
Souhrn roku 2020 v e-commerce
Souhrn statistik, událostí a dění ve světě e-commerce za rok 2020.
Souhrn statistik, událostí a dění ve světě e-commerce za rok 2020.
Prodejci i přes uzavřené kamenné prodejny hodnotí letošní Black Friday co se prodejů týče jako rekordní. Veškeré podrobnosti se dočtete v našem článku.
27. 11. 2020 nás čeká Black Friday! Jak se na něj připravit a co udělat pro účast v UPgates soutěži o pronájem e-shopu do konce roku zdarma? Dozvíte se v článku.
Dle všeho e-shopům již v průběhu září začala hlavní sezóna. Tedy období v roce, kdy jdou jejich produkty na dračku a nestíhají odbavovat zásilky. Pochopitelně bude růst objednávek a počtu zásilek s každým dnem blíže k Vánocům nadále růst. Z informací doručovatelských firem je jasné, že v září bylo zásilek z e-shopů až o polovinu více oproti ostatním měsícům.
Server 5nej otestoval a srovnal desítky nástrojů na tvorbu e-shopu. Jak je už z názvu webu zřejmé, vybrala redakce a porota 5 nejlepších řešení, které se umístily v kategorii Pronájem e-shopů 2020. V této kategorii pronajímané e-shopové řešení UPgates získalo 1. místo, a to s hodnocením 9/10.
Doba koronavirová byla pro některé podnikatele zničující. Jak jsme psali už mnohokrát, kdo nebyl online, mohlo to být pro něj likvidační. Třeba takový cestovní ruch a hotelnictví, tomu ale nemuselo pomoct ani to. I přes z tohoto těžkého období vzešlo několik vítězů. Ti naopak na krizi vydělali. O jaké obory jde a o které konkrétní zástupce se jedná, to si řekneme v našem článku.
Průzkumy největšího vyhledávače módy v ČR, Glami.cz. Podívejte se, jak koronavirus poznamenal české módní e-shopy a jak změnil nákupní trendy u dotazovaných uživatelů Glami.
Jak jsme už v minulosti několikrát psali, situace ohledně koronavirové krize není zdaleka černobílá. Toto reflektuje také nadpis článku na smartmania.cz, který jsme se rozhodli zařadit do sekce novinek ve světě e-commerce. A to sice "Někomu škodí, někomu pomáhá. Koronavirus výrazně uspíšil přechod k online nakupování". Více podrobností uvnitř článku!
Každý provozovatel e-shopu to jistě zná. Významné procento objednávek končí ve stavu “Nezaplacená”. Důvodem může být třeba nesprávně zadané číslo karty, nepotvrzení platby v internetovém bankovnictví nebo nedostatečný zůstatek na zvoleném účtu plátce. Díky nové funkci platební brány “Restart platby” má zákazník možnost platbu zadat znovu.
I přes snahu státu pomoct muselo mnoho podnikateů svou činnost ukončit nebo pozastavit. K některým se podpora nedostala vůbec. Pro ty tak byl koronavirus často opravdu likvidační. Majitelé e-shopů a online podnikatelé však byli ti, kdo problém ve většině případů neměli.
Speciální program Google Ads je nově spuštěn a to s platností až do 1. července. Aplikovat jej bude Google na všechny způsobilé účty klientů a kredity slouží na pokrytí budoucích výdajů. Máte na kredity zdarma nárok? A v jaké výši?
Dnem daňové svobody se rozumí pomyslný milník v kalendářním roce. Ten dělí rok na část, kdy vyděláváte na stát a pokrytí jeho rozpočtu. Právě dnem daňově svobody se ale vše mění. Přestáváte vydělávat pro stát a začínáte vydělávat sami pro sebe. Více informací o letošním dni daňové svobody zjistíte v článku!
Trendy v nakupování se celosvětově mění. V každé zemi probíhají změny v různé intenzitě a rychlosti. Závisí na tom, jak technologicky vyspělí jsou nakupující. Jestli jsou otevřeni novinkám. Vliv mají nově vznikající způsoby dopravy, platby a také rostoucí popularita e-shopů. Ta je v Česku rapidní. Na čemž se nejspíš nebude nic měnit. Spíše naopak. Koronavirus se totiž stal, a čím dál tím více stává, velkým milníkem v nákupních návycích. A to nejen u Čechů.
V minulém roce dosáhl e-commerce trh podílu 13% na celkovém maloobchodním prodeji v Česku. Prodalo se zboží za 155 miliard. Rok 2019 byl ještě úspěšnější než předpokládala Asociace pro elektronickou komerci. Letošní výsledek a růst e-commerce je ale možná v ohrožení díky vládním omezením v souvislosti s koronavirem. Jak se tedy e-shopy s těmito podmínkami perou a jaké následky můžeme očekávat?
Největší český e-commerce & on-line business veletrh Czech On-line Expo 2020 se pomalu ale jistě blíží. Už 2. dubna 2020 se otevřou brány pražského výstaviště Holešovice. Veletrh bude dvoudenní, přijít tak můžete také v pátek 3. dubna.
Jaký byl loňský rok pro internetové obchody a e-commerce trh v Česku?
Byznys se posouvá kupředu dnes a denně. A podnikatel by měl pochopitelně držet krok s dobou. Jaké budou specifika byznysu v příštím roce si povíme v tomto článku.
Začal měsíc listopad a mluvit otevřeně o Vánocích už není tabu. Za pár týdnů je tady totiž prosinec a advent. Pomalý růst objednávek a počáteční nápor pociťují internetové obchody už teď.
PayPal v článku na computerworld.cz reflektuje rychle se měnící prostřední online obchodu. Reagovat na změny budou muset hlavně samotné internetové obchody. Ty se budou muset čím dál tím více profilovat podle jejich zákazníků. Co všechno se stává podstatným a do budoucna bude nabývat na důležitosti?
Směrnice EU PSD2 aneb nový a přísnější způsob ověřování totožnosti zákazníků platících kartou. Její zavedení děsí nejednoho majitele internetového obchodu. Ve zkratce jde o zvýšení bezpečnosti online plateb v obchodech. To znamená vyšší stupeň ověření u platby kartou na e-shopu. Zároveň může nařízení zkomplikovat dokončení platby. Nově totiž bude zákazník muset při platbě projít dvoufaktorovým ověřením.
Dle článku ČTK v tuzemsku nadále roste obliba online nakupování. A to zejména mezi mladými, kteří se nejvíce podílí na růstu českého e-commerce trhu. Češi si také ve valné většině vybírají z tuzemských e-shopů, kterých je okolo 43 000. Díky nejvyššímu poměru e-shopů na počet obyvatel si mají čeští zákazníci z čeho vybírat.
Zpravodajský server e15 zveřejnil článek poukazující na červnovou analýzu banky JP Morgan, Global Payments Trends Reports 2019. Česká republika dle analýzy vychází jako nejrychleji rostoucí v odvětví e-shop byznysu. Proč v Česku obraty e-shopů rostou a jakou to má souvislost s nevyšším poměrem e-shopů na obyvatele v Evropě se dočtete v článku.
Díky růstu HDP a produktivity si řada nových členských zemí Evropské unie, včetně Česka, může vysloužit označení Noví evropští tygři. Na jejich úspěchu se zásadní měrou podílejí malé a střední podniky, respektive rozmach elektronického obchodu. Vyplývá to ze studie společností Deloitte a PayPal, která sledovala vývoj podniků od roku 2006.
Pro vás, kteří zatím dění okolo GDPR nařízení nezaznamenali, přinášíme informace k vývoji na systému UPgates a obecné informace o GDPR.
Získat pohled do toho, co způsobuje vrácení zboží je obtížné. Tento průzkum alespoň trochu vrhá světlo na nejběžnější chyby.
Poptáváte práci na e-shopu? Oslovte naše dodavatele a vytvořte si poptávku z administrace vašeho e-shopu v
Můj účet / Technická podpora / Kontaktní formulář
Máte zájem odebírat poptávky služeb od e-shopů UPgates? Získat je mohou pouze dodavatelé, kteří si již vytvořili nabídky v příslušných kategoriích Marketplace.
Vytvořte si i vy nabídky zdarma a bez závazků a my vám budeme poptávky pravidelně zasílat.