Silnější ověřování plateb zákazníků internetových obchodů

Silnější ověřování plateb zákazníků internetových obchodů

Směrnice EU PSD2 aneb nový a přísnější způsob ověřování totožnosti zákazníků platících kartou. Její zavedení děsí nejednoho majitele internetového obchodu. Ve zkratce jde o zvýšení bezpečnosti online plateb v obchodech. To znamená vyšší stupeň ověření u platby kartou na e-shopu. Zároveň může nařízení zkomplikovat dokončení platby. Nově totiž bude zákazník muset při platbě projít dvoufaktorovým ověřením.

Český e-commerce trh nadále roste

Český e-commerce trh nadále roste

Dle článku ČTK v tuzemsku nadále roste obliba online nakupování. A to zejména mezi mladými, kteří se nejvíce podílí na růstu českého e-commerce trhu. Češi si také ve valné většině vybírají z tuzemských e-shopů, kterých je okolo 43 000. Díky nejvyššímu poměru e-shopů na počet obyvatel si mají čeští zákazníci z čeho vybírat.

1. místo v kategorii Pronájem e-shopů 2019!

1. místo v kategorii Pronájem e-shopů 2019!

Server 5nej otestoval a srovnal desítky nástrojů na tvorbu e-shopu. Jak je už z názvu webu zřejmé, vybrala redakce a porota 5 nejlepších řešení, které se umístily v kategorii Pronájem e-shopů 2019. V této kategorii pronajímané e-shopové řešení UPgates získalo 1. místo, a to s hodnocením 9/10.

Jak (ne)mít e-shopový košík z pohledu práva?

Jak (ne)mít e-shopový košík z pohledu práva?

Naše specialistka na SEO, Petra Mikulášková, sepsala ve spolupráci s advokátní kanceláří KROPÁČEK Legal zajímavé právní postřehy pro e-shopery. V otázce práva na e-shopech se zdaleka nejedná pouze o obchodní podmínky. Více o konkrétních případech i s jejich vysvětlením se dočtete v článku.

Podle JP Morgan jsou české e-shopy na špičce Evropy

Podle JP Morgan jsou české e-shopy na špičce Evropy

Zpravodajský server e15 zveřejnil článek poukazující na červnovou analýzu banky JP Morgan, Global Payments Trends Reports 2019. Česká republika dle analýzy vychází jako nejrychleji rostoucí v odvětví e-shop byznysu. Proč v Česku obraty e-shopů rostou a jakou to má souvislost s nevyšším poměrem e-shopů na obyvatele v Evropě se dočtete v článku.