Přemýšlíte jak začít podnikat nebo v čem začít podnikat? Toto vám zodpoví články v naší sekci pro začínající byznysmeny, kteří se chystají rozjet své online podnikání a také pro stávající podnikatele, kteří si chtějí rozšířit své znalosti. 

Jak si jednoduše a levně založit vlastní eshop?

Jak si jednoduše a levně založit vlastní eshop?

Co všechno byste měli vyřídit a zvážit než založíte vlastní internetový obchod? Podívejte se na návod, který vás provede celým procesem od založení společnosti po spuštění online prodeje. 

Co obnáší provoz a správa eshopu a kolik stojí eshop?

Co obnáší provoz a správa eshopu a kolik stojí eshop?

S čím vším se při provozu e-shopu setkáte? V tomto článku si povíme více o tom, co všechno to obnáší. Pokud to s online podnikáním myslíte vážně, není správa internetového obchodu v dnešní době nic jednoduchého. 

Vybíráme název domény a obchodu

Vybíráme název domény a obchodu

Proč je název domény pro váš e-shop tak důležitý, jak jej nejlépe vybrat a kde si doménu snadno registrovat? To vše si povíme v našem článku. 

Jak vytvořit nebo udělat eshop a kterou cestou se vydat?

Jak vytvořit nebo udělat eshop a kterou cestou se vydat?

Při vytvoření e-shopu máte několik možností, jak svůj plán online prodeje produktu zrealizovat. Jsou jimi platformy poskytované zdarma, realizace e-shopu na míru nebo pronájem. U všech si ukážeme jejich plusy, ale i mínusy, které je doprovází. Nakonec se podíváme na námi poskytovaný alternativní způsob, jak efektivně a snadno vybudovat kvalitní e-shop, který dost možná předčí vaše očekávání.

Jak si založit e-shop ve třech krocích ještě dnes

Jak si založit e-shop ve třech krocích ještě dnes

Začít s vlastním internetovým obchodem se může někomu zdát jako složitý úkol, ale tak to není. Díky krabicovým řešením eshopů, kdy si "pronajmete" již hotový eshop je toto o krok jednodušší.

Přechod e-shopu na jiné řešení

Přechod e-shopu na jiné řešení

Potřeba migrovat vlatní e-shop na jiný systém je zcela běžná záležitost. Mnoho e-shopů je postaveno na různých řešeních. Některé na jiných krabicových, jiné na Open Source systémech jako na např. PrestaShop.Velkou skupinu e-shopů však jedno spojuje: omezení ze strany systému, na kterém je e-shop postaven. Dostat se do takové situace je velice snadné a denně se s ní potýká tisíce provozovatelů.

Článek pro vás připravil e-shop konzultant a specialista Kamil Kopecký.

Jak zmáknout design eshopu

Jak zmáknout design eshopu

Na tom, že svižná, moderní a vzdušná grafika e-shopu prodává, se bezpochyby shodneme. Ale jak to udělat? Jak pořídit svému e-shopu elegantní a zároveň praktický, funkční kabát? Možnosti tu jsou. Seznamte se, prosím.

Responzivní design e-shopu

Responzivní design e-shopu

Všude slyšíme, že v mobilní zařízení začínají přebírat vládu nad desktopy. Systém se tomuto trendu přizpůsobuje. Nyní vaše projekty můžete jednoduše optimalizovat pro chytré telefony, tablety, širokoúhlé obrazovky atd.

Proč je blog jedním z pilířů úspěšného e-shopu?

Proč je blog jedním z pilířů úspěšného e-shopu?

Redakčním systémem se v našem případě rozumí blog. Ten můžete na UPgates utvářet a budovat pomocí článků umísťovaných do kategorie blogu nebo zpravodaje. Jedná se o webový záznamník, který může plnit funkci deníčku. Zároveň z něj může být profi marketingový nástroj. Výběr tématu musí odpovídat zaměření e-shopu. Pokud prodáváte šperky, asi nebude vaše zákazníky zajímat článek o zahradničení. Také nemusí jít jen o psanou formu. Čím dál tím rozšířenější jsou vlogy. Pomocí videa můžete zákazníkům e-shopu sdělit potřebné informace zajímavější formou.

Jak začít se srovnávači zboží a na co se zaměřit?

Jak začít se srovnávači zboží a na co se zaměřit?

Ve spolupráci s naším partnerem, marketingovou agenturou Besteto, vznikl článek zabývající se zbožovými srovnávači. Pravděpodobně každý, kdo někdy nakupoval na internetu, už na srovnávače zboží narazil. Jedná se o nákupní portály, kam e-shopy nahrávají svoje produkty a zákazníci si z nich vybírají nejlepší nabídky.Srovnávače zboží denně navštíví miliony uživatelů a pro e-shopy jsou důležitým zdrojem tržeb a návštěv.

Jak sledovat a vyhodnocovat výsledky eshopu?

Jak sledovat a vyhodnocovat výsledky eshopu?

V následující kapitole poradce pro začínající online podnikatele si projdeme to, jakými způsoby můžete sledovat úspěchy a výsledky vašeho e-shopu. Ve spolupráci s naší partnerskou agenturou Advisio jsme dali dohromady hlavní ukazatele výkonu, které by vás měly zajímat.

Nejčastější chyby v produktových obrázcích a jak na ně

Nejčastější chyby v produktových obrázcích a jak na ně

Náš partner Feed Image Editor pro vás připravil článek týkající se produktových obrázků, na jejich optimalizaci se specializuje. Mít obrázky stoprocentně správně se hodí nejen pro případy, kdy produkty posíláte do zbožových srovnávačů. V článku se dočtete, jak na to. 

Co vše zkontrolovat před ostrým startem internetového obchodu?

Co vše zkontrolovat před ostrým startem internetového obchodu?

Co je v procesu tvorby e-shopu posledním a nejdůležitějším krokem? Jeho převod na ostrý provoz a vlastní doménu, kde už vše uvidí reální zákazníci. Co vše si před tímto posledním krokem projít a otestovat si povíme v dalším článku naší série pro začínající online podnikatele.

Zahraniční eshopy, aneb jak na úspěšnou expanzi

Zahraniční eshopy, aneb jak na úspěšnou expanzi

Rádi byste rozšířili svůj český internetový obchod na nové e-commerce trhy, ale přesně nevíte kam zamířit? Jak konkurovat nejlepším zahraničním e-shopům a kde to bude nejjednodušší? Na to se snažil najít odpověď Tomáš Braverman z Heureka.cz.