde).
  • Do kategorie s automaticky přiřazenými produkty s daným štítkem (více zde).

Základní typy štítků

V systému jsou přednastaveny následující štítky. Je na ně navázána následná funkcionalita.

Štítek Akce

Štítek akce je provázaný s akční cenou produktu. Akční cena se zobrazí na e-shopu až po aktivací štítku Akce. Tímto způsobem můžete naplánovat spuštění akční ceny na požadovaný termín. Více zde.

Štítek Novinka

Štítek Novinka je specifický v tom, že se automaticky přidává každému nově vloženému produktu na e-shop.

Lze u něj nastavit dobu Trvání štítku novinka. Každý nově vytvořený produkt bude mít po tuto dobu štítek novinka aktivní a pak se automaticky vypne (více zde).  

Vedle automatického nastavení lze štítek produktu přidat samozřejmě také manuálně.

U nových produktů zakládaných importem je potřeba povolit v nastavení konkrétního importu zpracování položky Štítky -> Novinka (do). Více zde.

Štítek Výprodej

Štítek pravděpodně použijete v případě, že zákazníka chcete informovat, že se produkt doprodává a následně již nebude skladem.

Na štítek Výprodej je navázáno jedno z nastavení funkce Omezení objednání. Více zde.

Přidání štítku do produktu

  1. V menu administrace zvolte sekci Produkty / Seznam produktů.
  2. Vyberte konkrétní produkt, u kterého chcete upravit zobrazované štítky.
  3. V detailu produktu zvolte záložku Popis.
  4. Přejděte do oddílu Štítky.
  5. Klikněte na tlačítko + Přidat / Odebrat.
  6. Zaškrtněte všechny štítky, které chcete u produktu zobrazovat.
  7. Uložte.
  8. U takto přidaných štítků můžete poté nastavit časový interval, od kdy a do kdy se má štítek zobrazovat. Dle potřeby vyplňte datumy v polích od a/nebo do.
  9. Uložte.

Na základě přidaných štítků je možné filtrovat v seznamu produktů.

Zobrazení štítků

V seznamu produktů

V detailu produktu

V mobilní verzi e-shopu se štítky v seznamu produktů nezobrazují ve vrchní části jednotlivých produktů z důvodu lepší přehlednosti. Štítky jsou viditelné až v detailu produktu.

Vytvoření vlastního štítku

  1. V menu administrace zvolte sekci Nastavení / Produkty / Štítky.
  2. Klikněte na tlačítko + Nový.
  3. Vyplňte Název, Barvu, případně další nastavení štítku.
  4. Uložte.

Kategorie s produkty označenými štítkem

Produkty s konkrétním štítkem lze automaticky načítat do určité kategorie. Více zde.

Produkty se štítky v Top nabídce

Top nabídka může obsahovat záložku s produkty, které mají přiřazené štítky. Více zde.

Hromadné úpravy štítků

V případě, že chcete změnit šítky u více produktů najednou, není třeba to dělat ručně pro každý produkt zvlášť. Více zde. 

Import dat

Štítky lze hromadně aktualizovat také pomocí importu. Více zde.

Na této stránce

Další zdroje informací

Facebook poradna

Výměna zkušeností, rady a tipy mezi provozovateli e-shopů na systému UPgates.

Přejít do poradny

Akademie

Získejte znalosti od našich specialistů na marketing, obchod, právo a podnikání.

Přejít do akademie

Novinky z Blogu

Co nového jsme pro vás připravili nebo chystáme najdete na blogu.

Přejít do blogu

Nepodařilo se Vám najít tu správnou odpověď?

Kontaktujte naši technickou podporu, která je tu pro vás od pondělí do pátku 8:00 až 16:00 hod.

Zákaznická podpora