Přemýšlíte jak začít podnikat nebo v čem začít podnikat? Toto vám zodpoví články v naší sekci pro začínající byznysmeny, kteří se chystají rozjet své online podnikání a také pro stávající podnikatele, kteří si chtějí rozšířit své znalosti. 

2) Vybíráme název domény a obchodu

2) Vybíráme název domény a obchodu

Proč je název domény pro váš e-shop tak důležitý, jak jej nejlépe vybrat a kde si doménu snadno registrovat? To vše si povíme v našem článku. 

3) Jak si jednoduše a levně založit vlastní eshop?

3) Jak si jednoduše a levně založit vlastní eshop?

Co všechno byste měli vyřídit a zvážit než založíte vlastní internetový obchod? Podívejte se na návod, který vás provede celým procesem od založení společnosti po spuštění online prodeje. 

4) Jak vybrat správné eshop řešení pro vaše podnikání

4) Jak vybrat správné eshop řešení pro vaše podnikání

Výběr e-shop řešení je jedno z nejdůležitějších rozhodnutí začínajícího internetového podnikatele. E-shop systém vás a vaše zákazníky bude doprovázet po celou dobu. Přejít později na jiné e-shop řešení nemusí být sice žádná věda, nicméně často je takové rozhodnutí spojeno s dalšími výdaji a technickými překážkami. Tak proč si nevybrat vhodnou variantu hned napoprvé?

5) Vyplatí se právě vám pronájem e-shopu? Zde najdete jasnou odpověď!

5) Vyplatí se právě vám pronájem e-shopu? Zde najdete jasnou odpověď!

Pronájem e-shopu je jednou z nejrozšířenějších forem tvorby internetového obchodu. Co znamená a obnáší pronajmout si e-shop? Jaké jsou výhody, nevýhody, kolik to stojí a na co si dát pozor? Přinášíme přehledné shrnutí všeho, co potřebujete před pronájmem e-shopového řešení vědět.

6) Má v dnešní době smysl tvořit eshop levně / eshop zdarma?

6) Má v dnešní době smysl tvořit eshop levně / eshop zdarma?

Jako každý správný podnikatel chcete minimalizovat náklady. Dvojnásob to platí na začátku podnikání, kdy internetový obchod nově rozjíždíte. Je pro vás ale levný e-shop systém nebo e-shop zdarma správnou volbou? A budete mít e-shop doopravdy zdarma?

7) Co obnáší provoz a správa eshopu a kolik stojí eshop?

7) Co obnáší provoz a správa eshopu a kolik stojí eshop?

S čím vším se při provozu e-shopu setkáte? V tomto článku si povíme více o tom, co všechno to obnáší. Pokud to s online podnikáním myslíte vážně, není správa internetového obchodu v dnešní době nic jednoduchého. 

8) DPH eshopu a právní specifika

8) DPH eshopu a právní specifika

Vyznejte se jako provozovatel e-shopu v legislativní a daňové džungli. Přinášíme vám informace o DPH, nejdůležitější legislativní požadavky na e-shop, tipy pro obchodní podmínky i rady ohledně GDPR.

9) Co vše zkontrolovat před ostrým startem internetového obchodu?

9) Co vše zkontrolovat před ostrým startem internetového obchodu?

Co je v procesu tvorby e-shopu posledním a nejdůležitějším krokem? Jeho převod na ostrý provoz a vlastní doménu, kde už vše uvidí reální zákazníci. Co vše si před tímto posledním krokem projít a otestovat si povíme v dalším článku naší série pro začínající online podnikatele.

10) Jak začít se srovnávači zboží a na co se zaměřit?

10) Jak začít se srovnávači zboží a na co se zaměřit?

Ve spolupráci s naším partnerem, marketingovou agenturou Besteto, vznikl článek zabývající se zbožovými srovnávači. Pravděpodobně každý, kdo někdy nakupoval na internetu, už na srovnávače zboží narazil. Jedná se o nákupní portály, kam e-shopy nahrávají svoje produkty a zákazníci si z nich vybírají nejlepší nabídky.Srovnávače zboží denně navštíví miliony uživatelů a pro e-shopy jsou důležitým zdrojem tržeb a návštěv.

11) SEO optimalizace e-shopu a jak zlepšit pozice ve vyhledávači?

11) SEO optimalizace e-shopu a jak zlepšit pozice ve vyhledávači?

Kde na vás zákazník nejčastěji narazí? Ve vyhledávačích. Pro e-shop je životně důležité, aby se ve výsledcích vyhledávání umisťoval na dobrých pozicích a na mnoho klíčových slov. Jak toho dosáhnout probereme v následující části článku.

12) Jak na PPC reklamu e-shopu na Google a Seznam

12) Jak na PPC reklamu e-shopu na Google a Seznam

Co je to PPC, jak ho řešit u e-shopu a má smysl se do toho vůbec pouštět? To si povíme v článku od našeho partnera Besteto. Agentura se specializuje na online marketing, PPC, vyhledávače zboží, SEO a obsah. 

14) E-mail marketing e-shopu a hlavní výhody newsletteru

14) E-mail marketing e-shopu a hlavní výhody newsletteru

Následující část našeho poradce pro online podnikatele bude zaměřená na email marketing eshopu a newsletter kampaně. Na tento kanál často zapomínají malé a střední internetové obchody, pro které je právě pronájem e-shopu ve většině případě tou nejlepší možnou volbou.

15) Jak sledovat a vyhodnocovat výsledky eshopu?

15) Jak sledovat a vyhodnocovat výsledky eshopu?

V následující kapitole poradce pro začínající online podnikatele si projdeme to, jakými způsoby můžete sledovat úspěchy a výsledky vašeho e-shopu. Ve spolupráci s naší partnerskou agenturou Advisio jsme dali dohromady hlavní ukazatele výkonu, které by vás měly zajímat.