V září se zvýšil počet e-shopových zásilek až o 50%

V září se zvýšil počet e-shopových zásilek až o 50%

Dle všeho e-shopům již v průběhu září začala hlavní sezóna. Tedy období v roce, kdy jdou jejich produkty na dračku a nestíhají odbavovat zásilky. Pochopitelně bude růst objednávek a počtu zásilek s každým dnem blíže k Vánocům nadále růst. Z informací doručovatelských firem je jasné, že v září bylo zásilek z e-shopů až o polovinu více oproti ostatním měsícům. 

Obory, které díky koronaviru nestíhají odbavovat objednávky

Obory, které díky koronaviru nestíhají odbavovat objednávky

Doba koronavirová byla pro některé podnikatele zničující. Jak jsme psali už mnohokrát, kdo nebyl online, mohlo to být pro něj likvidační. Třeba takový cestovní ruch a hotelnictví, tomu ale nemuselo pomoct ani to. I přes z tohoto těžkého období vzešlo několik vítězů. Ti naopak na krizi vydělali. O jaké obory jde a o které konkrétní zástupce se jedná, to si řekneme v našem článku.

Glami Fashion (Re)search

Glami Fashion (Re)search

Průzkumy největšího vyhledávače módy v ČR, Glami.cz. Podívejte se, jak koronavirus poznamenal české módní e-shopy a jak změnil nákupní trendy u dotazovaných uživatelů Glami. 

Přechod z fyzických k internetovým nákupům se dle IBM uspíšil o 5 let

Přechod z fyzických k internetovým nákupům se dle IBM uspíšil o 5 let

Jak jsme už v minulosti několikrát psali, situace ohledně koronavirové krize není zdaleka černobílá. Toto reflektuje také nadpis článku na smartmania.cz, který jsme se rozhodli zařadit do sekce novinek ve světě e-commerce. A to sice "Někomu škodí, někomu pomáhá. Koronavirus výrazně uspíšil přechod k online nakupování". Více podrobností uvnitř článku!

Platební brána ComGate nově umožňuje opakovat neúspěšnou platbu

Platební brána ComGate nově umožňuje opakovat neúspěšnou platbu

Každý provozovatel e-shopu to jistě zná. Významné procento objednávek končí ve stavu “Nezaplacená”. Důvodem může být třeba nesprávně zadané číslo karty, nepotvrzení platby v internetovém bankovnictví nebo nedostatečný zůstatek na zvoleném účtu plátce. Díky nové funkci platební brány “Restart platby” má zákazník možnost platbu zadat znovu.

Pro většinu krize. Pro e-shopy žně

Pro většinu krize. Pro e-shopy žně

I přes snahu státu pomoct muselo mnoho podnikateů svou činnost ukončit nebo pozastavit. K některým se podpora nedostala vůbec. Pro ty tak byl koronavirus často opravdu likvidační. Majitelé e-shopů a online podnikatelé však byli ti, kdo problém ve většině případů neměli.

24. června. Den daňové svobody roku 2020!

24. června. Den daňové svobody roku 2020!

Dnem daňové svobody se rozumí pomyslný milník v kalendářním roce. Ten dělí rok na část, kdy vyděláváte na stát a pokrytí jeho rozpočtu. Právě dnem daňově svobody se ale vše mění. Přestáváte vydělávat pro stát a začínáte vydělávat sami pro sebe. Více informací o letošním dni daňové svobody zjistíte v článku! 

Jak mění COVID-19 nákupní trendy?

Jak mění COVID-19 nákupní trendy?

Trendy v nakupování se celosvětově mění. V každé zemi probíhají změny v různé intenzitě a rychlosti. Závisí na tom, jak technologicky vyspělí jsou nakupující. Jestli jsou otevřeni novinkám. Vliv mají nově vznikající způsoby dopravy, platby a také rostoucí popularita e-shopů. Ta je v Česku rapidní. Na čemž se nejspíš nebude nic měnit. Spíše naopak. Koronavirus se totiž stal, a čím dál tím více stává, velkým milníkem v nákupních návycích. A to nejen u Čechů. 

E-shopy úspěšně čelí omezením v rámci boje s koronavirem

E-shopy úspěšně čelí omezením v rámci boje s koronavirem

V minulém roce dosáhl e-commerce trh podílu 13% na celkovém maloobchodním prodeji v Česku. Prodalo se zboží za 155 miliard. Rok 2019 byl ještě úspěšnější než předpokládala Asociace pro elektronickou komerci. Letošní výsledek a růst e-commerce je ale možná v ohrožení díky vládním omezením v souvislosti s koronavirem. Jak se tedy e-shopy s těmito podmínkami perou a jaké následky můžeme očekávat? 

Czech On-line Expo 2020

Czech On-line Expo 2020

Největší český e-commerce & on-line business veletrh Czech On-line Expo 2020 se pomalu ale jistě blíží. Už 2. dubna 2020 se otevřou brány pražského výstaviště Holešovice. Veletrh bude dvoudenní, přijít tak můžete také v pátek 3. dubna. 

Čeho se jako podnikatel držet v roce 2020

Čeho se jako podnikatel držet v roce 2020

Byznys se posouvá kupředu dnes a denně. A podnikatel by měl pochopitelně držet krok s dobou. Jaké budou specifika byznysu v příštím roce si povíme v tomto článku. 

Jak vidí budoucnost internetových obchodů PayPal?

Jak vidí budoucnost internetových obchodů PayPal?

PayPal v článku na computerworld.cz reflektuje rychle se měnící prostřední online obchodu. Reagovat na změny budou muset hlavně samotné internetové obchody. Ty se budou muset čím dál tím více profilovat podle jejich zákazníků. Co všechno se stává podstatným a do budoucna bude nabývat na důležitosti?  

Silnější ověřování plateb zákazníků internetových obchodů

Silnější ověřování plateb zákazníků internetových obchodů

Směrnice EU PSD2 aneb nový a přísnější způsob ověřování totožnosti zákazníků platících kartou. Její zavedení děsí nejednoho majitele internetového obchodu. Ve zkratce jde o zvýšení bezpečnosti online plateb v obchodech. To znamená vyšší stupeň ověření u platby kartou na e-shopu. Zároveň může nařízení zkomplikovat dokončení platby. Nově totiž bude zákazník muset při platbě projít dvoufaktorovým ověřením.

Český e-commerce trh a obliba internetových obchodů nadále roste

Český e-commerce trh a obliba internetových obchodů nadále roste

Dle článku ČTK v tuzemsku nadále roste obliba online nakupování. A to zejména mezi mladými, kteří se nejvíce podílí na růstu českého e-commerce trhu. Češi si také ve valné většině vybírají z tuzemských e-shopů, kterých je okolo 43 000. Díky nejvyššímu poměru e-shopů na počet obyvatel si mají čeští zákazníci z čeho vybírat.

Podle JP Morgan jsou české e-shopy na špičce Evropy

Podle JP Morgan jsou české e-shopy na špičce Evropy

Zpravodajský server e15 zveřejnil článek poukazující na červnovou analýzu banky JP Morgan, Global Payments Trends Reports 2019. Česká republika dle analýzy vychází jako nejrychleji rostoucí v odvětví e-shop byznysu. Proč v Česku obraty e-shopů rostou a jakou to má souvislost s nevyšším poměrem e-shopů na obyvatele v Evropě se dočtete v článku.

Česko patří mezi nové evropské tygry, růst táhnou malé firmy a online byznys

Česko patří mezi nové evropské tygry, růst táhnou malé firmy a online byznys

Díky růstu HDP a produktivity si řada nových členských zemí Evropské unie, včetně Česka, může vysloužit označení Noví evropští tygři. Na jejich úspěchu se zásadní měrou podílejí malé a střední podniky, respektive rozmach elektronického obchodu. Vyplývá to ze studie společností Deloitte a PayPal, která sledovala vývoj podniků od roku 2006.