Co je to ecommerce? Elektronické obchodování a e-business. Prostě vše, co souvisí s prodejem a obchodem na internetu. Jakožto platforma umožňující jednoduchý vstup na e-commerce trh, vám ze světa e-komerce přinášíme nejnovější zprávy a nejžhavější události.

Podpořte Jasmínku nákupem obrázku z charitativního e-shopu

Podpořte Jasmínku nákupem obrázku z charitativního e-shopu

Jasmínka se narodila jako vymodlené dítě narodila 30. srpna 2019 rodičům Lence a Radkovi z Kolína. Radost z nového přírůstku do rodiny překazila nečekaná zpráva. Ukázalo se totiž, že Jasmínka trpí srdeční vadou. Zpočátku byla prognóza velmi nadějná. Lékaři vadu diagnostikovali jako dobře operovatelnou. Zákrok naplánovali na polovinu listopadu. Po operaci mělo být vše v pořádku. 

EURO DPH

Jaké změny DPH čekají e-shopy od 1.7.2021?

Asi nikdo nebude rozporovat tvrzení, že provoz e-shopu automaticky přináší mnoho starostí. Některé jsou příjemné, jako třeba vyřizování objednávek a jiné méně. Hlavně administrativa, bez které se neobejde prakticky žádné podnikání. Do této kategorie spadá i DPH, tedy záležitost, kterou musí řešit většina e-shopů. Daň z přidané hodnoty je poměrně komplikované téma, ve kterém není zase tak složité se trochu ztratit. Často navíc prochází změnami. Pojďme si přehledně projít ty zatím aktuální, ale určitě ne poslední.

Konečně to můžeme říct: naše nápovědy jsou hotové!

Konečně to můžeme říct: naše nápovědy jsou hotové!

Každý potřebuje čas od času s něčím pomoct. To je naprosto přirozené. Proto chápeme, že v našem systému můžete někdy zkrátka trochu plavat. Specialisté na UPgates e-shopy prostě nepadají z nebe. Proto jsme pro vás poslední rok pilně připravovali poslední dílek skládačky naší zákaznické podpory. Nejspíše už jste se s nimi alespoň jednou setkali. Teď už to konečně můžeme říct nahlas: naše nápovědy jsou hotové!

Historie e-commerce. Jak to všechno začalo?

Historie e-commerce. Jak to všechno začalo?

Nakupování na internetu se stalo naprosto běžnou součástí našich životů. Už jen hrstka z nás asi listuje papírovými katalogy. Když se o nějakém produktu chceme dozvědět více, prostě si jej najdeme na internetu. Na tom se v dohledné době asi nic nezmění. Naopak segment e-commerce neustále roste. Internetové nakupování ušlo za poslední tři dekády neuvěřitelný kus cesty. Jak to ale všechno vlastně začalo?

V září se zvýšil počet e-shopových zásilek až o 50%

V září se zvýšil počet e-shopových zásilek až o 50%

Dle všeho e-shopům již v průběhu září začala hlavní sezóna. Tedy období v roce, kdy jdou jejich produkty na dračku a nestíhají odbavovat zásilky. Pochopitelně bude růst objednávek a počtu zásilek s každým dnem blíže k Vánocům nadále růst. Z informací doručovatelských firem je jasné, že v září bylo zásilek z e-shopů až o polovinu více oproti ostatním měsícům. 

Glami Fashion (Re)search

Glami Fashion (Re)search

Průzkumy největšího vyhledávače módy v ČR, Glami.cz. Podívejte se, jak koronavirus poznamenal české módní e-shopy a jak změnil nákupní trendy u dotazovaných uživatelů Glami. 

Přechod z fyzických k internetovým nákupům se dle IBM uspíšil o 5 let

Přechod z fyzických k internetovým nákupům se dle IBM uspíšil o 5 let

Jak jsme už v minulosti několikrát psali, situace ohledně koronavirové krize není zdaleka černobílá. Toto reflektuje také nadpis článku na smartmania.cz, který jsme se rozhodli zařadit do sekce novinek ve světě e-commerce. A to sice "Někomu škodí, někomu pomáhá. Koronavirus výrazně uspíšil přechod k online nakupování". Více podrobností uvnitř článku!